لوبیا و تره فرنگی کره ای با آرد سوخاری سوخاری

مردم همیشه از من می پرسند که چگونه به ایده های دستور غذا می رسم…

… و هیچ پاسخ مستقیمی وجود ندارد، به جز خواندن یک هزار کتاب آشپزی، دنبال کردن غذاهای مورد علاقه من در اینستاگرام، آزمایش مواد جدید تا حد امکان، و سپس انتظار برای اتفاق افتادن جادو. مطمئناً، گاهی اوقات من یک بادمجان ژاپنی زرق و برق دار را در بازار یک کشاورز جاسوسی می کنم و الهام می گیرد، اما اغلب اوقات، جرقه قطعا کمتر رمانتیک است. این غذا را بخورید، یک نگهدارنده، اگر تا به حال وجود داشت، که پس از انداختن دو قوطی لوبیا کره در سبد خریدم که اتفاقاً درست در کنار یک دسته تره فرنگی و یک بسته کره «به سبک اروپایی» قرار گرفت، مفهوم آن را در نظر گرفتم. من تره فرنگی را خیلی دوست دارم، و این ایده را دارم که آنها را در کره بپزم – شاید حتی کمی بیشتر از حد معمول کره – سپس اضافه کنم کره لوبیا؟ چیزی شاعرانه در آن وجود داشت و بعد نتوانستم این ترکیب را از ذهنم بیرون کنم.

لوبیا و تره فرنگی کره ای

وقتی کارم را برای اجرای چشم انداز شروع کردم، می دانستم که به مقداری اسید – یا سرکه یا لیمو – و قطعاً به مقداری بافت نیاز دارم. من واقعاً حبوبات را دوست دارم، اما بدون کمی ترد کردن، کمک سخاوتمندانه از آنها می تواند به اندازه یک کاسه تکلیف وظیفه شناس باشد. در اینجا، نتیجه نهایی، و من خوشحالم که بگویم، باقی مانده ها حتی بهتر بودند.

لوبیا و تره فرنگی کره ای با آرد سوخاری سوخاری سیر
این همه است. در باره. آن ها تست شده. پودرهای سوخاری. من انبار همیشگی خود را از آرد سوخاری خریداری شده در فروشگاه نداشتم، بنابراین دو تکه کوچک نان توسکانی را به آرامی برشته کردم، سپس آنها را در غذاساز چرخاندم. (اگر نان بیات دارید، می توانید از برشته کردن صرف نظر کنید.) باعث ترد و ترد شدن محصول نهایی شد و اگر وقت دارید آن ها را به این صورت تهیه کنید، به سراغ آن بروید. در غیر این صورت، خرید از فروشگاه به خوبی کار خواهد کرد. به اندازه کافی دلچسب است که به عنوان یک وعده غذایی کار کنید، به خصوص با یک سالاد سبز یا تکه نان خرد شده.

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون، به علاوه بیشتر برای چکاندن
2 حبه سیر، پوست کنده و ریز خرد شده
یا دو تکه فلفل قرمز را تکان دهید
نمک کوشر و فلفل سیاه تازه آسیاب شده
1/2 فنجان خرده نان (معمولی، پانکو یا تازه)
3 قاشق غذاخوری کره بدون نمک
1 تره بزرگ، تمیز، بریده شده و خرد شده
3 فنجان (یا 2 قوطی 15 اونسی) کره یا لوبیا لیما پخته شده، آبکش شده و آبکشی شده
1 قاشق غذاخوری سرکه شری

روغن زیتون، سیر، تکه های فلفل قرمز، نمک و فلفل را در یک تابه بزرگ روی حرارت ملایم قرار دهید و حدود یک دقیقه تفت دهید. حرارت را روی متوسط ​​رو به بالا گذاشته و آرد سوخاری را در یک لایه اضافه کنید. بگذارید یک دقیقه کف ماهیتابه بماند، سپس آن را بریزید و دوباره بگذارید بماند. می‌خواهید خرده‌های آن برشته و ترد شود، اما نمی‌خواهید سیر بسوزد، به‌محض اینکه دیدید ترد هستند (یک مزه)، آن‌ها را از ماهیتابه در یک کاسه کوچک خارج کنید.

کره را به همان ماهیتابه اضافه کنید و حرارت را متوسط ​​کنید. پس از ذوب شدن کره، تره فرنگی را اضافه کنید و 8 تا 10 دقیقه تفت دهید تا نرم و شیرین شود و مرتباً هم بزنید. لوبیاها را اضافه کنید، هم بزنید تا یکپارچه شوند، و بپزید تا همه چیز گرم شود، حدود 5 دقیقه دیگر. اگر لوبیا کمی شکسته شود، اشکالی ندارد، به نظر من به آنها اجازه می دهد کمی بیشتر طعم تره و کره را جذب کنند – که مخصوصاً اگر از لوبیاهای کنسرو شده استفاده می کنید، قابل تقدیر است. از روی حرارت بردارید و سرکه را هم بزنید. در کاسه ها با کمی روغن زیتون، رویه سخاوتمندانه خرده نان سرو کنید.

PS رابطه عاشقانه من با کلم و قدرت “قلاب” در شام.