منابع مطالعاتی برای آزمون های استخدامی فراگیر و آموزش و پرورش

نکته اول : هر جا که گفتم از سایت آلا استفاده کنید مقصود سایت دبیرستان آلا هست که اگر از گوگل سرچ کنید دبیرستان آلا ، اولین نتیجه سایت دبیرستان آلا هستش، وارد سایت که شدید، نظام قدیم رو انتخاب کنید و بعد از انتخاب نظام قدیم لیست دروس میاد که باید درس مورد نظر رو انتخاب کنید و بعد از انتخاب درس ، استاد مورد نظر را انتخاب میکنید، چون هر درس رو چندین استاد تدریس کردن، بنده بهترین ها رو بهتون معرفی میکنم. حالا اگر بخوام کتاب معرفی کنم یک لیست بلند و بالایی میشه که با توجه به اینکه دفترچه ۲ ماه قبل از آزمون منتشر میشه فرصت مطالعه ی همه ی اون کتاب ها را ندارید و مطالعه همه ی اون کتاب ها شاید چندین ماه طول بکشه و بعضا بیشتر سبب گیج شدنتان بشه، بنابراین با تجربه ای که خودم و دوستانم در آزمون ها استخدامی رشته های هنری داشتیم به نظرم شما ۲ منبع از کتاب های کمک آموزشی کنکور هنر به طور کامل مطالعه کنید که پیشنهاد خودم کتاب فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان کنکور کارشناسی ارشد مدرسان شریف و کتاب درک عمومی هنر: هنر جهان و ایران رضا عباسی انتشارات مبتکران پیشروان هست.

کتاب هایی مثل خلیل مشتاق یا مدرسان شریف یا مهدی خرد یا رضا عباسی که هم برای کنکور هنر در تمامی مقاطع و هم برای آزمون های استخدامی قابل استفاده است همگی خلاصه شده و نکته های مهم و پر کاربرد با توجه به سوالات کنکور های سال های گذشته در اون کتاب ها اومده، که حقیقتاً نکته های خوب، مفید و کاربردی هم هست. من قرابت معنایی زیاد تست نزدم .فقط تستهای اون کتاب هیچ رو همشو زدم .عینا سوالهای کنکور انسانی رو داره در کنابش . کتاب خلاصه تاریخ هنر مرزبان کتاب خوبی هست و مطالعه اش کمک خوبی برای پاسخ به چند تست می کنه؛ اما کافی نیست. من کتاب مدرسان رو برای هر دو روانشناسی گرفتم فقط همون مباحث مهم و معروف رو از این دو کتاب بخونید. همونطور که از عنوان این درس مشخصه فقط مباحث مهم و مشخص و معروف روانشناسی عمومی و رشد سوال طرح شده بود. البته سالهای قبل کسانی بودن که با خوندن کتاب آقای معرفت هم جواب دادن سوالات رو ولی امسال سوالاتی بود که ابتدایی بود و در کتاب آقای معرفت به این ها پرداخته نشده و مباحث مفصل تر هست.

کتاب های تست هم اکثراً خوب هستند و سعی کنید بیشتر جمع بندی سوالات کنکورهای سال های گذشته سراسری(تست های درک عمومی هنر) و کارشناسی ارشد پژوهش هنر(تست های فرهنگ، هنر ادبیات ایران و جهان) را مطالعه کنید. برای مبانی هنرهای تجسمی و خلاقیت تصویری پیشنهاد می کنم کتاب: «مبانی هنرهای تجسمی»، هنرستان و کتاب: «مبانی هنرهای تجسمی (۱) و (۲) گزینه های طبقه بندی شده منابع کنکور هنر»، خلیل مشتاق، انتشارات عفاف با دقت و کامل مطالعه کنید و بعد تست های خلاقیت تصویری کنکور سراسری هرچه بیشتر تمرین کنید. تعدادی از انواع استانداردهای مختلف فیزیکی وجود دارد که میتوان سلفها را در آنها طبقه بندی کرد. اندازه آنها بسته به مادهای که برای تولید آنها بکار رفته است، متفاوت است. مزیت اصلی این نوع سلفها این است که، به دلیل شکل دایرهای، تقارن در کل شکل سلف حاصل میشود، که به دلیل آن حداقل تلفات در شار مغناطیسی وجود دارد.

ما در این پست قصد داریم شما را بیشتر با سلف آشنا کنیم و انواع آن را به شما معرفی کنیم. برای ریاضی مهندسی من کتاب کنکور ارشد ریاضی مهندسی انتشارات نصیر نوشته کریمی رو معرفی میکنم البته اگه وقت دارین چون کتاب حجیمیه و پایه ریاضیتون باید خوب باشه ولی اگر خوب بخونید راحت ۵۰ درصد میزنین من برا کنکور ارشد قبلا خونده بودمش. شیرین : با سلام کتاب هیلگارد روانشناسی عمومی البته سنگینه ولی کامله..کتاب روانشناسی رشد انتشارات سمت جلد یک و دو.. از سوالات اطلاعات عمومی یه دسته شون از قانون اساسیه که حتما باید کتاب قانون اساسی رو بخونید. خوبه کتاب قانون اساسی داری کلی جلویی..من بعد از آزمون سراسری دستگاه های اجرایی (مورخ۱۳۹۴/۰۳/۳۰) که سازمان سنجش برگذار کرد این کتاب هارو تهیه کردم . برای آی سی دی ال من کتاب سبز علی گل رو پیشنهاد میکنم به شرطی که خوب خوانده بشه. برا آی سی دی ال سبزعلی گل ۲۰۰۷ خوندم واقعا عالیه با اینکه کامل و دقیقم نخوندمش ولی درصد خوبی زدم البته شما میتونی ۲۰۱۳ رو بگیری که یه سری سربرگ ها اضافه شده و به روزتره(من هر مهارتش رو جدا خریدم یعنی ۷ تا کتابچه.ولی بچه ها میگن توی بازار کتابش رو دوجلدی کردن که جلد اولش نصف مهارتا توش اومده و جلد دوم هم نصف بعدی مهارتا)البته برا ای سی دی ال جزوه ی ای استخدامم خوندم.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش سیم پیچی شناور بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.