اقامت در Finca Hotel Rural Es Turó در مایورکا • The Blonde Abroad

Finca Hotel Rural Es Turo Mallorca

سواحل جنوبی مایورکا که به خاطر سواحل سرسبز ماسه ای سفید و دریاهای فیروزه ای درخشانش معروف است، خانه برخی از چشمگیرترین سواحل مدیترانه است. زمانی که داشتم ماجراجویی خود را در جزایر بالئاریک برنامه ریزی می کردم، می دانستم که این منطقه پایگاه عالی برای من است.

پس از شروع سفر در کوه‌های سرسبز دیا، آماده بودیم که به ساحل نزدیک‌تر شویم اما می‌خواستیم مناظر استان را بیشتر تجربه کنیم.

هتل Finca Rural Es Turó که در حومه ای آرام در این منطقه از سواحل زیبای حماسی قرار گرفته است، به نظر می رسید همه چیزهایی را که برای اقامت در مایورکا می خواستیم داشته باشد. به نظر مکانی عالی برای قطع ارتباط و تجربه زندگی روستایی است، در حالی که هنوز ده دقیقه با ماشین از ساحل فاصله دارد.

به دنبال یک مکان کوچک آرام برای خود در مایورکا هستید؟ در اینجا اقامت در هتل Finca Rural Es Turo به چه شکل است.

درباره املاک

این هتل چشمگیر بخشی از گروه Cassai است. این مجموعه که به راحتی در سراسر جزیره به دلیل زیبایی ساحلی شیک آن قابل تشخیص است، شامل خانه ساحلی کاسای، کافه و رستوران کاسای گرن، خانه و مد کاسای، ایستگاه ویلا و اس تورو است.

این دارایی که متعلق به خانواده است و اداره می شود، از زمانی که اجداد مالکان کاسایی شروع به کشاورزی روی زمین کردند، در دستان مشابهی بوده است. بیش از 200 سال است که این خانواده با عشق از این ملک تاریخی نگهداری می کنند.

این مکان روستایی رمانتیک در 2.5 کیلومتری شهر Ses Salines و 5 کیلومتری (3 مایلی) از طیف وسیعی از سواحل بسیار محبوب از جمله Cala Mondragó، Es Trenc، Cabo Salinas و Cala Llombards قرار دارد.

این ملک با یک کلوپ کانتری، رستوران و اسپا در محل، همه چیز مورد نیاز شما را در اختیار دارد.

در غروب های جادویی جکوزی غوطه ور شوید و خط ساحلی و منظره Ses Salines را از استخر بی نهایت تحسین کنید. از استراحت در کنار استخر گرفته تا پذیرایی از خود در اسپا، یکی از آن مکان‌هایی است که می‌توانید بدون ترک هتل اقامتی باورنکردنی داشته باشید.

Es Turo یک هتل بزرگ در حومه مایورکا به دو سطح بالا و پایین تقسیم می شود.

این ملک دارای 17 اقامتگاه است که در معماری 250 ساله به سبک مالورکین قرار دارند. در طبقه بالا، استخر اصلی، اسپا و رستوران را خواهید دید. ما در این منطقه درست پایین تپه در یک یارو کوچک پنهان در کنار استخر ماندیم. قسمت پایین دارای سوئیت هایی با فضای استخر دیگری است.

اتاقها

تمامی اتاق های این هتل چهار ستاره سوئیت هایی با فضای بوتیک هتل هستند. هر اتاق متفاوت است و حال و هوای مدیترانه ای دارد.

در طول اقامتمان، یکی از سوئیت های بزرگتر با تخت کینگ را انتخاب کردیم.

این فضا دارای فضاهای نشیمن مجزا با آشپزخانه، فضای نشیمن و حمام بود. این برای یک زوج عالی بود و از آنجایی که سوئیت ها به هم متصل می شوند، بنابراین گزینه ای عالی برای یک خانواده یا یک گروه بزرگتر خواهد بود.


امکانات رفاهی

همه چیز در مورد دیدگاه های اینجاست! این رستوران که در بالای تپه با یکی از بهترین مناظر جزایر قرار دارد، روی یک تراس بزرگ در کنار استخر گسترده شده است. می توانید در یک شام طولانی معطل شوید یا از سرویس نوشیدنی در کنار استخر استفاده کنید.

حتی اگر در هتل اقامت ندارید، استخر و سالن استراحت ارزش دیدن دارند.

آنها طیف وسیعی از معاملات بسته را ارائه می دهند، بنابراین می توانید بعد از ظهر برای استراحت به آنجا بیایید. ما معامله ای به قیمت 47 یورو دیدیم که به شما امکان دسترسی به استخر و اسپا را به همراه ناچو و سنگریا می دهد.

این فرصتی عالی برای قطع ارتباط در جکوزی هوای آزاد، ماساژ کنار استخر، یا صرفاً لذت بردن از یک وعده غذایی خوب در حالی است که در منظره غوطه ور هستید.

ما وقت نداشتیم آبگرم را بررسی کنیم اما به نظر می رسید ارزش کاوش را داشته باشد. آنها دارای سونا به سبک فنلاندی و ماساژ کنار استخر هستند. یک باشگاه ورزشی کاملاً مجهز با استخر روباز و طیف وسیعی از درمان‌های آبگرم وجود داشت تا بتوانید بعد از ظهر از آن لذت ببرید.

مزرعه روستایی تورو مایورکا اسپانیا

ناهار خوری

باشگاه و رستوران کانتری کاسای در محل است و صبحانه همراه با اقامت شما در نظر گرفته شده است. آنها در تمام طول روز باز هستند، بنابراین شما می توانید در هر زمان برای صبحانه، ناهار، و شام، که در مکان روستایی مفید است، وارد شوید.

من هم عاشق صبحانه بوفه بودم. این به سبک اروپایی بود با ترکیبی از همه موارد ضروری و شما می توانید تخم مرغ را با دیگر تازه پخته شده های داغ سفارش دهید.

در حال و هوای این هستید که فقط با لباس شنا زندگی کنید؟ یکی از مزیت های مورد علاقه من این است که می توانید غذا و همچنین سرویس نوشیدنی را در کابانای استخر سفارش دهید.

در همین حال، برای گزینه های ناهار و شام، منو به صورت فصلی به روز می شود، بنابراین شما همیشه تازه ترین گزینه های موجود را دارید.

مزرعه روستایی تورو مایورکا اسپانیا

به طور کلی

Finca Hotel Rural Es Turó همه موارد را برای اقامت در جزیره رویایی مشخص می کند.

در فاصله کوتاهی از بهترین سواحل، از جمله Caló des Moro و Cala s’Almunia، موقعیت مکانی عالی برای لذت بردن از آرامش و آرامش حومه شهر و در عین حال دسترسی آسان به ساحل دارد.

شما می توانید در عرض 45 دقیقه در پالما باشید و یک سفر کوتاه از سایر نقاط کلیدی در اطراف جزیره دارید. کولونیا د سنت جوردی در نزدیکی آن به خاطر سواحل و ورزش‌های آبی معروف است، و مکانی است که حداقل یک روز کامل را برای کاوش در آن می‌خواهید.

از هتل، دقیقاً خارج از Ses Salines، دهکده‌ای عجیب و غریب که به‌خاطر معادن نمک دوران رومی خود مشهور است، هستید.

این یک مکان زیبا برای پرسه زدن است و از آنجا می توانید سایر املاک کاسای در این منطقه را بررسی کنید. من به شدت توصیه می کنم برای ناهار به خانه ساحلی Cassai و کافه و رستوران Cassai Gran بروید.

نکته برنامه ریزی: قبل از اینکه برای شام بنشینید، حتما این ده تاپای برتر را که باید در هنگام حضور در اسپانیا امتحان کنید، بررسی کنید.