میلک شیک برای یکی ، لطفا | جام جو

احتمالاً عجیب به نظر می رسد که در مورد میلک شیک بنویسم درست زمانی که هوای پاییز در جهان من شروع به وزیدن می کند …

… اما حقیقت این است که دخترم این میلک شیک گیاهی را (از طریق Earthy Andy ، ساکن هاوایی) در اوایل تابستان کشف کرد و من را بسیار تحت تأثیر قرار داد ، نمی بینم که فقط به خاطر زندگی در نیویورک و نه تابستان بی پایان اوهو. من آنها را برای دسر درست می کنم ، اما آنها به همان اندازه برای صبحانه یا زمانی که به تقویت بعد از ظهر نیاز دارم ، مناسب هستند.

این شیک با موز یخ زده ، کره بادام زمینی ، شیر آجیل و خرما میانجول تهیه می شود بدون شوخی طعم آن دقیقاً شبیه یک شیک خامه ای و غیر گیاهی است که می توانید از طریق کالیفرنیای محلی خود تهیه کنید. ما در حال ریختن آن هستیم ، توت فرنگی اضافه می کنیم ، کره بادام را با کره بادام زمینی عوض می کنیم ، شیر مغز را کم می کنیم تا غلیظ تر و شبیه بستنی شود-بهتر است برای تقسیم موز با موز بیشتر و مقداری بادام زمینی خرد شده. پاداش: اگر شما هم مثل من هستید ، خوشحال می شوید که یک راه نان بدون موز برای استفاده از همه موزهایی که در فریزر می ریزید استفاده کنید زیرا در حال پوسیدگی هستند.

میلک شیک کره توت فرنگی-بادام زمینی
گاهی اوقات اجازه می دهم مواد به مدت پنج دقیقه در پارچ بمانند تا موز کمی ذوب شود. این کمک می کند تا سریعتر به قوام شل مورد نظر برسید. بر اساس شیک کارامل وانیلی وندلی آندریا هانمن ساخته شده است.
1 تکان می دهد.

5 تکه یخ متوسط
1 موز بزرگ ، منجمد و خرد شده به چند قطعه (من به قطعات خرد می شوم قبل از انجماد)
1/3 فنجان شیر بادام (یا شیر جایگزین مورد علاقه شما)
1 تاریخ medjool (بدون سوراخ ، من معدن را در Trader Joe’s می گیرم)
یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی طبیعی
3 عدد توت فرنگی بزرگ (به اضافه یک عدد اختیاری برای تزئین)

همه چیز را به پارچ مخلوط کن اضافه کنید و تا زمانی که مخلوط شود و به شکل شیر میل شود ، عمل آورید. اگر دوست دارید با یک توت فرنگی اضافی تزئین کنید.

PS سه صبحانه کامل و یک کیک میان وعده عالی برای پاییز.