این آپارتمان کوچک شما را ترغیب به رنگ آمیزی می کند

آریل سان با همسرش سیمون و گربه آنها موچی در Prospect Heights ، بروکلین زندگی می کند. کار روزانه او در تیم طراحی یک شرکت فناوری است ، اما در دوران قرنطینه ، او به نقاشی روی آورد و شاهکارهای کوچک خلق کرد تا در خانه آنها آویزان شود. چقدر باحاله؟ یه نگاهی به داخل بنداز…

هال:

در مورد امتیازات آپارتمان: اول از همه ، مکان. ما واقعاً محله پرجنب و جوش و متنوع خود را دوست داریم و نزدیک پارک و مترو هستیم. دوم ، نور شدید خورشید که صبح دریافت می کنیم. وقتی آن اشعه های زیبا به درون می تابند ، روز را با روحیه ای خوب شروع می کنید.

قفسه کتاب: نارون وست. میز ایستاده: مستقل. میز تحریر: فضاهای باز

روی میز ایستاده: میز ایستاده من با تنظیم ارتفاع به من کمک می کند تا یک “استودیوی خانگی” بسازم ، که اغلب در آن بیش از 10 ساعت در روز صرف می کنم. آخر هفته ها سطحی را برای کشیدن ، نقاشی یا خواندن پاک می کنم.

لامپ: CB2 مبل: ساحل غربی

در مورد اشکالات آپارتمان: صندلی توالت ما! آپارتمان ما در یک ساختمان کوچک است و همه همسایگان ما به گروه WhatsApp پیوستند. یک روز یکی از همسایه ها گفت که آنها صندلی توالت خود را شکسته اند. اکثر بقیه بلافاصله پاسخ دادند که صندلی توالت آنها نیز ترک خورده است. در آن زمان بود که متوجه شدیم توسعه دهنده ساختمان در همه آپارتمانها صندلی های توالت اشتباه نصب کرده است. این یک لحظ bond خنده دار با دوستان ما بود!

در مورد حیوان خانگی محبوب: همیشه می دانستم که گربه می خواهم. هفت سال پیش ، با 5 دلار از اولین دستمزد من در اولین کار “دختر بزرگ” ، گربه ای را از پناهگاهی در هارلم پذیرفتم. من اسم او را موچی گذاشتم زیرا او بسیار گرد ، نازک و شیرین بود. او بلافاصله تصمیم گرفت که من مادرش هستم و منبع عشق و خنده های بی پایان شد.

منطقه آشپزخانه:

گلدان سرامیکی: West Elm. مدفوع پیشخوان: Wayfair.

در مورد غذاهای مورد علاقه: ما عاشق پختن عدس طلایی نارگیلی نارگیلی و سفارش در تاکو ماهی هستیم.

اتاق خواب:

قاب تخت: CB2. لامپ: Gantri ، مشابه. بالش: وست الم ، مشابه. پتو: Zara Home ، مشابه. چاپ: PSTR Studio.

در مورد سرگرمی های روزانه: در خانه ، من دوست دارم بعد از تاریکی هوا نقاشی کنم ، نقاشی کنم ، بخوانم و تمرین کنم یوگا با نور شمع.

در مورد چیزهایی که الهام بخش است: شکل هر گونه بادام زمینی پوسته دار ، عکاسی مد Vogue در دهه 50 و 60 ، لامپ های زیبا ، کاشی های مراکشی.

در مورد کتابهای بزرگ: امسال ، من به زندگی نامه ها توجه کردم. من با خواندن بیوگرافی الکساندر همیلتون گریه کردم زیرا احساس می کردم که ما چنین همزادانی خواهیم بود. من همچنین توصیه می کنم درد ، مهمانی ها ، کار: سیلویا پلات در نیویورک ، تابستان 1953 توسط الیزابت ویندر ، تجربه سیلویا 20 ساله به عنوان ویراستار مهمان در مجله Mademoiselle. من استعداد عظیم سیلویا ، تسلط بازیگوش او بر کلمات و شیوه ساختارشکن جهان را تحسین می کنم. من فهمیدم که او یک مجموعه شعر به نام آریل دارد ، و من مشتاق هستم که آن را بخوانم.

در یک ملاقات ناز: من و شوهرم ، سیمون ، در OkCupid ملاقات کردیم. وقتی عکسی از او را در پس زمینه ای عجیب دیدم ، حرکت را متوقف کردم و متوجه شدم که احتمالاً تنها فردی هستم که روی سکوی OkCupid مکان را می دانم-فلات چینگهای-تبتی ، منطقه ای دور افتاده و کم جمعیت در غرب چین ، جایی که مادرم در آن قرار دارد. به دلیل کار پدر بزرگم به عنوان پیوند بزرگ شد. اما این مرد آنجا چه می کرد؟ خیلی سوال داشتم خوشبختانه ما همسان شدیم و بقیه تاریخ است.

در یک سرگرمی جدید: در دوران قرنطینه ، یاد گرفتم که چگونه به رنگ پاستل های روغنی نقاشی کنم ، هم به عنوان سرگرمی همه گیر و هم به عنوان راهی برای تزئین خانه ما. من شگفت زده شدم که چگونه می توانم تکنیک های طراحی دیجیتالی را که در این سالها آموخته بودم به نقاشی منتقل کنم و به سرعت یاد گرفتم و لذت بردم. مجموعه نقاشی اکنون بخش بزرگی از سبک آپارتمان است!

کنسول: West Elm. چراغ بنفش: هی. پخش کننده: ویرتووی. Wildflower Print: PSTR Studio.

در یک مجموعه در حال ظهور: من عاشق نقاشی گل ها و مناظر رنگارنگ هستم. من در حال حاضر هیچ کدام از این دوستان کوچک را نمی فروشم ، اما همه چیز در دست انجام است و اگر کسی مایل است از فروش مطلع شود ، پیوندی در اینجا وجود دارد. امیدوارم به زودی قطعات جدیدی را به جهان معرفی کنم.

خیلی ممنون ، آریل! خانه و محل کار شما زیباست.

PS تورهای خانه بیشتر ، شامل یک کلبه دنج کانکتیکات و یک خانه خانوادگی 600 فوت مربعی در ونکوور.

(عکسهای کریستین هان برای Cup of Jo.)