پس از شارژ کامل ماشین اصلاح به مدت 3 تا 4 ساعت، می تواند به مدت 4 تا 5 ساعت به طور مداوم کار کند. طراحی ارگونومیک به شما امکان می دهد آن را به هر جایی ببرید و از آن استفاده کنید. این محصول شامل چهار شانه، یک آداپتور، روغن و برس برای تمیز کردن می باشد. یکی دیگر از مزایای ماشین اصلاح جیمی این است که می توانید سرعت را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. ماشین اصلاح همه کاره جیمی به آرایشگاه ها پایان خواهد داد و شما می توانید ماشین اصلاح جیمی را با بهترین قیمت از سایت مرکز سایان خریداری کنید.

این ماشین اصلاح جیمی جی ام 831 یک دستگاه اصلاح مو است که با باتری قابل شارژ لیتیوم یون تغذیه می شود. سری ریش تراش خودرو به صورت تریمر شامل دو تیغه فولادی کشویی است که روی هم چیده شده اند. به عبارت دیگر فاصله بین این دو تیغه تعیین کننده طول اصلاح است. با ماشین اصلاح جیمی، می توانید حداقل اندازه اصلاح 13 میلی متر را انتخاب کنید. باتری در 9 ساعت به طور کامل شارژ می شود و مدت زمان شارژ 60 دقیقه است. توصیه می شود پس از هر بار استفاده، تکه های مو را با برس ارائه شده تمیز کنید و تیغه ها را با روغن ارائه شده چرب کنید. تریمر دارای چهار سری پلاستیکی است که در سایزهای 12،34 عرضه می شوند.

برای آرایشگران علاوه بر یک ماشین اصلاح با کیفیت و حجم دهنده، یک ماشین اصلاح معمولی نیز برای انجام کارهایی مانند اصلاح، پیرایش و کوتاه کردن یقه و غیره مورد نیاز است. ماشین اصلاح جیمی 6128 به عنوان یکی از محصولات شرکت جیمی موجود می باشد. شرکت جیمی به عنوان یک برند متخصص در نظافت و لوازم برقی یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت هاست. آقایان می توانند از این ماشین اصلاح در منزل یا سالن های زیبایی استفاده کنند زیرا برای آنها مناسب است. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های آنها ارائه خواهد شد. ماشین اصلاح برای اصلاح صورت، سر و بدن مناسب است.

علاوه بر وال ریش تراش، ریش تراش جیمی و ریش تراش قهوه ای، نام های شناخته شده دیگری نیز در این زمینه وجود دارد. با تیغه چرخان یا ریش تراش های چرخان، اصلاح می تواند دقیق و تمیز باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید صورت خود را در تمام جهات اصلاح کنید. به دلیل دقت بالای این مدل ها تا مدت ها نیازی به اصلاح آنها نخواهید داشت. همچنین صدای بسیار کمی تولید می کند. تیغ های ورقه ای برای افرادی که موهای کوتاه دارند مناسب است و نباید برای اصلاح موهای بلند استفاده شود.

با باتری قابل شارژ ریش تراش پس از 1 ساعت تا 45 دقیقه شارژ کنید. پس از اتمام اصلاح، می توانید تیغ ها را زیر شیر آب قرار دهید و شیر آب را باز کنید تا تیغه با لرزش تمیز شود. برای اصلاح خط ریش و چیدمان ریش و سبیل می توان از خط زن متصل به پشت دستگاه استفاده کرد. ماشین اصلاح دارای قفل مسافرتی، ولتاژ جهانی، کیسه ذخیره سازی، درب محافظ، تیغه، روغن و برس مو می باشد. ماشین اصلاح صورت جیمی یک سری حرفه ای با سه مدل مختلف است.

4 ساعت طول می کشد تا دستگاه شارژ شود و سپس می توانید به مدت 4 ساعت از آن استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که جیمی شیور دارای یک چراغ نشانگر شارژ در پایین بدنه است که وضعیت باتری دستگاه را نشان می دهد. این ماشین اصلاح با باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت کار می کند و عمر باتری آن 20 دقیقه است. توان آن 3 وات است. امروزه مردان از روش های مختلفی برای حفظ ظاهری آراسته و مرتب استفاده می کنند. برای این منظور می توان از ماشین اصلاح استفاده کرد. متوجه خواهید شد که GEMY GM-848 دارای ویژگی ها و امکاناتی است که نیازهای اصلاح شما را برآورده می کند.

ماشین اصلاح حیوانات کیمی مدل KM885 یک دستگاه حرفه ای و باکیفیت است که برای کوتاه کردن موهای انواع حیوانات خانگی مانند گربه، سگ، گاو و حتی اسب در اندازه های کوچکتر، متوسط ​​و بزرگتر در نظر گرفته شده است. خرید ماشین اصلاح جیمی توجه به طراحی ارگونومیک و سیم دو متری دستگاه، بسیار راحت تر می توانید از دستگاه استفاده کنید. علیرغم بدنه قوی، ماشین اصلاح دارای تیغه ای از تیتانیوم است.تیغه آن از پلاستیک محکم ساخته شده است و تیغه آن بادوام است. ماشین های اصلاح حیوانات حرفه ای کیمی به صورت برقی کار می کنند و هرگز نباید با آب تماس داشته باشند.

در این ماشین اصلاح، تکنولوژی برش مستقیم است که موها را با یک حاشیه مشخص برای شما اصلاح می کند. همراه این ماشین اصلاح 7 شانه می باشد که برای اصلاح از 02 میلی متر تا 9 میلی متر قابل استفاده است. با این دستگاه می توانید موهای سر و صورت را از 02 تا 15 میلی متر کوتاه کنید. از جمله معایب آن، اتصال سیم این دستگاه است، یعنی قابل شارژ نیست. با این حال، این می تواند یک نقطه قوت برای این دستگاه باشد، زیرا همیشه می توانید هنگام رفتن به آرایشگاه یک دستگاه کاملا شارژ داشته باشید. پس از اصلاح می توانید تیغه ها را با برس و روغن ماشین اصلاح GM-830 GM تمیز و روغن کاری کنید. این ماشین اصلاح علاوه بر سری اصلی شامل دو سری خط ریش و سبیل، خط گردن و سایه زدن می باشد.