لیست بسته بندی من برای انگلستان

polruan Cornwall

polruan Cornwall

برای سفرها معمولاً چه چیزی بسته بندی می کنید؟ دوستم سوزان رویکرد فوق العاده ای دارد: او در یک طرح رنگی واحد بسته بندی می کند ، بنابراین می تواند در طول سفر خود ترکیب و مطابقت داشته باشد. قبل از عزیمت این هفته به همراه خاله و مادربزرگم در کورنوال (yaaaaaaayyyyyy!) ، من قطعات عمدتا آبی را که می توانند برای آب و هوای غیرقابل پیش بینی انگلیسی لایه بندی شوند ، نوشتم. در اینجا چیزی است که من آوردم (و من دوست دارم شنیدنی های شما را بشنوم)…

1. سالهاست که این ژاکت بابا اولین چیزی است که در چمدانم گذاشتم. این فوق العاده نرم و نازک است ، بنابراین در همه انواع آب و هوا به خوبی کار می کند. من آن را با شلوار جین در پرواز و بالای/زیر هر گروهی هنگام کاوش می پوشم.

2. لباسی که من دقیقا می پوشم از گانی برای همیشه است ، اما هر لباسی با طرح تیره است کامل برای سفر می توانید شیک به نظر برسید ، با کفش های کتانی ست کنید ، آن را برای شام بپوشید ، چیزهایی را روی آن بریزید ، هرچه که باشد! اسب کار شماست (شطرنجی ، گلدار ، طبقه ای)

3. یک پیراهن chambray که با همه چیز همراه است ، بررسی کنید.

4. پیراهن راه راه؟ پیشگام. اما این یکی ، با تناسب شل و یقه ی متضاد ، احساس خاصی دارد. علاوه بر این ، در نه رنگ سرد عرضه می شود.

5. لباس خواب بدون چین و چروک برای پر کردن اطراف و تهیه چای در صبح.

6. هر زمان که این ژاکت را می پوشم ، دوستان ، همسایه ها و حتی غریبه ها از آن تعریف می کنند. این یک جمع آوری تصادفی/خنده دار است ، و من دوست دارم که چقدر راحت است.

7. شلوار جین قدیمی ، با کمی کشش ، که بسیار مناسب است.

8. من یک کیف قدیمی Clare V. دارم که کم کم آن را می پوشم ، اما کیف های جدید نیز بسیار زیبا هستند. این پفک چقدر باحاله؟

9. کفش های کتانی مطمئن برای شلوار جین و لباس.

10. هنگامی که می خواهید احساس برازندگی کنید مسطح می شود. (باله ، مری جین ، چرم.)

روی هم رفته ، برای یک هفته در انگلستان ، وسایلم را جمع کردم: دو کت ، دو ژاکت ، سه پیراهن ، یک لباس ، یک جین شلوار جین ، تخت ، کفش کتانی ، لباس خواب و یک کیف کراس باند. می توانید همه چیز را مخلوط کرده و با هم مطابقت دهید. به علاوه ، البته ، من لباس زیر و سوتین آوردم. و آرایش و مراقبت از پوست روزانه من خودشه!

برای سفرها چه چیزی بسته بندی می کنید؟ دوست دارم بشنوم. در اینجا تعدادی از عکس های اینستاگرام این هفته را مشاهده می کنید ، اگر دوست دارید ببینید ؛ این چیزی است که من دو سال پیش بسته بندی کردم. xoxo

PS نحوه بسته بندی بدون چین و چروک و اشتباه در تعطیلات.

(عکس برتر مادربزرگم توسط بلاتی.)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته دریافت کنیم ، بدون هیچ هزینه ای برای شما. ما فقط محصولاتی را پیشنهاد می کنیم که واقعاً دوست داریم. خیلی ممنونم.