بیسکویت چدار-فریکو Pull-Apart | جام جو

دستور پخت بیسکویت چدار-فریکو

وقتی شدیداً به راحتی نیاز دارید چه غذاهایی میل می کنید؟ نورا سینگلی – یک طراح غذا در نیویورک و لس آنجلس، طراح دستور غذا، سرآشپز سابق تلویزیون مارتا استوارت، و اکنون نویسنده خبرنامه دستور غذای Voice-y، NOODLE، پس از تصمیم سخت برای رد کردن یک معامله کتاب آشپزی، او را به خدمت گرفت. قلب در مخلوط کن بنابراین، او به آشپزخانه برگشت و شروع به آزمایش دو غذا کرد که همیشه می توانست روزش را تغییر دهد: پنیر و بیسکویت. پس از چند بار آزمون و خطا، او دستور پخت بیسکویت خوش طعمی را ارائه کرد که شبیه یک آغوش گرم است و طعم “بالشی، فلفلی، نمکی، غنی و سبک” دارد. در اینجا نحوه درست کردن آنها آمده است…

دستور پخت بیسکویت چدار-فریکو

نمک و فلفل بیسکویت چدار-فریکو
10 می کند
دستور تهیه از خبرنامه نودل نورا

“هیچ چیز مثل یک قلب شکسته ترمیم نمی کند مشروب الکلی پنیر. در این دستور غذا، هر بیسکویت کرکی با یک شبکه فریکو آجیلی احاطه شده است که بسیار ظریف و ترک خورده است، اما آنقدر محکم است که به دور بیسکویت بچسبد.

شما نیاز خواهید داشت:
1 چوب کره بدون نمک، به علاوه اضافی برای روغن کاری کاغذ روغنی
2 ¼ فنجان به اضافه 2 قاشق چایخوری آرد همه منظوره، تقسیم شده
8 اونس چدار سفید تیز، رنده شده روی سوراخ های بزرگ یک رنده جعبه، تقسیم شده (تقریباً 3 ½ فنجان فنجان های سبک بسته بندی شده)
2 ¾ قاشق چایخوری بیکینگ پودر
نمک کوشر و فلفل سیاه تازه آسیاب شده
¾ فنجان خامه غلیظ
نمک پوسته پوسته، برای تکمیل

فر را با دمای 425 درجه فارنهایت با یک توری در وسط گرم کنید. یک قالب نیم ورقه ای لبه دار (13 × 17 ½ اینچ) را با کاغذ روغنی بپوشانید. روی پوست را کمی با کره چرب کنید.

کره را به مکعب های ½ اینچی برش دهید. به یخچال برگردانید تا سرد بماند.

در یک کاسه متوسط، 2 قاشق چایخوری آرد و نیمی از پنیر را با هم مخلوط کنید. روی آن را بپوشانید و به یخچال منتقل کنید. (این مخلوط فریکو است؛ بعداً در نیمه پخت آن را دور بیسکویت ها می پاشید.)

در یک کاسه بزرگ، 2 ¼ فنجان باقی مانده آرد، بکینگ پودر، 1 قاشق چایخوری فلفل و 1¼ قاشق چایخوری نمک را با هم مخلوط کنید. کره و پنیر باقی مانده را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند.

با استفاده از دست‌هایتان، کره و پنیر را روی مواد خشک بمالید، مکعب‌های کره را بمالید، فشار دهید و صاف کنید، طوری که انگار به آرامی انگشتانتان را می‌کوبید. در حین «فشار دادن»، انگشت شست خود را در امتداد قسمت بالایی انگشت دوم و سوم خود بکشید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که کره به خوبی مخلوط شود و مخلوط شبیه خرده های درشت شود و چند تکه کره کمی بزرگتر به اندازه نخود باقی مانده باشد.

با سرعت عمل، این فرآیند 2 ½ تا 3 ½ دقیقه طول می کشد، بسته به اینکه کره چقدر سرد است. اگر احساس کردید مخلوط در این مرحله گرم شده است، به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید تا خنک شود.

کرم را دور تا دور و در مرکز کاسه بریزید و همزمان هم بزنید و با کاردک لاستیکی تا کنید. به هم زدن ادامه دهید تا ذره ای خشک باقی نماند، حتماً کف ظرف را بتراشید تا همه آرد مخلوط شود. خمیر کمی پشمالو و زبر خواهد بود. برای جلوگیری از سفت شدن بیسکویت، زیاد مخلوط نکنید.

با انباشته شدن 1/3 فنجان از خمیر در یک زمان، تپه ها را به آرامی با یک قاشق بزرگ یا پیمانه 1/3 فنجان، به قطر حدود 2 ½ تا 3 اینچ بردارید. روی ظرف آماده شده قرار دهید. این کار را با باقیمانده خمیر تکرار کنید، در مجموع 10 دور تشکیل دهید، آنها را با فاصله 1 ½ تا 2 اینچ از هم فاصله دهید و در حین حرکت آنها را صاف کنید. رویه ها را با نمک پوسته پوسته و مقدار زیادی فلفل سیاه ترک خورده اضافی بپاشید. اگر زمان و فضا دارید، سینی فر را به یخچال یا فریزر منتقل کنید تا به مدت 10 دقیقه خنک شود، که به حفظ شکل بیسکویت کمک می کند. به فر منتقل کنید.

دمای فر را به 400 درجه فارنهایت کاهش دهید. حدود 13 تا 15 دقیقه تا زمانی که لبه‌های آن بسته شود و بیسکویت‌ها شروع به طلایی شدن کمی کنند، بپزید.

مخلوط فریکو را از یخچال بیرون بیاورید. ورقه پخت را از فر خارج کنید. پنیر را روی بیسکویت ها بپاشید و سطح ورقه پخت را بپوشانید. اگر پنیر روی بیسکویت ها بیفتد، خیلی خوب است. توجه: اگر بیسکویت ها خیلی نزدیک به هم پخش شده اند، قبل از پاشیدن پنیر، آنها را به آرامی با یک کاردک فلزی از هم جدا کنید. دوباره به فر برگردانید و ورقه پخت را بچرخانید تا بیسکویت هایی که در پشت بود اکنون در جلو باشند و به پختن ادامه دهید تا زمانی که پنیر روی آن رنگ شده و کمی طلایی شود، حدود 12 تا 14 دقیقه دیگر.

شما به سمت طلایی کمی می روید. رنگ پنیر باید نشانگر واقعی پخت باشد: بهتر است بیسکویت ها را کمی کم بپزید تا فریکو. (فریکو که خیلی طلایی می‌شود می‌تواند طعم تلخی داشته باشد، پس مراقب آن فر باشید.)

بگذارید بنشیند تا به اندازه کافی خنک شود و با استفاده از یک کاردک یا چاقوی کوچک، بیسکویت های روکش شده را جدا کنید. گرم بخور! بیسکویت های باقی مانده را به مدت 10 تا 12 دقیقه در دمای 325 درجه فارنهایت گرم کنید. فیلم های آموزشی را اینجا بیابید.

خیلی ممنون نورا! در صورت تمایل می توانید در خبرنامه تازه راه اندازی شده او در اینجا مشترک شوید.

PS هفت جفت پنیر عالی، ساندویچ تخم مرغ تنبل Smitten Kitchen، و نحوه حفظ رژ لب از لیوان شراب خود.

(عکس های نورا سینگلی برای NOODLE.)