سشوار سالنی خوب

پخش کننده سشوار
اگر موهای مجعد دارید، از سشوار با دیفیوزر استفاده کنید. سشوار سالنی خوب پخش کننده ای که هوا را در منطقه وسیع تری پخش می کند. این برای موهای موج دار بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند بافتی سالم برای موهای خود داشته باشید.

کنسانتره چیست؟
سشوارهای دارای نازل کنسانتره برای صاف کردن موهای خشک مناسب هستند. این نازل به انتهای سشوار نیز می رسد. همچنین به کاهش ریزش مو کمک می کند. لطفا توجه داشته باشید که هنگام استفاده از این نازل، آن را طوری نگه دارید که با موهای شما تماس پیدا نکند.

طرح سشوار سالنی خوب

طراحی ارگونومیک و وزن دستگاه یکی دیگر از مواردی است که عموم مردم هنگام خرید سشوار به آن توجه زیادی می کنند و به زبان ساده هر چه سشوار سبکتر و راحت تر باشد بدون شک کاربران بهترین مدل سشوار سالنی بیشتری به او مراجعه خواهند کرد. .

به این دلیل که سشوارهایی که بسیار سنگین هستند، کاربر را در هنگام استفاده خسته می‌کنند و باعث می‌شوند تا آن‌طور که باید از دستگاه استفاده کنند و ممکن است نتوانند از آن به اندازه کافی استفاده کنند.

15 مدل از پرفروش ترین مدل های سشوار از برندهای مختلف در بازار
بهترین مدل های سشوار حرفه ای پرومکس
سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7240
اگر آرایشگاه یا سالن زیبایی دارید و یا به فکر خرید یکی  از بهترین سشوارهای حرفه ای موجود در بازار برای مصارف خانگی و شخصی خود هستید، توصیه می کنیم این مقاله را سشوار سالنی خوب تا انتها مطالعه کنید. امروزه شرکت های مختلف انواع سشوار خانگی، سشوار نیمه حرفه ای و سشوار حرفه ای را با ویژگی ها و قابلیت های متفاوت و منحصر به فرد برای مصرف کنندگان عرضه می کنند. هر یک از این سشوارها با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند، می توانند عملکردهای متفاوتی داشته باشند و برای انواع مو قابل استفاده هستند.

مهم ترین نکات هنگام خرید سشوار حرفه ای

برای خرید سشوار حرفه ای مانند خرید انواع لوازم خانگی لازم است افراد به نکات و عوامل مختلفی توجه کنند تا بهترین و مناسب ترین نتیجه را از خرید خود به دست آورند. مهم ترین عواملی که در هنگام خرید یک سشوار حرفه ای باید در نظر گرفت موارد زیر است:

نوع موتور سشوار (موتور AC یا DC). موتورهای AC همان خرید سشوار سالنی موتورهای سنگین مورد استفاده در سشوارهای حرفه ای هستند و موتورهای DC برای سشوارهای خانگی استفاده می شوند.
مصرف برق سشوارهای حرفه ای معمولا بالای 2300 و 2600 وات است.
فناوری تولید یون که موها را خشک‌تر و قابل کنترل‌تر می‌کند و از آسیب مو جلوگیری می‌کند.
ویژگی ها و لوازم جانبی سشوار از جمله متمرکز کننده، سشوار سالنی خوب پخش کننده، ماساژور و ø و هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند.

با کیفیت ترین و بهترین مدل سشوار سالنی

امروزه محصولات متنوعی از برندهای مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند. از بهترین سشوارهای حرفه ای موجود در بازار در سال 1400 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC5999
سشوار حرفه ای Remington AC5999 دارای موتور AC 2300 واتی است که دارای فناوری تولید یون نیز می باشد. المنت این سشوار از جنس سرامیک بوده و دمای آن در حالت های مختلف تنظیم می شود. به علاوه سرعت باد این سشوار دارای دو حالت است و باد را با سرعت 130 کیلومتر در ساعت می وزد. این سشوار از ریزش مو جلوگیری می کند.دارای دو متمرکز کننده و یک دیسپنسر. همچنین وزن این سشوار به عنوان یکی از بهترین سشوارهای حرفه ای بسیار مناسب است.
سشوار حرفه ای فیلیپس مدل BHD176
تقریباً همه برند محبوب و معتبر فیلیپس را به دلیل محصولات با کیفیت بهترین مدل سشوار سالنی آن می شناسند. سشوار حرفه ای فیلیپس BHD176 با توان 2200 وات و موتور قدرتمند AC برای مصارف حرفه ای قابل استفاده است. این سشوار دارای فناوری تولید یون بوده و المنت آن از سرامیک پیشرفته ساخته شده است. دما و سرعت باد این سشوار به ترتیب در 3 و 2 حالت قابل تنظیم است و طراحی عالی آن باعث شده تا کارکرد بسیار راحت و سریع داشته باشد.

سشوار حرفه ای بابیلیس مدل D665E
سشوار Babylon D665E یکی از حرفه ای ترین سشوارها با موتور قدرتمند 2200 وات AC است. این سشوار دارای فناوری تولید یون بوده و المنت آن از سرامیک و تیتانیوم ساخته شده است. سشوار سالنی خوب دما و سرعت باد این سشوار در دو حالت مختلف قابل تنظیم بوده و وزن آن حدود 500 گرم است و می تواند بهترین عملکرد را برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی داشته باشد. قیمت سشوار حرفه ای