آیا به دوستان خود می گویید “دوستت دارم”؟

فرانسیس دارد

فرانسیس دارد

آیا به دوستان خود می گویید که آنها را دوست دارید؟ من یک کیسه مخلوط هستم

هر وقت با او تماس می گیرم ، دوستم جما با تلفن جواب می دهد: “باااااایییییییییییی !!!!” او برای همیشه چیزهای شیرینی می گوید و از نام حیوان خانگی استفاده می کند. این الگو اساساً رابطه ما است:

الگوی رفتاری دوستی

اما با سایر دوستان ، کنار گذاشتن با محبت ها ناخوشایند خواهد بود. با وجود اینکه ما به همان اندازه نزدیک هستیم ، اما هرگز چیزی صریح نمی گوییم. حال و هوا متفاوت است ؛ سبک ما نیست ما از زبانهای عاشقانه دیگر مانند زمان با کیفیت یا خدمات استفاده می کنیم. یا نام مستعار.

از فیلم من تو را دوست دارم ، مرد:

سیدنی فایف: تو سالم به خانه برمی گردی ، تپانچه.
پیتر کلاون: متوجه شدی ، جوبن.
سیدنی فایف: متاسفم ، چی؟
پیتر کلاون: هیچی نیست.
سیدنی فایف: نه ، چه گفتی؟
پیتر کلاون: نه ، من نمی دانم … شما به من لقب تپانچه داده اید و من فقط به شما زنگ زدم … “جوبن” … این هیچ معنی ندارد … من … مست نیستم … دارم به تاکسی زنگ می زنم.

با کنجکاوی ، از جما در مورد توانایی بی دردسرش در ابراز عشق پرسیدم. او می خندد: “من به معنای واقعی کلمه نمی توانم متوقف شوم.” “من به خودم آموختم که مهربان تر باشم زیرا فهمیدم این باعث می شود مردم ، از جمله خود من ، احساس خوبی داشته باشند. من به بی دست و پا بودن اهمیتی نمی دهم و انتظار ندارم که همه آن را بازگو کنند. این یک بازی تنیس نیست ؛ شما باید خوب باشید فقط به دنبال آن باشید هر چه سنم بالاتر می رود ، مردم را بیشتر دوست دارم زیرا می بینم که آنها در چه چیزی توانایی دارند و در چه چیزی زنده می مانند. به ویژه پس از مرگ پدرم ، وقتی فهمیدم هیچ کس از تجربه غم و اندوه در امان نیست ، به مسافران مترو نگاه می کردم و فکر می کردم همه آنها شبیه بچه های پنج ساله هستند و به آنها احساس محبت می کنم. حالا من فقط احساساتم را به مردم می گویم. “

و دوستی های نزدیک واقعاً قلب شما را متورم می کند ، آیا موافق نیستید؟ گاهی اوقات پروانه ها را در ابتدا احساس می کنید یا در تعطیلات آنها را از دست می دهید ، درست مانند روابط عاشقانه. آنا کنکل ، خالق PEN15 ، در تیتراژ اخیر اینستاگرام نوشت: “دوستی ها می تواند به اندازه عشق باشد.” “دوستی های زنانه اغلب نازک ، سرگرم کننده و پوچ به تصویر کشیده می شوند. آنها آن را از دست دادند. این به اندازه عشق و جنگ جدی است … ما غذای جانبی غذا نیستیم. ما غذا هستیم. ”

من خیلی کنجکاو هستم: آیا به دوستان می گویید که آنها را دوست دارید؟ یا در عوض با اعمال خود عشق نشان می دهید؟

PS دوست یابی در بزرگسالی و داستان عشقی که هرگز فکر نمی کردم بگویم.

(عکس هایی از فیلم بزرگ فرانسیس ها.)