آیا شما و شریک زندگی خود آهنگی دارید؟

رقصیدن در پاریس

شما می دانید که چگونه در ابتدای رابطه کاری را برای شخصی که دوست دارید انجام می دهید (تقریبا عشق) حتی اگر نمی خواهید؟ من دو سال پیش با شریکم ، استیون ، آنجا بودم. ما فقط چند هفته از رابطه خود می گذشتیم و از آنجا که استیون متعصب Talking Heads است ، تصمیم گرفتیم فیلم کنسرت Stop Making Sense را برای شب قرارمان در خانه تماشا کنیم.

قبل از آن ، من فقط کمی با Talking Heads آشنا بودم. من آهنگ “Burnin ‘Down the House” را از فیلم 13 Going on 30 تشخیص دادم (در یک صحنه ، مارک روفالو ، نوجوان من ، آن را در یک مهمانی پخش می کند). من همچنین می دانستم دیوید برن یک شخص عجیب و غریب است اما یک افسانه است ، و رقص تفسیری او فوراً من را به خود جلب کرد. یعنی نگاهش کن برو!

چگونه آهنگ زوج شما مال شما شد؟

در اواخر فیلم ، آهنگی که نمی دانستم شروع به پخش کرد. این “این باید مکان باشد (ملودی ساده لوحانه)” بود. در همان لحظه ، استیون مرا در نزدیکی خود نگه داشت و معبد را بوسید ، همانطور که وقتی می بیند من از یک چیز عالی لذت می برم یا به یک خط خنده دار در فیلم می خندم. این لحظه کاملاً معمولی فوق العاده شد و از آن به بعد ، توافق ناگفته ای وجود داشت که این آهنگ ما است. هر وقت می شنوم ، یاد آن شب می افتم.

مدینه فاضله آمریکایی

بنابراین ، هنگامی که نمایش تئاتری دیوید برن ، اتوپیا آمریکایی چند هفته پیش به برادوی بازگشت ، من دو بلیط گرفتم. از آنجا که بسیاری از روابط دو ساله ما در بحبوحه همه گیری وجود داشته است ، ما هنوز اولین های زیادی را تجربه می کنیم. حالا می دانستم که ما شنوایی دیگری را تجربه خواهیم کرد آهنگ ما برای ما زنده خوانده شد در نیمه راه نمایش ، آهنگ آشنا شروع شد و ما در پیش بینی دست یکدیگر (و ساعد!) را گرفتیم.

در پایان ، ما با گریه با هم می خواندیم: “من به خانه می آیم ، او بالهای خود را بالا آورد. من حدس می زنم که این مکان باید باشد… ”

به نظر می رسید هر دو خیلی زود تمام می شوند و برای همیشه دوام می آورند. من هنوز به آرامی وارد دیسکوگرافی Talking Heads می شوم ، اما اگر چیز دیگری نباشد ، من یک طرفدار مادام العمر هستم زیرا آنها آهنگی را می خوانند که من را به یاد شخص مورد علاقه من می اندازد.

آیا شما و همسرتان آهنگی دارید؟ چطور اینو پیدا کردی؟

PS 15 خواننده درباره جنسیت نظر می دهد و کدام آهنگ را برای عروسی خود انتخاب کردید؟

(عکس بالا توسط پل الماسی ، عکس پایین توسط Variety.)