آیا Skorts می پوشید؟ | جام جو

کیم رودز قد کوتاهی دارد

آیا پوشاکی وجود دارد که دهه 90 را زیباتر از یک تپه جلوه دهد؟ اولین تماس من با آنها در مهد کودک بود…

بهترین دوست من یک جوراب شگفت انگیز با روکش گل داشت که هر روز جمعه به مدرسه می پوشید و من هم بودم مسحور شده – و کاملا گیج جلو دامن بود ولی پشتش شلوارک ؟؟ چگونه ممکن است دو لباس در یک لباس وجود داشته باشد؟ ذهن پنج ساله ام منفجر شد.

چند سال بعد ، من مجموعه ای سالم از جوراب جین داشتم ، در تمام شکوه دهه 90 آنها. بنابراین چند ماه پیش وقتی این ویدئوی TikTok را دیدم وحشتزده شدم.

ابتدا فکر کردم ، بنابراین این احساس پیر شدن است، به دنبال مقدس sh*t! Skorts برگشت ، عزیزم!

کیم رودز قد کوتاهی دارد

کیم رودز قد کوتاهی دارد

من بلافاصله این جفت را پیدا کردم و از آن زمان دیگر آن را پوشیدم. من عاشق این هستم که اسکورت ها راحت هستند و با هر چیزی همراه هستند. من در حال برنامه ریزی برای پوشیدن جوراب شلواری زیر آن هستم وقتی هوا سرد می شود. من تا حدودی “خالص گرای” هستم و ترجیح زیادی برای دامن در جلو ، شورت در پشت (بر خلاف شلوارهای زیر دامن) دارم ، اما فکر می کنم می توانم تحت تأثیر قرار بگیرم. در اینجا چهار مورد محبوب دیگر وجود دارد: این جفت جین که مرا به بهترین شکل به سال 1998 برد ، یک ژاکت ژاکت دار ، یکی با جیب و این تنیس ، که با یک ژاکت بزرگ بسیار زیبا به نظر می رسید.

شما چی فکر میکنید؟ آیا خوشحالید که skorts بازگشته است؟ یکی میپوشی؟

PS جین دامن و لباس زیر راحت.

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته دریافت کنیم ، بدون هیچ هزینه ای برای شما. ما فقط محصولاتی را پیشنهاد می کنیم که واقعاً دوست داریم. خیلی ممنونم.