من مکمل داستانهای بزرگسالی هستم: Ladybird ، Never Have I Ever ، کلاس هشتم ، وظایف. در 26 نوامبر ، پیتزای شیرین بیان پل توماس اندرسون به سینماها می رود – درباره عاشق شدن یک بازیگر نوجوان در حومه کالیفرنیا در سال 1973. در اینجا تریلری را مشاهده می کنید که فوق العاده به نظر می رسد.

کیک های ژله ای Nünchi

این کیک های ژله ای چقدر خوب هستند؟ سرآشپز خودآموز Lexie Park ، Nchinchi را در لس آنجلس تأسیس کرد ، یک نانوایی سفارشی که چیزکیک های ترد و میوه دار را به فروش می رساند.

زن و شوهر کتاب می خوانند

آیا تا به حال (اغلب؟ همیشه؟) در یک اتاق با یکی از عزیزان خود در حال انجام کارهای مختلف هستید؟ نیویورک تایمز مقاله قانع کننده ای در مورد اینکه چگونه این نوع “بازی موازی” ، که در بین بچه ها رایج است ، می تواند روابط بزرگسالان را عمیق تر کند ، ارائه کرد. مورد: “سیرا رید ، استراتژیست خلاق و اجتماعی در بروکلین ، گفت که نزدیکترین دوستان او کسانی هستند که می تواند با آنها باشد و” کاری انجام ندهد “. به عنوان مثال ، او می تواند در حالی که یک دوست آشپزی می کند کار کند. او گفت که شرکت در این فعالیتهای مستقل در حالی که با هم هستیم باعث می شود خانم رید به دوستانش نزدیکتر شود ، نه اینکه فاصله بیشتری با هم داشته باشد. “

جولیا رابز ، عکاس و مشارکت کننده قدیمی CoJ ، یک چاپخانه راه اندازی کرد. او به من گفت: “در دوران قرنطینه ، من زمان زیادی داشتم و برای انجام کارهای خلاقانه نیاز داشتم.” “بنابراین ، من واقعاً عکاسی از گل ها را شروع کردم.” او در حال فروش 13 چاپ زیبا از جمله این دیزی بازیگوش است.

PS موارد جالب تر ، و یک فیلم خنده دار در مورد کودکان نوپا.

(زن و شوهر در حال خواندن عکس توسط Mosuno/Stocksy.)