ژاکت جمهوری موز

این ژاکت با آستین های تا آرنج چقدر زیبا است؟ این احساس بسیار عاشقانه است و برای قرارهای اداری یا شام مناسب خواهد بود. در اینجا سه ​​نسخه وجود دارد: پنبه ، آجدار و خدمه.

سالاد ژامبون

هنگام مرور در اینستاگرام ، با “سالاد ژامبون و چیپس” ناتاشا پیکوویچ نویسنده غذا برخورد کردم و فکم افتاد. آیا خوب نیست که قبل از شام سرو کنید؟

https://www.youtube.com/watch؟v=_-Kw5kAPSbk

آیا تریلر فیلم The Rescue را دیده اید؟ این مستند که مورد استقبال منتقدان قرار گرفته است ، نجات جسورانه 12 پسر تایلندی و مربی آنها را پس از به دام افتادن در غار سیل زده دنبال می کند. من به عنوان یک کلاستروفوب امتحان شده و واقعی ، مطمئن نیستم که آنقدر شجاع باشم که بتوانم آن را پشت سر بگذارم ، اما من مشتاقانه منتظر امتحان هستم.

دوستان

پیدا کردن دوستان جدید در بزرگسالی می تواند دشوار باشد ، بنابراین تینا روث آیزنبرگ تصمیم گرفت که ساده باشد. پس از ملاقات با یک زن با ظاهر زیبا در محل کار ، تینا به او ایمیل داد: “من واقعاً دوست داشتم با شما ملاقات کنم. آیا دوست دارید به قرار دوستانه بروید؟ ” و چند ساعت بعد ، او یک پاسخ مشتاقانه دریافت کرد: “بله!” حالا آنها سالها با هم دوست بودند. آیا می خواهید از کسی در قرار دوستانه بیرون بروید؟ من ایده را دوست دارم.

PS موارد جالب تر ، و کتاب مورد علاقه شما چیست؟

(عکس موتور سیکلت توسط VISUALSPECTRUM/Stocksy.)