لباس زیبای من: هانا چنگ

لباس زیبای من: هانا چنگ

هفت سال پیش ، هانا چنگ تصمیم گرفت حرفه مالی خود را ترک کند و با خواهرش ، ماریان ، رستورانی در شهر نیویورک باز کند. او می گوید: “ما آن را به خاطر مادرمان میمی چنگ نامگذاری کردیم.” “او فکر کرد که این نام واقعا بد است و ما باید آن را” خانه دامپلینگ عالی “نامگذاری کردیم. در اینجا ، رستوران دار از جهش شغلی ، رژگونه مورد علاقه و عادت مقصر هنگام خواب برای ما می گوید…

لباس زیبای من: هانا چنگ

از چه زمانی به فکر افتتاح رستوران افتادید؟
مادرم از زمان کوچکی برای ما پیراشکی تایوانی درست کرده است. حتی زمانی که ما در کالج بودیم ، او کولرهای پیراشکی و سس مخفی خود را به پایین می برد. هم اتاقی های ما همیشه بسیار هیجان زده بودند. وقتی در بیست سالگی در آپارتمانی زندگی می کردم و از غذاهای وسط شهر ناراحت بودم ، برای ناهار پیراشکی هایش را به سر کار می بردم. و مردم همیشه از من می خواهند که اضافی بیاورم. سپس والدین من از ساحل شرقی به ساحل غربی نقل مکان کردند. عرضه کوفته ما تمام شد. بنابراین ، من و خواهرم ، بدون تجربه رستوران ، تصمیم گرفتیم که قرارداد اجاره رستوران 10 ساله را امضا کنیم.

آیا بلافاصله شغل مالی خود را رها کردید؟
نه ، من دو سال دیگر در طبقه تجارت کار کردم. من هر دو را انجام دادم.

با شروع کار لحظه های فاجعه باری داشتید؟
تعدادشان زیاد است دوستانم به من می گویند که باید روزی کتاب بنویسم ، اما هنوز زود است!

لباس زیبای من: هانا چنگ

از روز افتتاحیه برایمان بگویید.
ما روز قبل در نیویورک تایمز نوشته شده بودیم. بنابراین ، صبح که باز شدیم ، 500 نفر بیرون درها صف کشیده بودند. ما غذای کافی تهیه نکرده بودیم. ما مجبور بودیم در طول روز تعطیل باشیم تا به نتیجه برسیم. به خانه رفتم و خودم گریه کردم تا بخوابم. داشتن رستوران چیزی شبیه آن چیزی نبود که تصور می کردم. تنها چیزی که می توانستم تصور کنم ده سال آینده بود ، سبزیجات را تا ساعت 3 صبح در حالت وحشت دائمی آماده می کردم.

چگونه از وقوع آن جلوگیری کردید؟
ما افراد زیادی را برای افتتاح استخدام کرده بودیم ، اما هیچ یک از آنها واقعاً نمی دانستند چه می کنند. ما آنها را استخدام کردیم زیرا برخورد خوبی داشتند و با هم دوست بودند. همسایه همسایه من – صاحب Bar Veloce – تماس گرفت و گفت ، شما افراد زیادی دارید. باید اطمینان داشته باشید که با افراد کمتری بهتر عمل خواهید کرد. حق با اون بود. گاهی اوقات می خواهید افراد بیشتری را به سمت مشکل بیاندازید ، اما این مسئله ریشه این مسئله را حل نمی کند: واقعاً چه چیزی مانع ما می شود؟ آیا ما مواد کافی سفارش ندادیم؟ آیا تجهیزات ما به اندازه کافی کارآمد نیستند؟ ما همیشه سعی می کنیم هر روز ، حتی هفت سال بعد ، پیشرفت کنیم.

از نظر شما ، چه چیزی یک دامپلینگ عالی می سازد؟
شما باید از بهترین مواد اولیه استفاده کنید. سپس نیازی نیست آنها را با نمک یا ادویه بپوشانید.

و مادرت دستور غذا را به تو داد ، درست است؟
خوب ، سالها بود که ما یک شوخی داشتیم که او هرگز دستور غذا را با ما در میان نمی گذاشت ، زیرا این راه او بود تا مطمئن شود که ما با او تماس می گیریم و به خانه می آییم. سه هفته قبل از بازکردن رستوران ، من برای دستور غذا با او تماس گرفتم و او قصد داشت سوار پرواز شود. و من گفتم: “مامان ، دیگر خنده دار نیست ، ما سه هفته دیگر باز می شویم.” و آهی کشید و گفت: “خوب ،” و مواد را بدون هیچ اندازه گیری لیست کرد. معمول دستور غذای خانواده!

چی بود راز او؟
خنده دار است زیرا مردم اغلب می پرسند ، در سس مخفی چیست؟ و من به آنها می گویم ، پدر من حتی دستور غذا را نمی داند ، بنابراین خوب امتحان کنید.

در مورد برخی از برنامه های ویژه سرگرم کننده که انجام داده اید برایمان بگویید.
ماه گذشته مرغ سرخ شده نشویل با سس مزرعه خانگی بود. شگفت انگیز بود. یکی از محبوب ترین ما کیک چیزبرگر ما است ، با همکاری Pizza Loves Emily. ویژه مرغ مرغ نیز محبوب است. اساساً هر چیزی که دوست داریم بخوریم سعی می کنیم به یک پیراشکی تبدیل شود.

به طور جدی تر ، در طول دو سال گذشته – با همه گیری و افزایش جنایات نفرت علیه جامعه آسیایی چه احساسی داشتید؟
ما احساس کردیم که احساسات ضد آسیایی از فوریه 2020 به طور قابل توجهی افزایش یافته است. تجارت ما به طرز چشمگیری کاهش یافته است. ما همچنین بسیاری از بررسی های ضد آسیایی را دریافت کردیم که کارکنان آسیایی خود را غیربهداشتی عنوان می کردند. همه نظرات به طرز قابل توجهی جعلی بودند زیرا جزئیات آنها با رستوران های ما مطابقت نداشت ، که بسیار ناراحت کننده بود. تیم ما از آمدن سر کار وحشت داشت. ما برای اعضای تیم خود که در مترو سوار می شدند اسپری فلفل خریدیم ، ساعات کارمان را تغییر دادیم تا مردم بتوانند خیلی زودتر به خانه برسند و برای مدتی از یوبریهای سوبسید استفاده کردیم. ما از نظر الزامات بهداشتی فراتر می رویم زیرا مانع برای احساس راحتی غذا در محل کار ما برای ما بسیار بالاتر است.

لباس زیبای من: هانا چنگ

خیلی سخته و همچنین پیراشکی را به افرادی که نیاز داشتند ، تحویل دادید.
در مارس 2020 ، یکی از کارمندان قدیمی ما در مورد مادرش به ما گفت ، که پرستار بیمارستان بود و ساعت های طولانی بدون دسترسی به غذا به جز دستگاه فروش دستگاه مبارزه می کرد. ما وظیفه اخلاقی خود را برای حمایت از کارکنان شجاع بیمارستان احساس کردیم. ما با GoFundMe شروع کردیم که توجه Verizon را به خود جلب کرد. سپس Verizon ، Food1st و Rethink با ما همکاری کردند تا وعده های غذایی سالم را به کارگران خطوط مقدم و سالمندان ارائه دهیم ، کسانی که برای رهایی از خانه بسیار در معرض خطر بودند.

وقتی برای مراقبت از خود وقت دارید ، چگونه آرام می شوید؟ روال خواب شما چیست؟
من باید دروغ بگویم و بگویم من تلفنم نیست! اما به طور معمول من در تلفن هستم و انتهای اینترنت را پیدا می کنم. مرا به زیلو می برد. ما حرکت نمی کنیم اما من فقط عاشق خانه هایی در سراسر کشور هستم.

لباس زیبای من: هانا چنگ

بدیهی است که مادر شما تأثیر زیادی بر شما و خواهرتان دارد. او در مورد زیبایی چه چیزی به شما آموخت؟
از زمانی که ما در دوران راهنمایی بودیم ، او به ما گفت که از کرم دور چشم و کرم ضد آفتاب استفاده کنیم. من همیشه ضد آفتاب را روی دستانم می گذارم. به خصوص هنگام رانندگی ، متوجه نمی شوید که دستان شما چقدر خورشید می گیرند.

از چه کرم دور چشم و کرم ضد آفتاب استفاده می کنید؟
Supergoop Superscreen – تمیز است و فیلم سفید غلیظ غلیظی را روی صورت شما باقی نمی گذارد. و کرم دور چشم کافئین Inkey List ، که آن را در TikTok پیدا کردم! قیمت مناسب است و تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

لباس زیبای من: هانا چنگ

مرطوب کننده بدن چطور؟
برای بدن من ، لوسیون کره کاکائو پالمر باعث می شود پوست من بسیار صاف و نرم شود. من همچنین عاشق پاستیل کره کاکائو پالمر هستم – لازم نیست مانند هر ساعت آن را بپوشید ، و به نظر می رسد چوب چسب المر بزرگ است ، که نوستالژیک است.

آرایش میکنی؟
من نمی دانم چگونه آرایش خود را خوب انجام دهم ، اما به سه چیز قسم می خورم: کانسیلر ، رژگونه و ریمل. برای ریمل ، من فقط از نمونه های Sephora استفاده می کنم. و یکی از دوستانم در مورد مارک زیبایی تمیز وستمن آتلیه به من گفت. کانسیلر و رژگونه آنها کرمی هستند و به خوبی ترکیب می شوند. رژگونه فوراً ظاهر شما را تغییر می دهد و من این را دوست دارم.

لباس زیبای من: هانا چنگ

رژ لب چطور؟
هر زمان که می خواهید به نظر برسید که می دانید در حال انجام چه کاری هستید ، سراغ لب قرمز بروید. یک رژ لب تمیز وجود دارد که من دوست دارم: نیش بزنید. آنها برای همیشه دوام می آورند. من هرگز مجبور نبودم ، صرف نظر از آنچه می خورم یا می نوشم ، دوباره درخواست بدهم.

اهل حمام یا حمام هستید؟
دوش. در حمام ما همیشه گل تازه یا اکالیپتوس داریم که در بخار فوق العاده معطر می شود. من فکر می کنم مهم است که مراسم کوچک زندگی خود را خاص جلوه دهید. من فقط چند ساقه اضافی گل را از یک دسته گل جدا کردم و آنها را زیر دوش قرار دادم. آن چنان آسان.

چگونه از موهای خود مراقبت می کنید؟
من یک اسکراب نمک کریستوف رابین دارم که دوستانم قسم می خورند. من هفته ای یکبار از آن استفاده می کنم وقتی می خواهم آن احساس تمیزی جیغی داشته باشم. در غیر این صورت ، من از Andalou از Whole Foods شامپو می زنم. سپس فقط انگشتانم را در موهایم می گذرانم. وقتی موهایم را با برس می کشم ، موهایم خیلی پفی می شود.

لباس زیبای من: هانا چنگ

چه چیز دیگری در زندگی شما باعث می شود احساس خوبی داشته باشید؟
سعی می کنم بازی کردن را دوباره یاد بگیرم. در کودکی ، ما کارهای زیادی انجام می دهیم که باعث خوشحالی ما می شود. و با افزایش سن ، تمرکز ما بر روی کار بیشتر می شود. بنابراین ، من در آکادمی Five Points با مربی موی تای تمرین می کردم – این کیک بوکسینگ تایلندی است. شدید است و شما را مجبور به حضور می کند. اگر توجه نکنید ، لگد می شوید.

آیا کلاس را در اوج ترک می کنید؟
بله ، من خیلی قوی هستم. من به مربی خود می گویم که این قسمت مورد علاقه من در هفته است. می گوید ، فشاری نیست!

لباس زیبای من: هانا چنگ

چه چیزی باعث می شود احساس غرور کنید؟
من افتخار می کنم که شکست خورده ام و از شکست هایم درس گرفته ام. این طرز فکر را مدیون مادرم هستم. هر زمان که در بزرگ شدن اشتباه بزرگی مرتکب می شدم ، او می گفت: “این یک درس یادگیری واقعاً خوب بود.” شما تنها در صورتی شکست می خورید که چیزی را از تجربه دور نکنید. به کنجکاوی و اشتیاقم برای زندگی افتخار می کنم. من همچنین از این که در زمینه مدیر شدن بهتر پیشرفت کرده ام افتخار می کنم. وقتی می بینم تیمم در حال پیشرفت است ، به من احساس افتخار می دهد که بخشی کوچک از آن داستان هستم.

خیلی ممنون ، هانا! تو بهترینی.

PS بیشتر لباسهای زیبا ، شامل یک سرآشپز مشهور و نماد سبک 69 ساله.

(عکس خواهران خارج از رستوران توسط پاریس توریبیو. سایر پرتره های خواهران توسط نیکول فرانزن. عکس عروسی توسط اوا لین عکاسی. اولین عکس پیراشکی توسط گلدبلی. عکس پیراشکی مرغ داغ توسط مایک چائو. عکس های خانوادگی و عکس های فوری از طریق اینستاگرام هانا.)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته دریافت کنیم ، بدون هیچ هزینه ای برای شما. ما فقط محصولاتی را پیشنهاد می کنیم که واقعاً دوست داریم. خیلی ممنونم.