سوالات سوزان: نسخه شکرگزاری | جام جو

سوالات سوزان: نسخه شکرگزاری

سوالات سوزان: نسخه شکرگزاری

به Burning Questions خوش آمدید، جایی که من سعی می کنم به مهمترین مشکلات آشپزی شما پاسخ دهم. امروز، بدیهی است که این بدان معناست که ما توجه خود را به روز شکرگزاری معطوف می کنیم. من شخصا از همه خوانندگانی که این مطالب را از طریق اینستاگرام ارسال کردند تشکر می کنم…

من نمی خواهم یک بوقلمون کامل درست کنم. آیا می توانم فقط طبل و سینه سرو کنم؟» – آوی
پاسخ کوتاه، البته، بله است. وقتی بزرگ شدم مادرم فقط سینه بوقلمون را برای روز شکرگزاری کباب کرد و حتی یک بار هم با خودم فکر نکردم که “چیزی کم است”. اما من احساس می کنم سوال واقعی شما عمیق تر است، یعنی: چقدر باید صادقانه از قوانین پیروی کنم؟ من شنیده ام که مردم جملاتی مانند “سیر نقشی در سفره شکرگزاری ندارد” یا “چون شما در حال خوردن بوقلمون هستید، باید شراب سفید سرو کنید.” خوب، شاید این موضوع در سفره برخی افراد صادق باشد، اما مطمئناً من نه. من هرگز در طول یک میلیون سال سعی نمی کنم شما را متقاعد کنم که دسر شما باید شامل پای پودینگ مادرم باشد (پودینگی که با پوسته کراکر گراهام Keebler و پودینگ فوری Jell-O درست می شود)، اما به معنای واقعی کلمه برای من (و شش نفر او) شکرگزاری نیست. نوه ها) اگر حداقل سه عدد از آنها با اسپند بوربون و کدو حلوایی مخلوط نشده باشد. به عبارت دیگر، سنت‌های خانوادگی شما به‌طور تصاعدی مهم‌تر از قوانین قدیمی است و برخی از عجیب‌ترین چیزهای روی میز (گلارک را به خاطر دارید؟) در نهایت نمادین‌ترین آنها هستند.

“آیا می توانید ایده هایی برای خوراکی های گیاهی جشن به اشتراک بگذارید؟” – همه، به معنای واقعی کلمه
اول از همه، چه کسی حکم کرد که اصلاً یک ورودی اصلی وجود داشته باشد؟ همانطور که همه ما می دانیم، کناره ها بهترین بخش جشن شکرگزاری هستند و بیشتر آنها بدون گوشت هستند. با این حال، اگر بدون یکی به نظر اشتباه می‌رسد، می‌توانم بگویم به دنبال چیزی با ساختار و انحطاط باشید: پای فوندو کدو حلوایی Ottolenghi، یک گراتن سبز، یک کاسه قارچ.

«نوشیدنی! چه کوکتل خاصی می توانم قبل از غذا سرو کنم، و چه شرابی را در جشن بنوشیم؟ – BK
سر میزمان، ما تمایل داریم از ترکیبی از بورگوندی‌های سفید و پینو نوآر استفاده کنیم، این شراب‌ها در واقع شراب‌هایی هستند که مابقی سال می‌نوشیم، زیرا بدن سبکی دارند و قابل نوشیدن هستند. من عاشق این خط به یاد ماندنی از ضروری Sam Sifton هستم روز شکرگزاری راهنما: «هیچ شراب «مناسب» برای روز شکرگزاری وجود ندارد، به عبارت دیگر، هیچ انگور یا وینتج، کوکتل یا مشروبات الکلی ضروری نیست. «اشتباهی» هم وجود ندارد، اگرچه من از وسایل مستحکم پایین‌تر دوری می‌کنم، مگر اینکه در یک ماشین جعبه‌ای که به سمت غرب حرکت می‌کند، ناهار بخورید.» او پیشنهاد می کند مهمانان را تشویق کنید که آنچه را که دوست دارند بیاورند. در مورد یک کوکتل خاص، من این مرکبات-انار مرکبات (خیلی زیبا!) و برای یک گزینه غیر الکلی، این رزماری پالومای نمکی را تماشا کردم.

“آیا می توان پوره سیب زمینی را از قبل درست کرد؟” – ژان
بله، و وقتی این را یاد گرفتم، زندگی من را تغییر داد. سیب زمینی های خود را از ابتدا تا انتها همانطور که روز قبل نوشته بودید درست کنید، سپس آنها را دوباره در یک قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید، خامه یا شیر گرم را کم کم به آن اضافه کنید تا رقیق شوند و مدام هم بزنید تا نچسبد.

آیا می توانید یک نوع پای کدو تنبل را پیشنهاد کنید که خسته کننده نباشد؟ – عودوا
وقتی نوبت به کلاسیک‌های آمریکایی می‌رسد، نمی‌توانم از کاسه لوبیا سبز یا سیب‌زمینی شیرین با مارشمالو صرف نظر کنم، اما درست کردن دستور کسل‌کننده پای کدو تنبل پشت قوطی لیبی تپه‌ای است که روی آن خواهم مرد. هر چند نترسید: من ثبت نام کرده ام زندگی همان چیزی است که شما آن را می پزی والری لوماس نویسنده: «من شکر را با شربت افرا و شیر نارگیل را با خامه عوض کردم و طعم آن را واقعاً افزایش داد. اما پاسخ بهتر: پای سیب زمینی شیرین. مال من پوست پرتقال و گردو و چیزهای زیادی دارد که اصلاً خسته کننده نیستند.» که خیلی خوب به نظر می رسد!

“وقتی کسی می پرسد چه چیزی باید بیاورد، اما همه چیز از قبل برنامه ریزی شده است، چه باید گفت؟” – مونیکا
شرابی که دوست دارند (به بالا مراجعه کنید.) آب سیب گازدار. یک دسته کارت یا یک بازی قدیمی برای بچه ها. (Twister، هر کسی؟) یا، همانطور که جو مادربزرگ دوست من سونیا می گوید، فقط به آنها بگویید “اشتهای خود را بیاورند و شلوار غذاخوری خود را بپوشند.”

“آیا می توانید ایده هایی برای تنظیم آسان میز به من بدهید؟” – کیتی
حرکت مورد علاقه من مجموعه ای از کدو تنبل (در همه اندازه ها، اما نه چیز بزرگ)، کدو، خرمالو و انار در کنار شمع های نذری است. جودی لوین، با نام مستعار Supermakeit، که به خاطر ایده‌های خلاقانه‌اش مشهور است، پیشنهاد می‌کند که بچه‌ها را با این کارت‌های مکان اولیه گیاهی یا برگ‌های کاغذی تا شده‌اش یا این قطعه مرکزی آسان که می‌تواند به عنوان یک فعالیت شبانه برای کوچولوها دوچندان شود، استخدام کنید.

“چگونه بچه ها را درگیر کنم؟” – اردن
به بالا نگاه کن! وقتی بچه‌هایم، غذاهای خاصی را به آنها اختصاص می‌دادیم – اگرچه واقعاً آنها فقط چیزی را اینجا هم می‌زدند یا آنجا چیزی را می‌کوبیدند. اکنون همه آنها بزرگ شده اند و احساس می کنند که آنها “مالک” آن ظروف هستند، که بسیار سرگرم کننده است، نه به ذکر است که فوق العاده مفید است. بچه‌ها همچنین می‌توانند کارت‌هایی برای مکان درست کنند یا یک دسر ترتیب دهند یا «چشنده رسمی» آشپز باشند یا… فقط از معاشرت با خانواده لذت ببرند، که چیزی نیست.

“چه زمانی آشپزی به طور طبیعی انجام می شود یا برای من وحشتناک به نظر نمی رسد؟” – تافی
این باعث خنده ام شد. تنها چیزی که می‌خواهم بگویم این است: اگر زمانی پیش می‌آید که آشپزی آنقدر وحشتناک به نظر نمی‌رسد، آن موقعیت است. من استدلال می‌کنم که آشپزخانه قبل از شکرگزاری، با عطرهای فریبنده‌اش و آشپزی‌هایی که دور همدیگر انجام می‌دهند، و بچه‌هایی که با چهره‌ها به داخل و خارج می‌شوند و می‌پرسند «شام کی است؟» و به طور کلی هرج و مرج شاد بهترین بخش تعطیلات است. برای آشپز یک لیوان شراب بریزید، یک داستان خوب را به اشتراک بگذارید که فقط خودتان می توانید بگویید، چند عکس بگیرید – لازم نیست شما کسی باشید که بوقلمون را می کوبید تا احساس کنید که بخشی از چیزها هستید.

سوالات عالی! روز شکرگزاری همه مبارک!

PS توصیه های بیشتر برای شکرگزاری، و نحوه صحبت با بچه ها در مورد روز شکرگزاری.

(عکس از کریستین هان، تصویر توسط Abbey Lossing.)