دارای توان 2400 وات به دو سری تقسیم می شود که یکی شانه ای است. قبل از اینکه موهایتان را خشک کنید مطمئن شوید که موهایتان مرطوب است. سپس می توانید ماسک مو یا کرم موی خود را خارج از حمام خود بزنید. پس از آن موها را از فاصله 30 سانتی متری سشوار خشک کنید زیرا تماس خیلی نزدیک با سشوار می تواند به ریشه آن آسیب برساند. سشوار کشیدن ماسک یا کرم مو نیز باعث می شود تا بهتر به موها نفوذ کند و در نتیجه موها زیباتر می شوند. باد کردن موهای خود با برس های بزرگ و گرد به موهای شما کمک می کند تا گرما را حفظ کرده و ظاهر بهتری به آن ببخشند.

آنها بهترین گزینه برای خشک کردن و حالت دادن به مو نیستند، اما می توانند حجم و بافت زیادی به مو بدهند. گرمای زیاد و سرعت باد زیاد می تواند به راحتی به موهای بسیار صاف و حساس آسیب برساند. اگر موهای شما حساس است، سشوار را انتخاب کنید که کمترین آسیب را ایجاد کند. افرادی که موهای شکننده یا حساس دارند اغلب از سشوارهای سنگ تورمالین سود بیشتری می برند. فناوری تورمالین گرمای ملایمی تولید می کند که ثابت است و به موهای شما آسیب نمی رساند.

سشوار پاناسونیک 2217 قوی ترین سشوار حرفه ای موجود در بازار است. یکی از مواردی است که خانم ها بیشتر به آن توجه می کنند، مخصوصا زیبایی. مراقبت خوب از مو علاوه بر زیبایی با چهره ای جذاب تر همراه است. سشوار پاناسونیک 7000 از پاناسونیک دارای موتور AC است که آن را قدرتمند می کند، بنابراین برای هر خانمی صرف نظر از مدل موی او توصیه می شود، زیرا دراد قابلیت حالت دادن به هر نوع مو را دارد. با این دستگاه سالن موتور سرعت و قدرت هوادهی بالاتری نسبت به موتورهای DC دارد که منجر به خشک شدن سریعتر موها می شود.

از نظر قدرت، وات سشوار نشان دهنده سرعت موتور آن است و سشوار با وات بالاتر سریعتر کار می کند. سشوارهای ولتاژ پایین به دلیل راندمان پایین و ولتاژ پایین قیمت کمتری دارند. بهترین سشوار برای مصارف خانگی که نیازهای شما را برآورده می‌کند، یک سشوار 1500 واتی است که اگر مطمئن نیستید چقدر قدرت می‌خواهید خریداری کنید، بهترین سشوار است. کسانی که موهای ضخیم تری دارند باید سشوارهایی با توان بین 1800 تا 2000 وات در نظر بگیرند. لطفا اگر دلتان موهای زیبا می خواهد، دستان خود را قربانی نکنید.

بر خلاف سشوارهای صنعتی، سشوارهای صنعتی برای خشک کردن مو استفاده نمی شوند، بلکه مصارف صنعتی دیگری دارند. به عنوان مثال، رنگ آمیزی و رنگ آمیزی دیوارها، خشک کردن سطوح، بلند کردن رنگ یا چسب اضافی، چسباندن نوار، نرم کردن و خم کردن لوله های پلاستیکی، برداشتن پوشش ها، جاروبرقی، لحیم کاری قطعات، و سشوارهای یونی. باد گرم همچنین بار منفی را روی موهای شما آزاد می کند و آن را با بار مثبت متعادل می کند. در نتیجه موها پس از خشک شدن براق تر و شاداب تر می شوند. سشوار بوش مدل phd5987 که دارای موتور 2200 وات می باشد و قابل استفاده در منزل و سالن می باشد.

انتخاب این مدل برای موهای نازک توصیه نمی شود، اما عملکرد آن برای موهای پرپشت و پرپشت عالی است. از نظر وزن، این مدل ها سبک تر از سرامیک هستند. در نتیجه کار با آنها برای موهای پر تراکم راحت تر است و همچنین سبک تر هستند، بنابراین در دست گرفتن راحت تر هستند. هیچ سشوار بهتری برای مصرف کننده وجود ندارد که از نظر اندازه، قدرت و وزن استاندارد باشد و راحتی و رضایت را هدف قرار دهد. شاید فکر کرده باشید که چگونه می توانید از استاندارد بودن سشوار اطمینان حاصل کنید. در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

450 گرم وزن بهینه برای سشوار شماست. اگر موهای شما وز است، این نوع سشوارها ممکن است نامناسب باشند، زیرا حجم موهای شما را کاهش می دهند و ظاهری برهنه و کدر می کنند. سشوار دیواری آرایشگاه وسایلی که گرما تولید می کنند مانند سشوار و اتو باید درجه ای از کنترل دما را داشته باشند. به نظر شما سردی سشوار هم در آن صورت مفید است؟ هر چند وقت یکبار موهایتان را در دمای سرد سشوار می کشید؟ گرمای سرد برای موهای شما بهتر از آن چیزی است که فکر می کنید.