همه چیز کیک دوری گرینسپن | جام جو

این ممکن است برای یک نویسنده غذا کلامی باشد که با صدای بلند بگوید اما….

… وقتی پای پخت و پز فرا می رسد ، من طرفدار کل مفهوم “یک دستور غذا مناسب همه است” هستم. من یک دستور العمل ترد میوه دارم که در تمام طول سال از آن استفاده می کنم (در هر فصلی که باشد مناسب است) و یک دستور “کیک گل” شکلاتی که برای موارد خاص تهیه می کنم (لایه بندی آن برای کیک تولد یا فریز کردن آن برای کیک بستنی) یا پخت آن به شکل قلب برای روز ولنتاین). من فکر می کنم این به این دلیل است که متغیرهای اطراف پخت من را وحشت زده می کند (آیا تا به حال به طور تصادفی بیکینگ پودر را حذف کرده اید ؟؟؟) ، بنابراین وقتی فرمول خوبی پیدا می کنم ، از آن استفاده می کنم.

به همین دلیل من عاشق همه چیز کیک دوری گرینسپن هستم. از کتاب جدید اوست ، پختن با دوری، که در واقع یک مجموعه کامل است که به مفهوم انعطاف پذیری با دستور العمل های کلاسیک اختصاص داده شده است. این یک کاسه ، نرم و اسفنجی است و نوعی کیک است که می تواند هر چیزی باشد که شما نیاز دارید: مات ، میوه ای ، شکر دار ، بادام دار ، و از همه مهمتر ، قابل اعتماد. در اینجا آنچه او در مورد آن می گوید…

از طرف دوری: من در تصمیم گیری درباره نام این کیک ساده یک کاسه ای که با دست مخلوط می کنید مشکل داشت. این مانند یک کیک اسفنجی است ، اما مرطوب و به شکل دودی جویده می شود. شما کره را مزه می کنید ، اما کیک را غنی نمی نامید ، فقط خوب است. زیبایی آن در امکانات آن نهفته است. می توانید آن را با افزودن سایر مواد به خمیر یا تزریق ادویه جات ، گیاهان یا چای به کره ذوب شده در آن مزه دار کنید. این میوه می تواند از میوه تازه یا خشک شده در خمیر یا روی آن استقبال کند (میوه معمولاً فرو می رود ، اما خوب است). می توان آن را مات کرد – من آن را با بستنی قندی شیرینی پزی ها دوست دارم – یا با مربا گرم ، یا فقط با شکر بپاشید. می توان آن را تکه تکه کرد و پر کرد ، و با اضافه کردن میوه های تفت داده شده ، خامه فرم گرفته یا حتی سس تند و تند خوب است. من چند ایده را پیشنهاد کرده ام (به Playing Around ، در زیر مراجعه کنید) ، اما امکانات بیشتری برای کشف خود به خود وجود دارد.

همه چیز کیک
از جانب پخت با دوری: شیرین ، شور و ساده
8 وعده می دهد

برای کیک:

1½ فنجان آرد همه منظوره
بیکینگ پودر ¾ قاشق چایخوری
1 پیمانه شکر
3 تخم مرغ بزرگ ، در دمای اتاق
½ قاشق چایخوری نمک دریایی خوب
1½ قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص
⅓ فنجان شیر ، در دمای اتاق
1½ چوب (12 قاشق غذاخوری) کره بدون نمک ، ذوب شده و سرد می شود
شیرینی پزی قنادی (به زیر مراجعه کنید)

کیک را درست کنید: یک قفسه را در فر قرار دهید و آن را تا 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک قالب گرد 9 اینچی را کره بزنید یا از اسپری نانوا استفاده کنید. آرد و بیکینگ پودر را با هم مخلوط کنید.

شکر را در یک کاسه بزرگ بریزید و تخم مرغ و نمک را اضافه کنید ، یک یا دو دقیقه هم بزنید تا یک مخلوط یکدست حاصل شود. وانیل و شیر را هم بزنید. به یک کاردک انعطاف پذیر بروید و مواد خشک را هم بزنید. وقتی کاملاً مخلوط شدند ، به تدریج کره را داخل آن بریزید. خمیر را داخل تابه بکشید.

کیک را به مدت 28 تا 32 دقیقه بپزید ، یا تا زمانی که روی آن طلایی شود ، کیک شروع به کشیدن از کناره های قالب کرده و تستری که در وسط قرار داده شده است تمیز بیرون می آید. به یک قفسه منتقل کنید و اجازه دهید 5 دقیقه استراحت کند ، سپس یک چاقوی رومیزی را دور لبه های کیک بچرخانید و آن را روی قفسه قالب باز کنید. آن را سمت راست بچرخانید و بگذارید تا دمای اتاق خنک شود.

اگر می خواهید کیک را یخ بزنید ، این کار را وقتی کیک خنک شد انجام دهید. بگذارید مایه کیک قبل از سرو در دمای اتاق قرار گیرد.

نگهداری: کیک خوب بسته بندی می شود و تا 4 روز در دمای اتاق نگهداری می شود. اگر کیک را یخ نزده اید ، می توانید آن را تا 2 ماه منجمد کرده و خوب بپیچید. در بسته بندی آب کنید

بازی در اطراف

کیک لیمو ، لیمو ، نارنجی و/یا نارنگی
2 تا 3 قاشق غذاخوری پوست مرکبات (از یک نوع یا چند عدد) را روی شکر رنده کنید و با انگشتان خود مواد را به هم بمالید تا شکر مرطوب و معطر شود. فقط 1/2 قاشق چایخوری وانیل استفاده کنید (یا آن را حذف کنید) و 2 قاشق غذاخوری آب مرکبات به همراه شیر به خمیر اضافه کنید. در صورت تمایل ، تکه های میوه (قطعات یا برش های نازک) را روی خمیر بچینید و قبل از پخت با شکر بپاشید

کیک سیب یا گلابی
تا 1 قاشق غذاخوری رم تیره به همراه وانیل به خمیر اضافه کنید. برش هایی از سیب یا گلابی پوست کنده را روی خمیر بچینید و شکر دارچین را روی آن بپاشید.

پخت قند شیرینی پزی
حدود ½ فنجان می سازد
1 فنجان (120 گرم) قند شیرینی پزی (یا بیشتر یا کمتر ، بسته به خواسته شما) ، الک شده
حدود 1 قاشق غذاخوری شیر ، آب ، آب لیمو یا مایع دیگر (یا بیشتر یا کمتر ، بسته به خواسته شما)
¼ قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص (اختیاری)

شکر قنادی ها را در یک کاسه متوسط ​​بریزید و کم کم ، در شیر یا مایع دیگر با یک کاردک انعطاف پذیر کار کنید. در ابتدا غیرممکن به نظر می رسد که چنین مقدار کمی مایع بتواند تمام آن قند را مرطوب کند – فقط هم بزنید. اگر از وانیل استفاده می کنید ، در صورت استفاده از آن ، و سپس ، اگر مایل به بستنی نازک تر هستید ، مایع بیشتری را به صورت قطره به آن اضافه کنید. اگر شیرینی خیلی نازک است ، کمی شکر دیگر به آن اضافه کنید. برای اکثر مشاغل ، یخ بستنی که به آرامی و پیوسته از نوک قاشق می افتد ، درست است. ذخیره سازی: بهتر است به محض اینکه از این بستنی تهیه شد از آن استفاده کنید.

PS بهترین مخلوط قهوه ای جعبه ای و قصیده مراسم خانوادگی مربوط به غذا.

(عکس برتر توسط مارک واینبرگ.)