دکتر متخصص دهان و دندان، بهترین پزشکان دهان و دندان

بخش جراحی دهان، فک و صورت از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16:00 تا 18:30 فعال است. بخش رادیولوژی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15:30 تا 18:30 فعال است. درصورتیکه به دلیل مشکل جسمی نیاز به استفاده از ویلچر برای ورود به کلینیک هستید لطفا با شماره تلفن 42794050 تماس حاصل فرمایید یا نگهبانی را در جریان قرار دهید. یک کلینیک دندانپزشکی جایی است که بیماران در آنجا دندان های خود را درمان می کنند. بخش پروتزهای دندانی از دو بخش ثابت و متحرک تشکیل شده است در بخش پروتزهای ثابت بازسازی دندانهای معالجه ریشه شده توسط پست-کور و کراون و ساخت بریج و در بخش تخصصی دستیاران علاوه بر موارد مذکور، در زمینه دندانپزشکی زیبایی، رستوریشنهای فاقد فلز از نوع پرسلن، کامپوزیتهای تقویت شده با الیاف؛ مریلند بریج؛ لامینیت؛ اینله و آنلههای فلزی و غیر فلزی، درمان بیماران مبتلا به مشکلات مفصل گیجگاهی فکی و بازسازی کامل دهان صورت می گیرد.

تو این بازی علاوه بر بازی دندون پزشکی کلی بازی دکتری باحال دیگه هم داریم! در معاینه علاوه بر پرسشهای مربوطه، معاینات کامل داخل دهانی ازجمله معاینه غده بزاقی،معاینه تیروئید، مفصل گیجگاهی فکی، سیستم لنفاوی سرو گردن اعصاب دوازده گانه ، انجام میگیرد. همچنین امکان دارد درمان کامل یک دندان توسط چند همکار متخصص با تعرفه های متفاوت انجام شود.

بنا به نیاز درمانی شما و تشخیص دندانپزشکان مرکز، خدمات عمومی یا تخصصی به شما ارائه می شود و تعرفه متناسب با آن دریافت می گردد. ارائه خدمات جراحی دهان، فک و صورت کلینیک ویژه دانشکده دندانپزشکی شامل تشخیص و درمانهای جراحی، غیر جراحی و جانبی بیماریها، ضایعات، صدمات، ناهنجاریها و نواقص استتیک و فانکشنال مادرزادی و اکتسابی نسج نرم و سخت ناحیه دهان و فک و صورت میباشد. بعد از آن، و پس از تشکیل پرونده و پرداخت هزینه تشخیص ومعاینه اولیه، با راهنمایی پرسنل پذیرش یا راهنمای بیمار، به بخش بیماری های دهان و فک و صورت جهت معاینه اولیه مراجعه خواهند کرد.

هزینه درمان ریشه (عصب کشی) جدا از پرکردن یا روکش تاج دندان است و هر کدام از این خدمات تعرفه خود رادارد که باید به صورت دندانپزشکی لویزان 3 جداگانه پرداخت گردد. آنچه مهم است این است که متخصصان این مرکز تلاش می کنند بهترین تصمیم را برای حفظ سلامت دندانهای شما بگیرند. تعرفه های این مرکز از تعرفه متخصصان بخش خصوصی پایین تر است اما با توجه به ارائه خدمات توسط اعضای هیات علمی متخصص، ممکن است از دندانپزشکان عمومی بخش خصوصی بالاتر باشد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد dentistry 4 you لطفا از صفحه ما بخواهید.