یک هفته لباس: ایرنه د کلرک ولترز

آمستردام هلندی سبک خیابانی Irene de Klerk wolters

آمستردام هلندی سبک خیابانی Irene de Klerk wolters

ایرنه دکلرک ولترز، نقاش، می گوید: «طرز فکری من رنگی است. “صبح، من تصمیم می‌گیرم که در چه حالتی باشم. اگر به اعتماد به نفس نیاز داشته باشم، آبی می‌پوشم. سفید احساس شادی می کند، بنابراین اگر برای شام مهمان داشته باشم، ممکن است آن را بپوشم. پس از یک دهه اقامت در کپنهاگ، ایرن و خانواده اش اخیراً به هلند بازگشتند. او اکنون با همسرش آرجان و دو پسرش، بیو، 17 ساله و پپیجن، 12 ساله در هارلم زندگی می کند – به علاوه سگی به نام لو. در اینجا، او پنج ظاهر را به اشتراک می‌گذارد که بخش‌های مساوی شیک و راحت هستند…

آمستردام هلندی سبک خیابانی Irene de Klerk wolters

شلوار جین: مستر ک. پیراهن راه راه: سنت جیمز قدیمی، اما نو موجود است. Blazer: Girls of Dust “از چند سال پیش”، مشابه. چکمه: آتلیه ATP، مشابه.

«در کپنهاگ، اجاره ما اجازه سگ‌ها را نمی‌داد. بچه‌های ما واقعاً واقعاً سگ‌ها را دوست دارند، بنابراین قول دادیم وقتی به هلند برگردیم یکی از آنها را تهیه کنیم. لو چسب خانواده است. با قدم زدن با یک سگ، افراد را به روشی بسیار خودجوش و آسان ملاقات می کنید. ما حتی به طور کامل بسته بندی را باز نکرده بودیم، اما سگ ما بلافاصله به ما کمک کرد تا با جامعه خود آشنا شویم.”

آمستردام هلندی سبک خیابانی Irene de Klerk wolters

سرپوش: بسته، مشابه. کفش: Birkenstock.

هجده سال پیش، من یک وکیل بودم اما می‌خواستم خلاقانه‌تر کار کنم. با اینکه قبلاً در کناره نقاشی می‌کشیدم، می‌ترسیدم ترک کنم. کار من همه یا هیچ بود. هیچ راهی برای انجام آن پاره وقت وجود نداشت. می‌دانستم که کاهش مالی زیادی را متحمل خواهم شد و ابهامات زیادی را اضافه خواهم کرد. اما من نیاز به تلاش داشتم. یادم می آید که مدیرم می گفت: “هر کاری که می کنی، می دانم که کار خوبی خواهی کرد.” این خیلی دلگرم کننده بود. از پوشیدن کفش پاشنه دار و دامن به هر چیزی که می خواستم رسیدم. استایل من هنوز هم دوخته شده است – بلیزر، شلوار بلند – فقط راحت تر. و دیگر خبری از کفش پاشنه بلند نیست.»

آمستردام هلندی سبک خیابانی Irene de Klerk wolters

من شلوار جین نو می پوشم و فکر می کنم، اوه، من فقط می خواهم این یک چیز را تمام کنمو سپس روی آنها رنگ بزنید. البته همیشه با لباس های نو این اتفاق می افتد! رنگی که من استفاده می کنم مبتنی بر آب است، بنابراین می توانم آن را با کمی تلاش از بین ببرم. اما من چند پاشیدن رنگ را اینجا و آنجا دوست دارم.»

آمستردام هلندی سبک خیابانی Irene de Klerk wolters

سنگر: آقای ک. ژاکت: من لولو را سرزنش می کنم. شلوار جین: Vintage Levi’s، مشابه. کفش: ASICS، مشابه.

«در کشورهایی که آب و هوای آن‌قدرها گرم نیست، اولین برداشتی که از کسی می‌کنید اغلب در کت اوست. من می توانم لباس خواب بپوشم و یک کت زیبا برای قدم زدن با سگ بپوشم، و هنوز هم احساس می کنم کنار هم هستم. چند تایی که از مادرم به ارث برده ام که به یاد دارم او را پوشیده بود. یک سنگر با کیفیت برای همیشه ماندگار خواهد بود.»

آمستردام هلندی سبک خیابانی Irene de Klerk wolters

«برای تهیه خواربار، انجام امور یا دیدن دوستان، دوچرخه سواری می کنم. این کاری است که من در تمام عمرم در هلند و دانمارک انجام داده ام. ما دوچرخه هایمان را با بچه ها هم بار می کنیم. من با تمام لباس هایم دوچرخه سواری می کنم. اگر این یک دامن روان یا یک لباس است، من فقط کمی در دستم نگه می‌دارم تا به چرخ ختم نشود.»

آمستردام هلندی سبک خیابانی Irene de Klerk wolters

بلوز: “از مادرم”، مشابه. شلوار: H&M x Giuliva Heritage (2020)، مشابه. کفش های کتانی: آدیداس، مشابه.

موهای من خیلی زود از بلوند به سفید تبدیل شد و رنگ کردن آنها بسیار گران بود. در یک نقطه خاص، تصمیم گرفتم که دیگر این کار را انجام ندهم. در ظاهر تک رنگ هم احساس خیلی خوبی دارم. با پوشیدن یک رنگ، با بافت بازی خواهم کرد، مانند مخلوط کردن پشم و ابریشم. و من افراد خنثی را آرام‌کننده می‌بینم. اگر رنگ های روشن می پوشیدم، ذهنم را بی قرار می کرد.»

آمستردام هلندی سبک خیابانی Irene de Klerk wolters

کت: Massimo Dutti از چند سال پیش، مشابه. شلوار جین: ایزابل مارانت. ژاکت: من لولو را سرزنش می کنم. عینک آفتابی: «قاب‌های قدیمی سلین هستند که نسخه‌ام را در آن قرار دادم»، مشابه. گوشواره: Lie Studio.

ما قصد داشتیم به مدت دو سال به کپنهاگ نقل مکان کنیم، اما در نهایت 10 سال ماندیم. یکی از بهترین چیزهای زندگی در آنجا بازارهای محلی است. از بهار تا پاییز، ساکنان محله‌های مختلف میزهایی در فضای باز برای فروش لباس، کفش، دکوراسیون منزل، اسباب‌بازی‌ها برپا می‌کنند – و این واقعا چیزهای خوب من در بهشت ​​بودم من سوار دوچرخه‌ام می‌شوم، کارم را انجام می‌دادم، سپس یک بازار محلی را می‌دیدم و می‌رفتم اطراف را نگاه کنم. من چیزهای دست دوم بسیار خوبی خریدم، از جمله این عینک آفتابی سلین. من به ندرت از فروشگاه های واقعی خرید کردم.»

سبک Irene de Klerk Wolters

کفش: سنگ های سنگی. جوراب: L’envers، مشابه. کت: Massimo Dutti از چند سال پیش، مشابه. شلوار جین: ایزابل مارانت. ژاکت: من لولو را سرزنش می کنم.

من بوت‌های بارانی Blundstones و Birkenstocks و Arket را دوست دارم. وقتی به هلند برگشتیم، در ابتدا مطمئن نبودیم کجا زندگی کنیم. گفتم خب بیایید نزدیک اقیانوس باشیم! شنا در دریا بهترین راه حل زمانی است که استرس دارید یا خوشحال نیستید. همه ما عاشق آمدن به ساحل برای دویدن هستیم، از جمله لو.»

سبک خیابانی آمستردام هلندی

خیلی ممنون، ایرین! در صورت تمایل می توانید او را در اینستاگرام دنبال کنید.

PS زنان بیشتری لباس‌های هفته‌های خود را به اشتراک می‌گذارند، از جمله یک معمار عاشق رنگ و یک نابغه صرفه‌جو با قد شش فوت.

(عکس های بیرجیت صفات برای جام جو.)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته به دست بیاوریم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون اینکه هزینه ای برای شما متحمل شود. ما فقط محصولاتی را که واقعاً دوست داریم توصیه می کنیم. خیلی ممنونم.