پنج راه برای زمستانی کردن اتاق خواب (و فروش بسیار زیاد)

بیشتر عمرم از زمستان می ترسیدم. هوا سرد است، تاریک است، فصلی دلگیر است. ولی! سال گذشته، چیزی کلیک کرد، و من در نهایت فهمیدم که چگونه به راحتی تکیه کنم. چیزهای کوچک بزرگترین تفاوت را ایجاد کردند و اکنون من در واقع هستم مشتاقانه منتظر است به ماه های سردتر (باور کنید، هیچکس بیشتر از من شوکه نشده است.)

این رویکرد پنج وجهی من است:

1. از همه پتوهای دنج بیرون بیایید. (این زیبایی راه راه با 100% پشم بره ساخته شده است.) ما آنها را روی تخت ها و مبل های خود می کشیم و تقریباً در هر زمانی از روز می توانید یکی از اعضای خانواده را پیدا کنید که در یکی از آن ها پیچیده شده است.

2. به نرم ترین بستر بروید. ما زمان زیادی را در رختخواب می گذرانیم – کتاب می خوانیم، فیلم می بینیم، بچه ها را در آغوش می گیریم و البته می خوابیم. ما برندهای مختلفی را در طول سال‌ها امتحان کرده‌ایم، و راحت‌ترین آنها بروکلین است. ما با ورقه‌های ساتن لوکس آن‌ها شروع می‌کنیم که بافتی صاف کره‌ای و روکش کمی درخشان دارند. و سپس روکش لحاف و روبالشی هدر ترمه را اضافه می کنیم که قابل تنفس، سبک وزن و به طرز باورنکردنی نرمی هستند. این ترکیب فراتر از راحتی است.

3. در زمستان، ایستگاه بویایی اتاق خواب را راه اندازی کردیم (با کمک آنتون هشت ساله). ما بخور و شمع روشن می کنیم. این یکی بوی یک کابین در جنگل می دهد.

4. سال ها پیش، الکس در مورد لامپ های خورشیدی به من آموزش داد – آیا تا به حال یکی از آنها را امتحان کرده اید؟ نور سفید به بدن شما کمک می کند تا با روزهای تاریک تر سازگار شود و در واقع می توانید احساس روشن شدن خلق و خوی خود را داشته باشید.

5. در نهایت، در زمستان، ما از یک راحتی سبک تر به یک ضخیم تر و فوق العاده لوکس تغییر می دهیم. تخت ما شبیه هتل است!

خبر عالی: بروکلین فروش جمعه سیاه خود را آغاز می کند. بدون نیاز به کد، 20 درصد تخفیف برای سفارش خود دریافت کنید. در صورت تمایل، همه چیز را اینجا ببینید – از جمله ست های کتانی و حوله های آنها.

چگونه یک فضای راحت در زمستان ایجاد کنیم؟

(عکاسی توسط کریستین هان و طراحی توسط ورونیکا اولسون برای Cup of Jo. این پست توسط Brooklinen حمایت می شود، برندی که ما سال ها از آن استفاده می کردیم و دوستش داشتیم. از شما برای حمایت از برندهایی که از Cup of Jo حمایت می کنند، سپاسگزاریم.)