ویژگی های بهترین کرم های ضد آفتاب و نکاتی که باید موقع خرید بدانید

مرطوب کننده ها، موادی غنی برای پوست فراهم می کنند. پس، اجازه دهید مواد موجود در ماسک از فرصت فراهم شده برای آبرسانی استفاده کنند و پوست را بشتر بازسازی کنند. همچنین تونرهایی که حاوی سالیسیلیک اسید هستند، از ایجاد جوش جلوگیری می کنند. برای جلوگیری از خشکی پوست بهتر است از تونر هایی که فاقد الکل هستند، استفاده کنید.

پس، بعد از اینکه ماسک را با آب شستید، نیازی نیست از شویندهی دیگری برای صورت خود استفاده کنید. این نوع از ضدآفتابها برای جلوگیری از نفوذ اشعه های ماورا بنفش بسیار عالی عمل می کنند،ولی ممکن است به علت اینکه کمی رنگ پوست را تغییر می دهد و تیره می کنند، از نظر زیبایی، برای افراد قابل قبول و جذاب نباشند. آسیب نور خورشید در هر وضعیت آب و هوایی اتفاق می افتد و دلیل اینکه اسکی بازان از عینک ایمنی برای محافظت از چشمهایشان از برف کوری استفاده می کنند نیز همین است ، چون برف تازه هم منبع قدرتمندی از اشعه کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن ماورا بنفش است.

کرم های ضد آفتاب فیزیکی دارای ترکیبات و موادی با ذراتی بزرگ و درشت تر مانند تیتانیوم دی اکساید ، زینک اکساید،تالک، فریک کلراید، و انواع خاک های رنگی هستند که نور قابل دید و UVرا بازتاب می کنند. متخصصان توصیه می کنند بلافاصله بعد از شستن صورت، از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. بهتر است که همیشه از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

ضد آفتاب ها در دو نوع به صورت لوسیون و ژل وجود دارند . مثلا چشمهای ما با وجود کرم هم هنوز در معرض آسیب قرار دارند. حتی در روز های کاملا ابری که گمان می کنید در معرض هیچونه تابشی از سمت خورشید قرار ندارید. کرم ضد آفتاب یک محصول ضروری است و بهتر است که برای آن بیشتر هزینه کنید. توصیه می کنیم برای شناختن تونر مناسب پوست خود زمان بگذارید. SPF 30 معمولا برای یک کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست، کافی است.