اوه، آیا این بهترین توصیه ازدواج است؟

میشل باراک اوباما

دیروز داشتم بداخلاق می کردم…

چند حوله چای کثیف در آشپزخانه انباشته بودم و از الکس خواستم آنها را داخل ماشین لباسشویی بیندازد. (معمولا این کار را انجام می دهم ولی سرم شلوغ بود) البته گفت بله. اما آن شب، آنها هنوز آنجا بودند. صبح روز بعد، توده وجود داشت. آن شب: شما مته را می دانید. روند فکر من؟ من همیشه حوله های چای را می شوم! چرا مدام فراموش می کند؟ اصلا حواسش به من نیست؟! در ذهنم به طرز عجیبی بر سر آن خفاش می کردم.

صبح روز بعد، در حالی که روی لپ تاپم در کنار حوله های گفته شده کار می کردم، متوجه این نظر خواننده ای به نام الیزابت شدم:

“در حمام عروس من، از مهمانان خواسته شد تا نصیحتی را برای من، عروس بنویسند. یک کارت که توسط “ناشناس” نوشته شده بود، فقط گفت: “یادت باشه تو هم آزار دهنده ای.” اولین غریزه من فکر کردن بود چی؟ چگونه می توانستند؟ اما این بهترین توصیه ای بود که دریافت کردم! هر بار که تعجب می‌کنم چرا شوهرم کاری انجام می‌دهد، یا از دست او عصبانی می‌شوم، به یاد می‌آورم که او لحظات زیادی را به من فکر/احساس کرده است.»

چه لحظه نورانی! از آنجا که اگرچه الکس می تواند چیزهایی مانند حوله چای را فراموش کند، چیزهای زیادی در مورد من وجود دارد که باید او را دیوانه کند. من دچار میسوفونیا هستم، بنابراین برخی صداهای کوچک من را مبهوت می کند. من به صورت مورب در رختخواب می خوابم. و من بدترین آشپز جهان هستم (پای کدو تنبل سال گذشته به نوعی پر از تخم مرغ بود؟). اما، در پایان روز، او من را دوست دارد، من او را دوست دارم، و به قول خودشان، همه چیز در شستشو بیرون می آید.

از شما، الیزابت، برای این یادآوری عالی سپاسگزارم. و من کنجکاو هستم – چه توصیه دیگری برای رابطه برای شما مفید بوده است؟

PS ازدواج به چه معناست و چه چیزی شما را نسبت به شریک زندگی خود دیوانه می کند؟

(عکس ها از باراک اوباما/اینستاگرام، NBD.)