معرفی کارخانه های داخلی تولیدکننده لوله

مهره ماسوره آبکاری گرم گالوانیزه دچار زنگ زدگی نمیشود هر چند که کیفیت اتصالات گالوانیزه سیاه چینی سیتکو هم درجه یک بوده و به نسبت قیمت روز و آنلاین اتصالات گالوانیزه نمیتوان از کیفیت آنها ایرادی گرفت . نمایندگی لوله گالوانیزه ساوه ، در سراسر کشور نمایندگی های معتبر و مدرن برای این لوله گالوانیزه وجود دارند که برای استعلام هرگونه قیمت لوله گالوانیزه ساوه میتوان با این نمایندگی ها تماس برقرار کرده و پس از دریافت مشورت و راهنمایی های رایگان برای خرید این لوله ها اقدام کرد. همواره کارشناسان فروش و مشاورین مجرب فروشگاه متین آنلاین در تلاشند تا شما را در زمینه تکمیل اطلاعات در صنعت تاسیسات ساختمان راهنمایی نمایند. لولههای فولادی جزو پرکاربردترین لولهها در صنعت و تأسیسات هستند که لوله گالوانیزه هم جزو همین لولهها است. شرکت نورد و لوله اهواز (سهامی عام) در سال 1346 و به منظور تولید کلاف ورق گرم فولادی، لوله های سیاه، لوله گالوانیزه و پروفیل تاسیس شد و در سال 1350 مورد بهره برداری قرار گرفت.

کف پله (b): به سطح فوقانی پله که پا روی آن قرار میگیرد، «کف پله» گفته میشود. لوله های گالوانیزه که به روش گالوانیزاسیون گرم تولید شده اند معمولا به صورت دو سر رزوه دنده تولید می شوند اما لوله های سرد بدون رزوه بوده و می توان آن ها را رزوه دار کرد. لوله های گالوانیزه سبک بسته به نوع مصرفشان به دو گونه رزوه دار و بدون رزوه تولید میشوند. لوله و اتصالات گالوانیزه به صورت دندهای هستند که با توجه به نوع آن به دو صورت روپیچ و توپیچ دسته بندی میشوند. در مرحله بعد لولهها در محلول فلاکس غوطهور میشوند تا فلز روی را بهتر جذب کنند. به دلیل گالوانیزاسیون روی لوله ها، قیمت آن نسبت به سایر لوله های مقاوم در برابر خوردگی کمتر است. عمده مصرف این لوله ها در محیط های مرطوب می باشد که می توان به زیر خاک، هوای آزاد و محیط هایی از این قبیل که رطوبت آن باعث خوردگی و زنگ زدگی می شود اشاره کرد. 3. پوشش روی لوله با چشم قابل رؤیت می باشد و ضخامت لایه محافظت کننده با دستگاه قابل اندازه گیری می باشد. ما می توانیم راه های زیادی برای ساخت کمپوست به شما آموزش بدهیم و در ظاهر کار بسیار راحتی به نظر می آید، اما ساخت یک کمپوست با کیفیت احتیاج به علم و تجربه بالا و دستگاه های خاصی دارد.

به طور کل قطر لوله دودکش در خروجی ساختمان باید برابر یا بزرگتر از قطر لولهای باشد که به عنوان خروجی دستگاه گاز سوز مورد استفاده قرار گرفته است. قطری که برای لوله گالوانیزه ذکر میشود قطر اسمی است که از قطر خارجی کوچکتر و از قطر داخلی بزرگتر میباشد. همچنین در این محصول قطر اسمی از قطر داخلی بزرگتر و از قطر خارجی کوچکتر می باشد. برای کور کردن و مسدود کردن جریان سیال می بایست از درپوش گالوانیزه استفاده کرد. نکته قابلتوجه این است که از لوله گالوانیزه نباید در محیطهای اسیدی استفاده کرد زیرا ممکن است تأثیر نامطلوب و مخربی روی این فلز داشته باشد و بهتر است که از لولهها و تجهیزات مناسب با اسید در این محیطها استفاده شود. از لوله فولادی پی جی می توان در مکان هایی هم چون ساختمان ها و پارکینگ ها، کابل های آسانسور، مجتمع های تجاری و پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی استفاده کرد.

در روش بدون درز یا روش قالب خمیری شکل، فولاد داغ را وارد قالب نموده و سپس به لوله شکل داده می شود. لوله گالوانیزه فولادی را از جنس فولاد نرم تولید و عرضه لوله گالوانیزه کاسپین میکنند. پرکاربردترین استانداردها در تولید لوله گالوانیزه، استانداردهای ISIRI 3765 ایران، DIN 2441 آلمان و ASTM A153 آمریکا هستند. تولید لوله گالوانیزه ساوه سنگین طبق استانداردهای جهانی انجام میشود تا لوله بتواند به خوبی پوشش ضد زنگ را به خود جذب کند. لوله کاندوئیت گالوانیزه روی سطح خود موادی همچون روی و کادمیم دارد که از آن در برابر زنگ زدگی، پوسیدگی و خوردگی محافظت می کند. لوله های فولادی نیز برای حفاظت از این لوله ها در برابر خوردگی و آسیب پذیری پوششی از فلز روی بر روی آن قرار می دهند که به آن ها لوله گالوانیزه گفته می شود. مقاومت مناسبی در برابر خوردگی و پوسیدگی دارد. اما به دلیل کیفیت ساختی که دارند در صنایع بسیار حساس به کار می روند و استفاده از آن بسیار حائز اهمیت است.