آیا غذای خوش شانس دارید؟

پوره سیب زمینی غذای راحتی

مدتی فکر می کردم سیب زمینی پوره شده دارای قدرت جادویی است…

من همیشه آنها را برای دخترانم در دوران راهنمایی می ساختم. در ابتدا ، من فکر می کردم آنها بهترین مرهم برای آن شب های وحشتناک سفت کننده بریس بودند ، همه آرامش بخش و خامه ای بودند ، اما خیلی زود به نظر می رسید که من به غذای راحتی کلاسیک به عنوان اکسیر برای همه مشکلات کلاس 8 خود تکیه می کنم. (کلاس هشتم چقدر سخت است؟) چرا اینقدر مفید بود – برای بچه های من و مادرشان – من چندان مطمئن نیستم. من حدس می زنم ربطی به این واقعیت داشته باشد که غمگین بودن در زمانی که سیب زمینی پوره شده روی بشقاب وجود دارد ، و همچنین به این دلیل که باور به این که یک راه حل ملموس برای مشکلات عمدتاً نامحسوس وجود دارد ، احساس خوبی داشت.

من تنها کسی نیستم که می خواهم به قدرت مثبت غذاهای خاص اعتقاد داشته باشم.

الکساندرا استافورد این داستان شیرین را برایم تعریف کرد: “” شوهرم بن از دانشکده پزشکی کنار رفت و به نیروی دریایی پیوست. صبح که او عازم کوآنتیکو شد ، سرآشپز رستورانی که من در آن کار می کردم یک بشقاب بزرگ استیک و تخم مرغ برای او درست کرد: استیک آویز تابه ای با دو تخم مرغ کاملا سرخ شده. پس از آن ، قبل از هر بار اعزام ، استیک و تخم مرغ غذای فرستادن بن بود ، و امروز ، هرگاه کسی در خانواده با چیز بزرگی روبرو می شود-یک کار جدید ، یک بازی نهایی ، یک رسیتال پیانو “ترسناک”-استیک و تخم مرغ ، در برخی شکل می گیرد ، تحقق می یابد سابقه آن تا کنون خوب است. “

دوست من کاترین یک وعده غذایی دارد که او خانواده اش را تهیه می کند “وقتی همه ما نیاز داریم که احساس کنیم امیدوار کننده – کنگر فرنگی شور و آب پز با کره لیمو برای غوطه ور شدن. ” دخترم ، فیبی ، می گوید که پختن نان موز برای او در روزهای بد قدرت درمانی استعاره ای دارد ، به این ترتیب که “چیزی پوسیده را به خوشمزه ای گرم تبدیل می کند”. باراک اوباما یک ماکارونی خوش شانس دارد ، بنابراین اعتبار آن به این دلیل است که او آن را درست قبل از یک مناظره موفق ریاست جمهوری خورد که همه چیز را برای او تغییر داد.

و البته ، فرهنگ های سراسر جهان منوی خاصی برای گرامیداشت جشن های سال نو دارند – سیب و عسل در روش هاشانا ، رشته فرنگی برای سال نو قمری – غذاهای نمادین که اعتقاد بر این است که چیزهایی مانند شیرینی ، طول عمر و رفاه را در سال آینده به نمایش می گذارد.

همه شما چطور؟ آیا غذای خوش شانس دارید؟ داستان را برایم تعریف کن!

PS نان موز شکلاتی و راز یک شام عالی با دوستان.

(عکس کامرون ویتمن/استوکسی.)