چقدر لباس پوشیدن در پاییز را دوست دارید؟

jcrew لباس های پاییزی

این روزها از لباس پوشیدن چه احساسی دارید؟ پس از یک سال عرق کردن مکرر ، متوجه شدم که در هنگام لباس پوشیدن احساس جدیدی را تجربه می کنم: هیجان. کشیدن در یک پیراهن ابریشمی یا کشیدن شلوارهای جین نرم به نظر می رسد خوببه شما اعتماد به نفس ، راحتی ، و سر و صدای کمی در کنار هم قرار دادن لباسی که شبیه خود شماست به دست می آورید.

jcrew لباس های پاییزی

وقتی روزها سردتر می شوند چه می پوشید؟ برای من ، پاییز به معنای مانتو و ژاکت های آرام است. من آنها را با شلوار جین یا روی لباس ، هنگام قهوه یا پیاده روی عصرانه می پوشم. آنها قطعاتی هستند که من میلیون ها بار به آنها روی می آورم.

jcrew لباس های پاییزی

من همچنین بسیاری از شلوارهای شلوار جین راست 90 را در سطح شهر مشاهده کرده ام. چقدر خوبه این تناسب اندام (همچنین ، آن قاطرها.)

jcrew لباس های پاییزی

لباس + چکمه = همیشه ترکیبی زیبا است. امتیاز پاداش برای سگ!

jcrew لباس های پاییزی

من ایده ترکیب یک لباس (این لباس دارای حال و هوای افراد معمولی است) با پیراهن دکمه دار ، بسته شده در کمر را دوست دارم. یا اگر می خواهید بیشتر دنج باشید ، همیشه یک شلوار ژاکت وجود دارد.

jcrew لباس های پاییزی

اندیشه ها؟ این روزها چه می پوشید؟ چگونه به خودتان استایل می دهید ، حتی اگر فقط برای شما باشد؟ در اینجا دفترچه نگاه پاییز J.Crew است ، اگر می خواهید از آن الهام بگیرید. (این عدد پولکا بسیار زیبا است!)

(این پست توسط J.Crew حمایت می شود ، برندی که از دوران دبیرستان آن را دوست داشتیم و می پوشیدیم. از شما برای حمایت از مارک هایی که از Cup of Jo حمایت می کنند متشکریم.)