بهترین مکان‌ها برای غذا خوردن در میلوس • بلوند در خارج از کشور

بهترین مکان ها برای غذا خوردن در میلوس

یکی از جواهرات دست کم گرفته شده مدیترانه، میلوس (یا همان طور که گاهی اوقات نوشته می شود Melos) جزیره ای آتشفشانی در دریای اژه است. درست در شمال دریای کرت، این جزیره زیبا را در جنوب غربی ترین انتهای جزیره Cyclades خواهید دید.

یکی از چیزهای مورد علاقه من وقتی صحبت از سفر می شود؟ نمونه برداری از تمام لذت های محلی! یونان برخی از بهترین غذاهای روی کره زمین را دارد و شما دوست دارید از بالا تا پایین میلوس غذا بخورید.

در اینجا راهنمای شما برای بهترین رستوران ها و مکان های غذا خوردن در میلوس است!

نکته برنامه ریزی

به عنوان یک نکته کلی، بسیاری از مکان‌ها در میلوس اولویت اول را دارند. این بدان معنا نیست که مکان‌ها رزرو نمی‌شوند – مطمئناً مکان‌هایی هستند که می‌توانید از قبل رزرو کنید، و اگر بتوانید این کار را انجام دهید، به شدت توصیه می‌کنم این کار را انجام دهید.

با این حال، تعدادی از رستوران ها از شما می خواهند که نام خود را بگذارید و منتظر بمانید … حتی اگر این به معنای دو ساعت باشد. پس حتما برنامه ریزی کنید و سعی نکنید وقتی گرسنه هستید وارد رستوران شوید.

گفته می‌شود، اکثر مکان‌ها دارای مناطق باشکوهی برای قدم زدن هستند یا در نزدیکی ساحل قرار دارند، بنابراین می‌تواند یک انتظار لذت‌بخش باشد. فقط مطمئن شوید که از قبل برنامه ریزی کرده اید – به خصوص در طول فصل پرآب.

توجه داشته باشید که تعدادی از این مکان ها فصلی هستند و با گردشگری مطابقت دارند، بنابراین ممکن است فقط از تابستان تا اواسط پاییز باز باشند.

بهترین رستوران‌های نزدیک پولونیا، میلوس

پولونیا بهترین نقطه برای خوردن است و به خصوص مکان خوبی برای شروع روز شماست. این فقط نزدیک بندر است و بسیاری از سفرهای قایقرانی از اینجا خارج می شوند. در روز سفرمان، درست قبل از حرکت یک صبحانه دوست داشتنی داشتیم.

در اینجا چند نقطه وجود دارد که قطعاً می خواهید در اطراف پولونیا امتحان کنید:

Kivotos ton Gefseon

برای پای شکلات و پرتقال بیا سپس برای باغ بمان!

این شیرینی‌فروشی کوچک بامزه ساعت 8 صبح باز می‌شود و ساعت 2 بعد از ظهر برای استراحت بسته می‌شود، سپس دوباره از ساعت 6 تا 11 شب باز می‌شود. این یک مکان کوچک دوستانه برای شروع روز خود با یک لگد شکر است.

انالیون

رستوران انالیون

این یکی از بهترین رستوران های جزیره است که مکان خوبی برای ناهار یا شام است. اگر برای شام می روید، حتماً زودتر رزرو کنید. در اوایل روز، ممکن است بتوانید یک میز را ببندید. ما یکی را هنگام ناهار بدون رزرو برداشتیم.

هر وقت رفتید، غذاهای دریایی را امتحان کنید! من غذای توتیای دریایی و آن ساگاناکی میگوی معروف را خوردم و به راحتی یکی از وعده های غذایی مورد علاقه من در سفر بود (که در یونان حرف های زیادی می زند).

یالوس

این مکان مناظری باورنکردنی به آب دارد و غذاهای دریایی آنها رویایی است. انتظار برخی از پیچ و تاب ها را داشته باشید که در آن لذت های محلی را می گیرند و یک چرخش منحصر به فرد به آن اضافه می کنند. برای رزرو حتما از قبل تماس بگیرید.

بهترین رستوران‌های نزدیک پلاکا، میلوس

در پلاکا، ما چندین مکان درجه یک برای شام پیدا کردیم. در اینجا چند مورد از نقاطی است که من باید امتحان کنم. حتما یک شب شام را در پلاکا میل کنید (بعد از قلعه دیدن کنید!)

آولی میلوس

این بهترین وعده غذایی ما در طول کل فرار یونان بود!

ما میگو ساگاناکی را امتحان کردیم، یک پیش غذای رایج با پنیر سرخ شده و غذاهای دریایی. شما آن را در سراسر میلوس خواهید دید، اما هیچ کس مانند آنها این کار را انجام نمی دهد. ارزش این را دارد که فقط برای امتحان کردن این غذای خوشمزه و فراموش نشدنی به اینجا بیایید.

ما همچنین فضای سنتی یونان را دوست داشتیم. و ما تنها نبودیم که این مکان را می پرستیم، بنابراین قبلاً قبل از زمان رزرو کنیم! اگر به تازگی خود را در آن منطقه می بینید، سعی کنید در زمان استراحت بروید یا فقط برای انتظار بیایید.

کری کری

ما قدم زدیم و فکر کردیم این مکان فوق العاده به نظر می رسد.

آنها هر شب در هفته موسیقی زنده دارند و فضایی پرهیاهو دارند. ما برای شام وارد نشدیم، بنابراین نمی توانم مستقیماً در مورد غذا بگویم، اما مطمئناً به نظر می رسد ارزش آن را دارد که برای نوشیدنی چک کنید.

رستوران آستاکاس

این مکان که در ساحل کلیما واقع شده است، مکانی است که باید هنگام غروب آفتاب باشید.

با وجود اینکه در اوج فصل گردشگری رفتیم، اما بدون هیچ انتظاری توانستیم از در عبور کنیم. میزهای زیادی درست در کنار آب وجود داشت که منظره زیبایی از قایق‌خانه‌های مجاور و غروب خورشید را نشان می‌دهد.

ای هاموس! میخانه

یکی از موسسات جزیره، این رستوران به سبک سنتی با آشپزی خانه مادربزرگ و کارکنان خوش برخورد است.

برخلاف بسیاری از غذاخوری های یونانی، این مکان هیچ غذای دریایی در منو نداشت.

به‌عنوان یک گیاه‌خوار، آن را بسیار گوشت‌انگیز می‌دانستم و منو محدود بود. همه پنیرها، گوشت بره، بز و سایر گوشت ها از مزرعه آنها تولید می شوند که البته بسیار جالب است.

در حالی که یافتن سبزیجات برگ‌دار در جزایر یونان سخت است، ما یک سالاد بزرگ به همراه بخش‌های زیادی از لوبیا سبز خوشمزه، پنیر تند و یک غذای نخود گرفتیم. از ابتدا تا انتها بیشتر از چیزی بود که می توانستیم بخوریم و شگفت انگیز بود.

در اینجا هیچ رزروی وجود ندارد، بنابراین منتظر باشید تا درب منزل منتظر بمانید. من توصیه می کنم هر چه زودتر بروید و نام خود را وارد کنید.

وقتی این کار را انجام دادید، انتظار بدی نیست. در حالی که حدود دو ساعت منتظر بودیم (سفر در شلوغ ترین زمان سال)، توانستیم برای نشستن و نوشیدن به ساحل برویم. ما توانستیم غروب خورشید را تماشا کنیم، بنابراین به سختی شبیه ایستادن بیرون از در بود.

فقط توجه داشته باشید که تقریباً در هر زمانی از سال انتظار وجود دارد، پس آماده باشید.

بستنی فروشی Aggeliki

برای دسر به اینجا بروید!

این بستنی ماست سنتی یکی از بهترین دسرهای من بود. در حالی که به نظر می رسد یونان عاشق وافل است، می توانید برای یک غذای جالب به اینجا بیایید. ماست با آلبالو را بخواهید و بعداً از من تشکر کنید!

این نوع تارت فرویو با میوه روی آن خوب بود که هنوز در خوابم.

من عاشق زیبایی بوهو ساحلی این مکان زیبای شام بودم.

بهترین رستوران‌ها در نزدیکی Paralia Paleochori

رستوران آتشفشانی سیروکو تمام روز

این نقطه داغ ساحلی در واقع در کنار فعالیت های آتشفشانی است و آنها از گرمای حرارتی طبیعی برای پختن ماهی و گوشت در شن های آتشفشانی استفاده می کنند.

این یک مفهوم بسیار جالب است که شما ماهی را کیلویی سفارش می‌دهید، سپس آن را آماده می‌کنند و شما را از ساحل می‌آورند، جایی که می‌توانید بخار خروجی را ببینید. یک ترموستات برای بررسی دما وجود دارد، سپس زمان شروع پخت و پز است!

برای تهیه غذای شما، یک سوراخ در ساحل حفر می کنند و سپس ماهی شما را دفن می کنند.

هنگامی که شروع به پختن کرد، حدود 45 دقیقه تا یک ساعت صبر کنید تا داغ شود.

در همین حین، ما یک جرعه از Aperol spritz خوردیم و در ساحل استراحت کردیم. ما 30 دقیقه قبل از غروب آفتاب رسیدیم، بنابراین منظره ای عالی داشتیم و از ماندن در شام طولانی لذت بردیم.

ما یک استارتر مردانه و یک سالاد یونانی با هندوانه سفارش دادیم. یکی از نکات برجسته یک بطری گل رز محلی یونانی سیروکو بود که امتحان کردیم.

این یک رنگ صورتی منحصر به فرد بود که شبیه هر چیزی بود که قبلا دیده بودم.

در حالی که سیروکو کمی توریستی و در سمت گران است (ماهی حدود 60 یورو به ازای هر کیلو بود)، یک تجربه عالی بود.

همچنین یکی از تنها مکان‌هایی در میلوس است که به شما امکان می‌دهد بدون ایمیل یا تماس، میز رزرو کنید، که بسیار مفید است. فقط هر چه زودتر در این مکان محبوب رزرو کنید!

رستوران Psaravolada

در نزدیکی Sirocco، می‌توانید اقامتگاه Psaravolada را با رستوران معروفش پیدا کنید. منظره ای شگفت انگیز از جزیره و غذاهای درجه یک داشت. من شخصاً فرصتی برای رفتن پیدا نکردم، اما دوست داشتنی به نظر می رسید!

تعجب می کنید که چه چیزی را سفارش دهید؟ در اینجا ده غذای محلی را که باید در یونان امتحان کنید آورده شده است.