گوشی اپل Apple – خرید و لیست به روز قیمت گوشی آیفون IPhone

اسپیکر مکالمه گوشی آیفون 6 مانند دیگر اسپیکر مکالمهها در حاشیهی بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است و از طریق یک توری فلزی در برابر ضربه٬ آبخوردگی و یا گرد و غبار محافظت میشود. ممکن است شما از طریق بلوتوث به دستگاههای متعددی که دیگر اعضای خانواده، دوستان، همکاران یا هم کلاسیان شما هم به آنها دسترسی دارند وصل گوشی آیفون 7 قیمت روز شده باشید. شاید باور نکنید ولی پر فروش ترین و پر مخاطب ترین گوشی اپل تلکام همین آیفون 7 بوده که تا الآن داشتیم. برای اینکه بگوییم عمر گوشی آیفون چقدر است، در ابتدا باید بگوییم که از لحاظ فیزیکی شکی در کیفیت ساخت این گوشی های مطرح دنیا نیست، اما مسئله ی دیگر این است که گوشی های آیفون دارای سیستم عامل iOS می باشند که هر گوشی تا چندین نسخه از آپدیت های این سیستم عامل را می تواند پشتیبانی کند و بعد از آن با گذشت مدت زمان چند ساله دیگر آپدیتی صورت نخواهد گرفت.

چنانچه پس از استفادهی طولانی از این قطعه با ضعیف شدن صدای خروجی مواجه شدهاید لازم است با استفاده از یک دستمال مرطوب این قطعه را تمیز نمایید چرا که مشکل از گرفتگی گرد و غبار میباشد. ضمن اینکه با تعویض عادی ماژول دکمه هوم آیفون ها باز هم قابلیت اسکن انگشت آن قابل استفاده نخواهد بود، چون اپل در طراحی آیفون ها و تاچ آیدی آن ها بستر امنیتی را تعبیه کرده که منجر به تعامل متقابل تاچ آیدی با مادربرد گوشی میشود و تعویض هر یک از این دو قطعه منجر به از کار افتادن قابلیت اسکن انگشت خواهد شد.

کاربران میتوانند با استفاده از دکمهی ولوم که در لبهی کناری گوشی قرار دارد صدای خروجی اسپیکر مکالمه آیفون 6 را تنظیم و کنترل کنند. بنابراین اگر دکمه هوم آیفونتان را تعویض کنید، باز هم نمی توانید که از قابلیت اسکن انگشت آن استفاده به عمل آورید. انجام این روش به معنای آن است که گوشی تلفن همراه شما کاملا ریست می شود و مانند روز اول برای وارد شدن به آن لازم است پسورد اپل آیدی خود را نیز وارد کنید. سری آیفون 13 آخرین نسل پرچمداران اپل هستند که چندی پیش رسما وارد بازار شدند.

یکی از مزایای خرید گوشی اپل از وب سایت کیومیتا این است که می توانید به صورت غیر حضور در اقصی نقاط کشور خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن بدون هیچ اتلاف وقتی آن را تحویل بگیرید. فروشگاه الوآیفون کد تخفیف iphonese را برای خرید گوشی آیفون se برای شما هموطنان عزیز در نظر گرفته است با استفاده از این کد از تخفیفات ویژه این فروشگاه بهره مند شوید. در ماه آوریل سال 2003، جابز طی کنفرانسی اعلام کرد که زمان استفاده از PDA به اتمام رسیده است و زمان آن فرارسیده که با دستگاهی جدید، مسیر تازهای را برای تکنولوژی ایجاد کرد.