پوشانده و رنگ پوست تصحیح شود

کسانی که تناژ پوست سرد دارند به راحتی در برابر نور آفتاب میسوزند یا پوستشان صورتی میشود. از آن جایی که کرم پودرها پیگمنتهای قوی و بیشتری دارند لازم است قبل از خرید به سازگاری کرم پودر با پوستتان دقت کنید. اگر شما هم دارای پوست خشکی هستید و قصد خرید بهترین کرم پودر را دارید، استفاده از کرم پودرهای نیمه چرب نیز میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. بنابراین بهترین انتخاب برای این افراد، خرید کرم پودر مناسب پوست خشک در فصول سرد و کرم پودر مناسب پوست چرب، در فصول گرم است.

شما باید رنگ کرم پودر مناسب با تناژ خودتان را تشخیص دهید. بهترین کرم پودر گریم با فرمولاسیون مشابه کرم پودرهای معمولی اما پوشانندگی قویتر تولید میشوند. البته کرم پودرهای مک، خیلی سریع پوست را پوشش داده و رنگدانههای رنگی آن نیز از مواد طبیعی و گیاهی درست شدهاند. رنگ طبیعی قرار گرفته در کرم پودر VOV ، باعث یکدستی رنگ در تمام نقاط صورت شما می شود و این امکان را بشما خواهد داد که صورتی کاملا همرنگ و هماهنگ داشته باشید. پس اگر پوست چربی دارید پیشنهاد ورناپ به شما کرمپودر Ellaro آنتی ایج با تن رنگ «Honey Beige» به شمارهی 05 و یا کرم پودر الارو بژ طبیعی است.

اگر معمولاً از جواهرات با سبک نقرهای استفاده میکنید تناژ شما گرم است. شما با استفاده از کرم پودر دائم می توانید درآمد سالن زیبایی خود را چندبرابر کنید. اگر پوست چربی دارید از کرم پودر گریم فاقد چربی استفاده کنید و به SPF به کار رفته در کرم پودرها برای استفاده روزمره اکتفا کنید. اگر به سمت جواهرات طلاییرنگ کشیده میشوید احتمالاً تناژ شما سرد است. اگر در لباسی با رنگ قرمز، زرد یا نارنجی خوب به نظر میرسید احتمالاً تناژ پوستتان سرد است. اگر درست انتخاب شود، خط آرایش بین گردن و صورت به وجود نمی آید.

اگر شما از جواهرات طلاییرنگ و همچنین جواهرات نقرهایرنگ استفاده میکنید احتمالاً تناژ پوستتان خنثی است. احتمالاً شما قبلاً لباسها و جواهراتی را انتخاب کردهاید که مناسب تناژ پوستتان بودهاند. پنکیک ها و پودر ها، برای پوست های چرب، مختلف و نرمال مناسب هستند. این کرم پودر، برای زیرسازی پوست بسیار مناسب بوده و دارای پوششدهی به همراه حس سبکی است. برای مثال کسانی که موهایی با رنگ بلوند خیلی روشن، رنگ پوست سفید دارند و به آسانی پوستشان در برابر نور آفتاب میسوزد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کرم پودر ثابت نی نی سایت لطفا از سایت ما دیدن کنید.