بازدید از Cuevas del Drach در مایورکا • بلوند خارج از کشور

بازدید از غارهای دراچ

وقتی به مایورکا فکر می کردم ، آن دریاهای درخشان آب شفاف و سواحل ماسه سفید را تصور می کردم. تصور می کنم هنگام کاوش در روستاهای کوهستانی بی انتها مانند دیا و والدموسا ، در مسیرهای پیچ در پیچ سنگ فرش شده با شکوفه های پر جنب و جوش بوته پرسه می زنم.

خواب می دیدم روزهایی در زیر نور آفتاب غروب می کنم و عصرها از آن شراب معروف اسپانیایی می نوشم.

حالا اگر از من در مورد مایورکا بپرسید ، اولین چیزی که به ذهن من می رسد Cuevas del Drach (یا غارهای Drach) است. اگرچه این گنج زیرزمینی قبل از رسیدن به طور کامل از رادار من خارج شده بود ، اما اکنون یکی از مکانهای مورد علاقه من در اسپانیا است.

در حالی که فکر می کردم ممکن است کمی توریستی باشد ، گردش در این غارهای جذاب یکی از نکات مهم سفر من به مایورکا بود. این سیستم غار کاملاً طبیعی خانه یکی از بزرگترین دریاچه های زیر آب در جهان است.

این نه تنها یک فضای جالب و زیبا برای کاوش بود ، بلکه نحوه سازماندهی کل تجربه آن را واقعاً جادویی کرد.

به دنبال یک تجربه واقعاً منحصر به فرد هستید؟ در اینجا آنچه باید در مورد بازدید از Cuevas del Drach در مایورکا بدانید ، آمده است.

درباره غارها

Cuevas del Drach یا Coves del Drac که در زبان کاتالان شناخته می شود ، در لغت به معنای غارهای اژدها است. تور زیرزمینی واقع در ماناکور ، نزدیک پورتو کریستو ، یکی از بزرگترین جاذبه های مایورکا است.

چهار فضا وجود دارد که به نام های غار سیاه ، غار سفید ، غار لوئیس سالوادور و غار فرانسوی ها معروف هستند که همه به هم متصل می شوند. طول شبکه غارها در مجموع چهار کیلومتر (حدود دو مایل و نیم) طول و 23 (75.5 فوت) متر عمق دارد.

شبکه غارها توسط آبهای دریای مدیترانه شکل گرفته است و در نوشته ها تا سال 1338 ذکر شده است. زمین شناسان معتقدند که قدمت غارها احتمالاً در دوران میوسن است که پنج تا 23 میلیون سال پیش رخ داده است.

دریاچه مارتل ، یکی از ادعاهای اصلی شهرت غارها ، به نام دانشمند و کاشف فرانسوی ، ادوارد-آلفرد مارتل ، است که در سال 1896 برای بازدید از غارها آمده بود. (برای هدیه استقبال چطور است!)به

MF Will ، کاوشگر غار آلمانی ، این شبکه را چند سال پیش ترسیم کرده بود که غار سفید و غار سیاه را در طول سفرهای خود کشف کرد.

در مورد تجربه

من 45 دقیقه در غارها قدم می زدم و در هر نوبت تحت تأثیر قرار می گرفتم.

تعداد زیاد استالاکتیت ها و استالاگمیت ها که مسیر را احاطه کرده اند باورنکردنی است. گذراندن قسمت بهتری از یک ساعت فقط برای مشاهده اجزای سازنده ، به سختی زمان کافی بود.

ویژگی های روشنایی غار زیبایی دیگری را ایجاد می کند ، سپس دریاچه شفاف در قلب همه چیز را به سطح دیگری می رساند. من هرگز زیاد در غارها حضور نداشتم و واقعاً انتظار نداشتم تحت تأثیر قرار بگیرم…

اما WOW.

این تجربه در یک آمفی تئاتر زیرزمینی به پایان می رسد – در این مرحله ، هیچ تلفن یا دوربینی مجاز نیست و چراغ ها را کم می کند ، بنابراین شما با سیاهی کامل احاطه شده اید.

سپس ، ارکستر با قایقی در حال نواختن موسیقی کلاسیک می ایستد و شما بنشینید و در مناظر و صداهای زیبا غوطه ور شوید.

این کنسرت حدود 15 دقیقه طول می کشد و هر ثانیه واقعاً فراموش نشدنی است.

احساس می کنم چیزی از فیلم دیزنی بیرون آمده است و من شروع به گریه کردم ، بسیار زیبا بود.

در حالی که هرگز فکر نمی کردم رفتن به یک کنسرت زیرزمینی چیزی برای لیست سطل من باشد ، اما این تجربه بی نظیر بود. آکوستیک غارها بسیار عالی است و این بهترین پولی بود که خرج شد.

غارهای دراک مایورکا


اطلاعات بلیط

توصیه می کنم قبل از رفتن بلیط های خود را از وب سایت خریداری کنید. اگر درب منزل بخرید ، 15 یورو در مقابل 16 یورو نرخ آنلاین دریافت خواهید کرد.

برای کودکان سه تا 12 ساله ، می توانید بلیط های آنلاین را با 8 یورو یا درب منزل با 9 یورو تهیه کنید. اگر بچه های زیر دو سال دارید ، آنها می توانند به صورت رایگان وارد شوند.

در مجموع ، شما در مجموع یک ساعت و پانزده دقیقه را صرف کاوش می کنید.

غارهای دراک مایورکا

به طور کلی

باید اعتراف کنم که فکر می کردم همه چیز پنیری است اما وقتی می گویم که تا آخر اشکم دراومد اغراق نمی کنم. نمی دانم آیا من تا به حال از تجربه 15 یورویی به طور کامل و کامل لذت بردم یا نه.

کل صحنه فوق العاده شبیه چیزی از یک افسانه بود.

به عنوان یک نکته ، من در طول COVID بازدید کردم ، بنابراین همه چیز کوچک شد ، اما هنوز هم بسیار خوب اجرا شد. به طور معمول آنها تورهای قایق سواری انجام می دهند و شما با راهنما به داخل می روید ، اما این همه در بازدید من خاموش شد. با این وجود ، من هر دقیقه از سفر را کاملاً دوست داشتم.

بلیط های Cuevas del Drach را از اینجا تهیه کنید!

با الهام از برنامه ریزی سفر خود در اسپانیا؟ راهنمای من را در مورد ده نقطه دیدنی اسپانیا که بارسلونا نیستند ، ببینید.

نکته برنامه ریزی: آیا نمی دانید کی باید سفر خود را رزرو کنید؟ برای دیدن بهترین زمانهای سال برای سفر به اسپانیا ، به خلاصه داستان من بیایید.