سیلیکا نام دیگر سیلیکون اکسیدهاست

این کره به عنوان بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده خارجی شناخته میشود. دارای اسیدهای میوه است که باعث لایه برداری ملایم پوست و روشن شدن آن میشود. باعث تمیزی و جوانسازی پوست میگردد. اولین نکته در هنگام پیدا کردن بهترین لایه بردار پوست، مشخص کردن نوع پوست خودتان است. دلیل این امر حل شدن چربی پوست در این اسید است. این کرم به از بین رفتن سلولهای مرده و جوشهای سر سیاه پوست بسیار کمک میکند. چون این دانهها لکههای سیاه رنگ و چرک پوست را از منافذ پوست خارج میکند و پوستی یکنواخت برای شما به ارمغان میآورد.

این کرم لایه بردار برای جوشهای زیر پوستی و جوشهای سر سیاه نیز بسیار مناسب است. حتی برای کسانی که پوستی حساس دارند هم مناسب میباشد. زیرا اشعه خورشید از نفوذ کمتری برخوردار است و با توجه به اینکه دوره ترمیم و بازسازی سلول های پوستی یک ماه است. این لایه برداری براساس نوع ماده به کار رفته، غلظت آن و مدت زمان ماندن مواد روی پوست متفاوت است، به سه دسته سطحی، متوسط و عمیق تقسیم بندی می شود. مقدار کمی از کرم را، یک روز در میان روی صورت گذاشته (روی پوست اطراف چشم و لب استفاده نشود.) و به آرامی ماساژ دهید.

به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از کرم دقت کنید که با چشم تماس پیدا نکند. استفاده مرتب از این کرم، باعث میشود که پوست صورت شما کاملا پاک و یکدست شود. این محصول حاوی آلفا هیدروکسی اسید (AHA) و سالیسیلیک اسید (BHA) و همینطور الیاف لوفاست که باعث میشوند پوست حالت ارتجاعی داشته باشد و خشک نشود چرا که خشکی پوست باعث ایجاد چین و چروک میشود. کرم های لایه بردار همانند سایر لوازم آرایشی و درمانی دارای مدل های مختلف است، اگر پوستتان خشک است استفاده از کرم لایه بردار برایتان مناسب نیست، چرا که این کرم های موجب خشکی پوست میشود، البته کرم های لایه برداری که حاوی عصاره AHA هستند می تواند برایتان مناسب باشد، چون این کرم هلا علاوه بر اینکه کار لایه بردای رو می کنند پوست رو هم خشک نمی کنند، همچنین استفاده از کرم های آبرسان یا کرم های مرطوب کننده در کنار لایه بردار ها می تواند بسیار موثر باشد و از خشکی پوست جلوگیری بکند.

پوست خشک : پوستهای خشک دارای منافذ بسیار ریزی است که خیلی دیده نمیشوند. این لایه بردار دارای مجوز سازمان غذا و دارو است و بهترین کرم لایه بردار برای پوست چرب میباشد. از دیگر مزایا آن میتوان به بستن منافذ ریز و باز پوست و درخشندگی پوست اشاره کرد. از دیگر مزایا این کرم ایرانی میتوان جلوگیری از ایجاد چین و چروک، نرم و لطیف کردن پوست، آبرسانی موثر، درمان آکنه و از بین بردن جوش سرسیاه اشاره کرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم روشن کننده لایه بردار ثمین لطفا به بازدید از وب سایت ما.