صمیمانه ترین هدایای عکس (و کد تخفیف)

در طول دو سال گذشته، مانند بسیاری از افراد، مادر من هم فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است. بنابراین، در این تعطیلات، من می خواهم به او یک هدیه معنادار بدهم که لبخندی بر لبانش بیاورد. و اولین چیزی که او همیشه دوست دارد – بیشتر از هر پلیور یا لوسیون یا شکلاتی – هدیه عکس است. (مادر کلاسیک.)

بنابراین، من به Artifact Uprising، یک شرکت مستقر در کلرادو که کالاهای عکس با کیفیت فوق‌العاده تولید می‌کند، روی آوردم. طرح‌های آن‌ها زرق و برق‌آمیز است و از کاغذهای بازیافتی و گزینه‌های بازیافتی در سراسر خط تولید خود در ایالات متحده استفاده می‌کنند.

آنها کارت های عکس، قاب، کتاب و موارد دیگر دارند، اما من مجموعه چاپ روزمره را انتخاب کردم، که در آن می توانید 10، 25 یا 50 عکس ضخیم و مات در اندازه های مختلف ایجاد کنید.

ایجاد هدیه عکس من را نیز سرشار از شادی کرد. نگاه کردن به عکس‌های فوری و انتخاب موارد دلخواه احساس خوبی بود، و آپلود آنها از کتابخانه عکس گوشی من آسان بود. این روند من را به یاد تمام دوران شیرینی که در این چند سال عجیب و غریب گذشته داشتیم انداخت.

سپس می‌تواند آنها را به صورت چرخشی در یک بلوک چاپ گردو، که هر بار 12 عکس را در خود جای می‌دهد، نمایش دهد. من عاشق این هستم که مادرم هر زمان که دوست داشت چهره خندان دیگری را ببیند می تواند عکس های فوری روی میزش را به روز کند.

من نمی توانم صبر کنم تا این هدیه را به مادرم بدهم. اگر می‌خواهید ایده‌های بیشتری ببینید (این یک هدیه عالی است)، از Artifact Uprising دیدن کنید و نکات و ترفندهایی را در اینجا بیابید. خیلی ممنونم!

پاداش برای همه خوانندگان: 15٪ تخفیف برای سفارش خود در Artifact Uprising با کد CUPOFJO15 دریافت کنید که تا 31 ژانویه 2022 اعتبار دارد. (این مورد برای حمل و نقل، معاملات بسته، کارت های هدیه یا خدمات طراحی عروسی اعمال نمی شود.)

(عکاسی و استایل توسط Veronica Olson برای Cup of Jo. این پست توسط Artifact Uprising حمایت می شود، برندی که ما از آن استفاده می کنیم و دوستش داریم. از اینکه از برندهایی که از Cup of Jo حمایت می کنند، تشکر می کنیم.)