یک اتاق خانوادگی گرم و دنج (به علاوه، یک کد تخفیف)

مبلمان مقاله

مبلمان مقاله

چگونه اتاق خانوادگی را برای بچه های کوچک دنج می کنید؟ زمانی که کارگردان شراکت ما، مورین، دخترش، ویلا را داشت، می‌خواست فضایی سرگرم‌کننده و دلپذیر در خانه‌شان ایجاد کند تا بتوانند با هم بازی کنند. پس از سال‌ها شنیدن هیاهوی من و خواهرم در مورد مقاله، او تصمیم گرفت قطعات زیبای آنها را به خانه‌اش بیاورد…

صندلی: چوب. میز کناری: سنتاس. میز قهوه خوری: مارا. هنر: آماندا جین جونز.

مورین و همسرش، فرانک، به ظاهر اواسط قرن می‌روند، بنابراین آنها چند اثر کلاسیک راحت را از مجموعه اتاق نشیمن Articles انتخاب کردند: او می‌گوید: «درخشش ملایم لامپ کف، حال و هوای مناسبی را برای زمان خواب ایجاد می‌کند. و بالش های مخملی آنها چقدر زیبا هستند؟ ما دوست داریم آنها را در طول زمان بازی روی زمین بزنیم.”

یکی از لوازم اصلی طراحی که مورین همیشه دوست داشته است، صندلی های چرمی است. او می‌گوید: «آنها فوراً به اتاق احساس گرمی و راحتی می‌دهند. “من عاشق این زیبایی کره ای شدم، و وقتی کوچک بود، ویلا و نقطه نرم شیردهی من شد. حالا دوست داریم اینجا در آغوش بگیریم و کتاب بخوانیم.» ما همچنین دوست داریم که ابعاد آن برای لم دادن و دراز کشیدن چقدر سخاوتمندانه است.

میز کناری: بنشین. بالش: لوکا. لامپ: آروو

میزهای کناری تو در تو در گوشه‌ها قرار گرفته‌اند که هر زمان که دوستان و خانواده به آنجا می‌آیند آماده بیرون آمدن هستند یا بشقاب‌هایی از کوکی‌های شکلاتی را نگه می‌دارند. مورین می‌گوید: «جابه‌جایی این میزها بسیار آسان است. لبه های گرد زیبا هستند و نیازی نیست نگران گوشه های تیز باشیم.

میز قهوه خوری: مارا. صندلی: چوب.

در نهایت، مورین برای جمع کردن اتاق، یک میز قهوه گرد را انتخاب کرد. من با سنگ مرمر و شکل دایره ای سرد جذب شدم، اما چیز مورد علاقه من اکنون این است که چقدر محکم است. ویلا خودش را روی اثاثیه می کشد و می تواند روی این میز تمرین کند بدون اینکه شانسی برای واژگون شدن آن وجود داشته باشد.

مثبت دیگر؟ مورین می‌گوید: «لکه‌ها را نشان نمی‌دهد!»

چقدر این اتاق دوست داشتنی است اگر قبلاً مقاله ای را خریداری نکرده اید، واقعاً دستیابی به فضایی زیبا و مدرن را آسان می کند. حمل و نقل سریع، قطعات زیبا، خدمات خوب به مشتریان – می توانید ببینید که چرا همه ما آنها را دوست داریم. چه قطعات، بازی یا اسباب بازی هایی را برای فضاهای پاتوق خانوادگی پیشنهاد می کنید؟

خبر عالی برای همه خوانندگان: مقاله به خوانندگان Cup of Jo 50 دلار تخفیف برای خریدهای 200 دلاری یا بیشتر ارائه می دهد. تا 30 آوریل خوب است. اینجا را کلیک کنید و تخفیف به صورت خودکار اعمال می شود – من این و این را در سبد خریدم دارم. از خواندن این مطلب متشکریم!

(عکس‌های Scarlett Crews برای Cup of Jo. این پست توسط Article حمایت می‌شود، شرکتی که ما سال‌ها در خانه‌هایمان از آن استفاده کرده‌ایم و دوستش داشته‌ایم. از شما برای حمایت از برندهایی که از Cup of Jo حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنیم.)