ردیاب خورشیدی حیوانات مدل V34 – ویرگول

دستگاه نباید بیش از حد بزرگ باشد زیرا این کار باعث میشود تا جنبش حیوان خانگی خود را محدود کند.همچنین باید در مقایل ضربه خوردن یا آب رسیدن بهش محکم و مقاوم باشد.. اگه دنبال ردیاب حیوانات اصل و با کیفیت هستید که بتونه بهترین عملکرد و کارایی رو داشته باشه با ما تماس بگیرید، گروه جی پی اس کار یکی از شرکت های مطرح و نامدار در این زمینه است که بیش از یک دهه هست فعالیت داشته و توانسته با ارائه خدمات خوب و پشتیبانی بی نظیر و شبانه روزی نظر مشتریان را جلب کند.

یکی از راه هایی که وجود دارد این است که اطراف را به دقت به دنبال سگ بگردید ، اما در این حالت احتمال پیدا کردن سگ چقدر است؟ میزان شارژ ردیاب به صورت لحظه ای در برنامه نمایش داده می شود و همچنین ردیاب دارای نشانگر نور می باشد که در صورت کم بودن شارژ دستگاه به شما اطلاع داده می شود.ردیابی از طریق GPS و LBSردیاب حیوانات D69 مجهز به جی پی اس هست که هر لحظه می توانید موقعیت حیوان خانگی خود را پیدا کرده و ردیابی کنید. با خرید ردیاب شخصی مخفی GR600 میتوانید بهسادگی امنیت کامل خود را تأمین کنید.

با استفاده از این ویژگی می توانید یک موقعیت با شعاع دلخواه برای ردیاب تعریف نموده و در صورت خارج شدن ردیاب از ناحیه مورد نظر ، پیام هشدار دریافت کنید. این ویژگی ، این محصول را برای استفاده به عنوان ردیاب خودرو کاملا” مناسب می نماید. هشدار سرعت بالا از جمله ویژگی های منحصر به فرد ردیاب حیوانات GT011 می باشد که شما را قادر خواهد ساخت تا در صورت افزایش سرعت از مقداری که شما برای ردیاب تعیین می کنید ، پیام هشدار برای شما ارسال شود. ظرفیت مناسب باتری از جمله ویژگی های این محصول می باشد که سبب شده است این ردیاب نسبت به سایر ردیاب های موجود برای حیوانات خانگی ، برتری زیادی داشته باشد.

این مدل از ردیاب ها شبیه به ردیاب های شخصی هستند و تقریبا میشه گفت بیشتر امکانات اونها رو هم دارن، اما در زیر به چندی از ویژگی و قابلیت آنها اشاره میکنیم. این نرمافزار بیشتر برای دامپزشکان کاربرد دارد. استفاده از چهار روش برای موقعیت یابی و انتخاب بهترین و نزدیک ترین موقعیت موجب می شود تا موقعیت دقیق با کمترین میزان خطا در اختیار شما قرار گیرد. از این قابلیت می توانید برای زمانی که حیوان خانگی شما در منزل است استفاده کنید تا در صورت خارج شده از منزل پیام هشدار برای شما ارسال شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ردیاب حیوانات خود شارژ لطفا به بازدید از وب سایت ما.