ژنیکوماستی – بزرگ شدن پستان در مردان

برخلاف ژنیکوماستی کاذب یا لیپوماستیا، که در آن بزرگ شدن پستان ها از رسوبات چربی ناشی می شود، ژنیکوماستی در اثر رشد بافت غده ای پستان ایجاد می شود. درجه بندی سوختگی ها بسته به عمق و میزان آسیبی که به بافت وارد می شود، به سه دسته ی سطحی، نیمه ضخامت و تمام ضخامت قابل تفکیک است.سوختگی های نوع تمام ضخامت، شامل آسیب به اپیدرم و درم می باشد و حتی ممکن است به گوشت و استخوان های زیر و اطراف محل سوختگی نیز آسیب وارد شود در اینصورت بدن قادر به ترمیم خود، به دلیل از بین رفتن سلول های سالم نمی باشد،در صورت عدم درمان زخم های ناشی از سوختگی، بدن تلاش می کند با تشکیل بافتی موسوم به اسکار، روی آنها را بپوشاند، اما به مرور زمان، بافت جدید جمع شده، و موجب می شود پوست ظاهری نامطلوب به خود بگیرد یا محدودیت حرکات مفاصل اطراف محل سوختگی ایجاد شود. درمان حدود یک هفته به طول می انجامد و معمولا زخم های زیادی در آن ایجاد نمی شود. برای به چالش کشیدن عضلات قفسه سینه هر سه تا چهار هفته نوع این تمرین را که به طور معمول انجام می دادید تغییر دهید. انتخاب بهترین جراح زیبایی:اگر تصمیم گرفته اید جراح زیبایی را انجام دهید باید از یک جراح زیبایی متخصص برای اینکار استفاده نمایید.

همچنین بیماران قبلی جراح را مورد بررسی قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که درصد موفقیت جراحی های او زیاد بوده است. همچنین در مورد انتظاراتی که از جراح زیبایی خود دارید با جراح صحبت کنید. سرطانهای بیضه همچنین ممکن است هورمونهایی را ترشح کنند که باعث ایجاد ژنیکوماستی میشود. یکی از برداشتهای اشتباه متداول در مورد انواع بزرگی سینه در مردان، این است که تصور میشود تمام این موارد، ژنیکوماستی میباشد. ژنیکوماستی پیری، معمولا بعد از 45 تا 50 سالگی ایجاد میشود. این نوع فرآیند معمولا بر روی پوست هایی که دچار آسیب از طریق خورشید شده اند و جوش دارند بسیار عالی است. این داروها معمولا در دوره های 6 تا 12 هفتگی استفاده می شوند و استفاده بیش از دوز مجاز آنها در دوره هایی با مدت زمان بیشتر نه تنها بر رشد و خاصیت آنابولیک آنها بی تاثیر است بلکه باعث کاهش برخی از هورمونهای موثر در رشد بدن (فیدبک منفی) شده و خواص آندروژنیک آنها شبیه ریزش مو و بزرگ شدن سینه در مردان که حاصل تولید بیش از حد پروژسترون (هورمون زنانه) می باشد و نیز آسیب های کبدی می گردد و در مراحل بعد به علت کم کار شدن بیضه ها باعث عقیم شدن می گردد.

بهترین کاندیداهای جراحی زیبایی پلک افرادی با حداقل 35 سال سن هستند که شل شدن و آویزان شدن پوست پلک ها یا ایجاد پف زیر چشم منجر به بروز حالتی ناخوشایند شده است. شما تنها کسی نیستید که پیش از این فکر می کردید جراحی پلاستیک و زیبایی دو عمل مشابه هستند.تعداد زیادی از جراحان پلاستیک، کار جراحی زیبایی را هم انجام می دهند و به همین دلیل این دو عبارت معمولا به جای هم به کار می رود. 6. جراحی لیفت صورت:لیفت صورت می تواند باعث شادابی و جوانی صورت شما شود. این کار سایز سینههای مردانه شما را به طور قابل توجهی کاهش میدهد. سه دسته داروئی با تجربه محدود در این زمینه استفاده شده که می توانند در مواردی به طور کامل مو ثرباشند و عموماً جلوی درد را می گیرند. جراح می تواند مشکلات موجود در گردن را با تنظیم عضلات موجود در گردن و برداشتن چربی از آن اصلاح نماید. نکته مهم دیگری که راجع به لیپوماتیک و سایر روش ها مثل روش های حرارتی ، لیزر ، آر اف و غیره باید بدانیم که چربی ای که از این روش ها به دست می آید هیچ یک قابلیت ماندگاری شان به اندازه دستگاه پال نیست.

معمولا جراحی پلاستیک پوست برای ترمیم سوختگی ها و ضایعات، جراحی آسانی نیست و اغلب پس از چند جراحی، نتایج دلخواه به دست می آیند. در نهایت از پوست اضافه ی ایجاد شده برای پوشاندن و ترمیم کردن جای سوختگی استفاده می شود. در جراحی پلاستیک سوختگی، برای جایگزین کردن پوست سالم به جای پوست آسیب دیده، عمل جراحی یا همان پیوند پوست صورت می گیرد. عمل جراحی پلاستیک پلک ها که اصطلاحا «بلفاروپلاستی» هم نام دارد، که برای برداشتن پوست اضافی، برداشتن پف پلک ها و در مواردی اصلاح گودی چشم ها با هدف جوانسازی چهره طراحی شده است. ژنیکوماستی با درد شدید همراه نیست، اگرچه ناحیه بزرگ شده ممکن است حساس شود. بزرگ بودن سینه ها در مردان؛ ظاهر ناخوشایندی از آن ها را به نمایش می گذارد. مطمئن شوید که جراح تمامی خطرات و مزایای جراحی را توضیح می دهد. ژنیکوماستی معمولا طی یک معاینه فیزیکی ساده تشخیص داده می شود و تمایز این شرایط از سرطان پستان در مردان مهم است. درست است که مصرف دیانابول با افزایش وزن و عضله در کوتاه مدت آرزوی یک بدنساز را برآورده می کند اما اگر بدنساز حرفه ای نیستید و نیاز واقعی به مصرف این ماده قوی ندارید بهتر است از مصرف این دارو به دلیل عوارض جدی آن اجتناب کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با gynecomastia 3 years وب سایت خود باشید.