بهترین سواحل برای بازدید در میلوس • بلوند در خارج از کشور

بهترین سواحل برای بازدید در Milos1

در حالی که میکونوس و سانتورینی تمایل دارند نمایش را بدزدند، میلوس مقصد ساحلی برای کسانی است که می‌دانند. علاوه بر داشتن برخی از زیباترین سواحل اروپا، این جواهر مدیترانه ای دارای تاریخ غنی 3000 ساله، غذاهای درجه یک و فرصت های بی پایان برای ماجراجویی است.

به دور از انبوه گردشگرانی که هر تابستان جزایر یونان را ازدحام می‌کنند، میلوس نگاهی اجمالی به فرهنگ اصیل و زیبایی دست‌نخورده این منطقه شگفت‌انگیز دارد.

اگر به دنبال زندگی خوب و بدون شکستن بانک هستید، این مکان برای شماست. میلوس که نسبت به جزایر شناخته شده یونان بسیار مناسب‌تر از کیف پول است، خانه لوکس‌های مقرون به صرفه است.

به دنبال مکانی در زیر نور خورشید در دریاهای یاقوت کبود مدیترانه هستید؟ در اینجا راهنمای شما برای دیدن بهترین سواحل در میلوس است.

چگونه به آنجا برسیم

اینها برخی از بهترین سواحل هستند که می توانید در حین رانندگی داشته باشید… اما من شخصاً ماشین را توصیه نمی کنم، بلکه ترجیح می دهم یک چهارخانه اجاره کنم.

یونان به خاطر خلیج های مخفی و سواحلش معروف است که فقط با پای پیاده می توانید به آنها بروید.

قبل از رفتن حتماً تحقیق کنید زیرا برخی از زمین‌ها کاملاً شیب‌دار هستند و به بررسی‌های مربوط به جایی که می‌توانید پارک کنید نگاه کنید. این در طولانی مدت به شما کمک می کند!

کافه رستوران آستاکاس در ساحل کلیما

ساحل کلیما

بیایید از سمت غربی جزایر با ساحل کلیما شروع کنیم. خانه های ساحلی رنگارنگ این شهر ساحلی بی نقص، رویای یک عکاس است. این مکان که به خاطر غروب های حماسی اش معروف است، بهترین مکان برای آمدن در اواخر بعد از ظهر است.

مدتی را به پرسه زدن در میان رنگین کمان خانه های ساحلی که در کنار ساحل قرار گرفته اند بگذرانید، سپس در کافه رستوران آستاکاس شام بخورید. حتما از قبل رزرو کنید تا بتوانید صندلی ردیف جلو برای تماشای غروب خورشید بر فراز دریا بگیرید.

و وسایل ساحلی خود را در هتل بگذارید! به جای سواحل شنا، کلیما یک شهر عجیب و غریب برای سرگردانی و غوطه ور شدن در زیبایی است.

فیروپوتاموس، میلوس، یونان

فیروپوتاموس

این مکان جدید مورد علاقه من در یونان است و ممکن است آن را از Mamma Mia بشناسید. فقط به این آب فیروزه نگاه کنید!

می توانستم تمام روز را صرف غوطه ور شدن در حال و هوای این ساحل شنی زیبا کنم.

یک دهکده ماهیگیری سنتی، به راحتی می توان یک چهارچرخ یا اسکوتر را در فیروپوتاموس پارک کرد و سپس در آن شیرجه زد – به معنای واقعی کلمه! می‌توانید از خارج از کلیسای آگیوس نیکولاس (که می‌خواهید از کنار آن عبور کنید و چند عکس بگیرید) به پریدن از صخره بروید.

از منطقه ماهیگیری یا Paralia Firopotamos، می توانید تا منطقه ساحلی شنی شنا کنید و مکانی برای خود پیدا کنید.

نکته برنامه ریزی: مانند بسیاری از مقاصد دوردست در جزایر یونان، امکانات کمی در این نزدیکی وجود دارد. Firopotamos هیچ رستوران یا کافه ای ندارد، بنابراین اگر می خواهید مدتی در آنجا بمانید، یک پیک نیک تهیه کنید.

ساحل ساراکینیکو، میلوس، یونان

ساحل ساراکینیکو

به معروف ترین قطعه خط ساحلی میلو خوش آمدید. به‌عنوان کسی که همیشه دنبال آفتاب تابستانی است، بیش از سهم من در سواحل بوده است. بدون شک می توانم به شما بگویم که این یکی از بهترین سواحل جهان است.

من تنها کسی نیستم که در مورد این مکان زیبا می دانم! در طول فصل شلوغ، ساحل ساراکینیکو شلوغ می شود.

نکات عکاسی: اگر می‌خواهید بدون افراد عکس بگیرید، هنگام طلوع خورشید یا بلافاصله بعد از آن به عکاسی بروید. برای عکس‌هایی از دریا، می‌توانید بعداً در روز که خورشید بالاتر است، عکس‌های بهتری بگیرید. من همچنین دیده ام که برخی افراد درست حوالی غروب خورشید عکس های فوق العاده ای می گیرند. در نهایت بستگی به سبک عکاسی شما دارد.

تا آنجا که در کنار دریا استراحت کنید، اینجا فضای زیادی برای دراز کشیدن وجود ندارد. اساساً، شما به یک منطقه شنی نگاه می کنید که شاید ده نفر را در خود جای دهد و بقیه روی صخره ها لم داده اند.

با انعکاس صخره های سفید، در روزهای بدون نسیم کاملاً متورم می شود. اگر می خواهید دراز بکشید، مقدار زیادی کرم ضد آفتاب به همراه داشته باشید.

در حالی که من به طور کلی می گویم اینجا بهترین نقطه برای آفتاب گرفتن نیست، این یک ساحل رویایی شنا است.

یک ورودی بدون جریان وجود دارد، بنابراین برای کودکان مناسب است و برای خنک کردن در آب مناسب است. شما همچنین می توانید قبل از برخورد با هر موج بزرگی از اینجا به سمت دریا شنا کنید.

آیا نیاز به افزایش آدرنالین دارید؟ ساحل ساراکینیکو یکی دیگر از نقاط عالی برای غواصی در صخره است!

اگر زود برسید، یک پیک نیک با خود می آورید یا قبل از رفتن لقمه ای برای خوردن دارید. یک کامیون مواد غذایی وجود دارد که حدود ساعت 10 صبح می رسد. آن را در انتهای پارکینگ (حدود 15 دقیقه با ساحل) پیدا خواهید کرد و مجموعه ای خوشمزه از غذاهای محلی دارد. شیرینی پف دار پنیری، هندوانه تازه و آب برداشتیم.

طوطی ها

پاپافرگاس و پاپرودی

در حالی که همه راهنماها شما را به Papafragas می فرستند، من ساحل Paparodi را بهترین نقطه یافتم. یک منطقه ساحلی زیبا با طاق وجود دارد و پایه مناسبی برای روز شما در زیر نور خورشید است.

توصیه می‌کنم از ساحل پاپرودی شروع کنید، مدتی در ساحل و دریا در آنجا بنشینید، سپس به سمت پاپافراگاس شنا کنید.

در حالی که Papafragas خوب است، ورودی کمی ناقص به نظر می رسید. آنها یک راه پله پایین دارند اما طناب زده شده است. با این حال، می توانید به راحتی از آب برسید و به نظر می رسد بهترین راه برای رفتن باشد.

پولونیا در جزیره میلوس

پولونیا

وقتی صحبت از سواحل شنی به میان می آید، پولونیا برخی از چشمگیرترین خطوط ساحلی را دارد. این دهکده ماهیگیری کوچک شایان ستایش در شمال، همه جعبه ها را برای یک روز عالی در دریا مشخص کرده است. در کنار سواحل شنی رستوران های محلی ساحلی و تعداد زیادی صندلی پیدا خواهید کرد.

پارکینگ آسانی در این نزدیکی وجود دارد تا بتوانید بدون هیچ زحمتی وارد آن شوید (که همیشه در جزایر عادی نیست). اگر به دنبال ساحلی مناسب برای خانواده هستید، این ساحل را در بالای لیست خود قرار دهید.

ساحل تسیگرادو

همانطور که در حال رسیدن هستید، همان مسیری را پیدا خواهید کرد که شما را به ساحل Tsigrado می برد، همچنین شما را به ساحل Fyriplaka می رساند. ما ساحل Tsigrado را انتخاب کردیم تا نور خوبی برای عکس ها داشته باشیم.

ساحل Tsigrado که به راحتی یکی از زیباترین سواحلی است که تا به حال در زندگی خود دیده ام، توسط غارهایی با نقاط فراوان برای شنا احاطه شده است. این یک مقصد محبوب قایقرانی است و به راحتی می توان به محض رسیدن به دلیل آن پی برد.

و با توجه به این نکته، مهم است که توجه داشته باشید که ورود به این سواحل برای افراد ضعیف نیست. هنگامی که پارکینگ را ترک کردید، در این شکاف کوچک در کنار صخره، دو نردبان برای پایین آمدن پیدا خواهید کرد.

نردبان ها به طور کامل از بین رفته اند و در هر مرحله پله هایی وجود ندارد. خوشبختانه، طناب هایی در امتداد کنار وجود دارد و شما می خواهید آن طناب را تا آخر پایین نگه دارید.

ساحل تسیگرادو

اگر دقت کنید، می توانید یک نردبان را در پایین سمت راست ببینید.

همانطور که از این صخره بسیار شیب دار پایین می روید، یک نردبان را رها می کنید و به نردبان دیگری می روید. این سطح دوم به همان اندازه شیب دار شما را روی ماسه های شل می برد.

به ویژه نردبان دوم وحشتناک بود. تقریباً کاملاً عمودی است، بنابراین شما خود را از لبه صخره آویزان می کنید و متوجه می شوید که پله بالایی گم شده است.

من 9/5 هستم و در حالی که طناب را در دست گرفته بودم و سعی می‌کردم پایم را به پله اول نردبان برسانم، باسنم در هوا آویزان بود. این بسیار کلی بود و قطعاً فعالیتی برای همه سنین نبود.

وقتی می‌روید و می‌روید، دو گروه متمایز از مردم را می‌بینید: توریست‌های وحشت زده و مردم محلی که سعی می‌کنند عجله کنند!

وقتی پایین بیایید، کاملاً شگفت انگیز است. این ساحل با غارهای بی شماری برای اکتشاف و آبی که برای شنا ساخته شده است بسیار زیبا است.

اهل آویزان شدن از صخره ها نیستید؟ می توانید از ساحل فیریپلاکا کایاک کرایه کنید و از طریق دریا سفر کنید. این یک ساحل بسیار قابل دسترس تر و یک پایگاه عالی برای روز است. می‌توانید در فیریپلاکا استراحت کنید، با قایق به سیگرادو بروید، سپس برگردید.

ساحل فیریپلاکا میلوس یونان

ساحل فیریپلاکا

این ساحل شنی با دسترسی آسان یک توقف ضروری است. این برای بچه ها عالی است و در غروب آفتاب مقصد اصلی است.

پارکینگ درست در کنار ساحل پیدا خواهید کرد و صخره های شیب دار برای بالا رفتن وجود ندارد. وقتی به آنجا برسید، گزینه‌های کرایه تجهیزات ورزش‌های آبی به همراه صندلی‌های ساحلی را خواهید دید. وقتی برای خوردن غذا آماده شدید، می‌توانید تنقلات و نوشیدنی‌ها را از کافه‌بار کنار ساحل بگیرید.

رستوران آتشفشانی سیروکو تمام روز در کنار پارالیا پالئوچوری

پارالیا پالئوچوری

یکی دیگر از نقاط ساحلی زیبا که می توانید کل روز را در آن بگذرانید، پارالیا پالئوچوری است. این جنوب شرقی ترین ساحلی بود که به آن رسیدیم و فقط برای شام به آنجا رسیدیم. اگر وقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم در اوایل بعدازظهر به آنجا برسیم و تا شام بمانیم.

این ساحل آرام با خط ساحلی شنی و کارهای زیادی برای انجام دادن است. صندلی‌های ساحلی سرپوشیده برای کرایه وجود دارد، پس اگر جاه‌طلب هستید، می‌توانید وسایل ورزشی و قایق را اجاره کنید.

درست در کنار آتشفشان سیروکو، یک رستوران تمام روز پیدا خواهید کرد تا بتوانید در وعده ناهار برسید و سپس تا شام و بعد از آن بمانید.

آیا در مورد انجام برخی از پرش جزیره فکر می کنید؟ به خواندن راهنمای سریع من برای بهترین جزایر یونانی برای بازدید ادامه دهید!