آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای

انجام کارهای روزانه مانند پرداخت ها، انجام امور بانکی، تماشا ویدئو برخی از دیگر کاربردهای این دستگاه است. تنها چیزی که برای راه اندازی شغل سودآور تعمیر تلفن های همراه نیاز دارید ، داشتن ابزارها ، مهارت ها و یک ذهنیت علاقمند به یادگیری در مورد دستگاه های تلفن همراه می باشد. 4. پیچ های موبایل و تبلت معمولا به صورت چپگرد باز و راست گرد بسته می شوند . بدون شک درآمد شما هنگام فعالیت به صورت شخصی در بازار کار این شغل بسیار بیشتر از حالت دوم است. بطور مثال در حال حاضر کسانیکه فقط تعویض گلس انجام میدهند موفق هستن یا کسانیکه تخصصی کار تعمیر آیفون را انجام میدهند! نکته مهم بعدی درآمدهای بالا و قابل توجهی است که در انتظار تعمیرکاران موبایل قرار خواهد داشت. آکادمی البان یک نمونه برای دانلود کتاب آموزش تعمیرات موبایل در اختیارتان قرار می دهد که البته این کتاب نیز کامل نیست. این به این دلیل است که بیشتر در معرض خرابی قرار دارد. افرادی که به دانش الکترونیک و نرم افزار علاقه دارند، دوره های پی ال سی می تواند برایشان سودمند باشد. متاسفانه برخی از آموزشگاه ها بدون اخذ مجوزهای لازم، با قیمت های پایین دوره تعمیرات موبایل را برگزار کرده و افراد بسیاری به دلیل قیمت پایین در آنها ثبت نام کرده اما در پایان مباحث را یاد نگرفته و مجدد در دوره های دیگری ثبت نام کرده اند.

آیا تعمیر گوشی توسط تعمیرکاران منجر به ابطال گارانتی میشود؟ تعمیرات موبایل اگر به درستی و با جایگزین کردن قطعات درجه یک انجام شود، هیچ وقت منجر به افت کیفیت عملکرد گوشی نمیشود! به دلیل استفاده بسیار از موبایل در سالهای اخیر شاهد افزایش آمار خرابی در موبایل هستیم. چگونه مشکلات موبایل را عیب یابی و تعمیر کنیم؟ این مشکل و نحوه عیب یابی و رفع آن به طور کامل در دوره آموزش تعمیرات موبایل برق گستران آموزش داده می شود. روزانه بسیاری از نوجوانان و جوانان برای به دست آوردن مهارت تعمیر موبایل راهی آموزشگاه های معتبر سطح شهر می شوند و سعی می کنند که دانش نظری و عملی خود در رشته تعمیرات موبایل را کامل تر نمایند. پس از ثبت نام، افراد در ابتدا دوره های تئوری را پشت سر گذاشته و پس از آن در کارگاه های عملی موجود، توسط اساتید حرفه ای اقدام به آموزش ها به صورت تجربی و عملی می نمایند. پیشنهاد آموزشگاه زانکو به کلیه هنرجویان دوره های تعمیراتی این است که با پکیج آموزش الکترونیک کاربردی زانکو شروع کنید و بعد در دوره شرکت کنید. آموزش تعميرات موبايل سامسونگ به قدري گسترده و متنوع است كه به محض وارد شدن مدل جديد، آموزش هاي آن نيز شروع مي شود.

دومین موضوعی که هنگام ورود به بازار کار این رشته باید به آن توجه داشته باشید، هزینه خرید ابزارهای تعمیرات موبایل است. اما این پایان کار نیست و شما به اصلیترین مرحله پس از فراگیری دانش لازم خواهید رسید که به مفهوم یادگیری تجربی و عملی و نحوه برخورد با قطعات الکترونیکی و تعمیرات آنها است. همچنین تمرین و تکرار بسیار انجام داده و مباحث مربوط به تعمیر موبایل در ذهن شما نهادینه شد نوبت آن است که بدون ترس و استرس وارد بازار کار شوید. سرمایه لازم برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل به چند بخش تقسیم می شود. سرمایه لازم برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل چقدر است؟ هویه، منبع تغذیه، ست پیچ گوشتی، شابلون، روغن لحیم، مولتی متر، دستگاه لوپ، سیم قلع، پایه نگهدارنده برخی از مهم ترین ابزارهایی است که برای ورود به بازار کار این رشته به آن نیاز دارید. شما به عنوان تعمیرکار باید با مشکلات موبایل آشنایی داشته باشید و آموزش های لازم برای تعمیرات انواع مختلف گوشی ها را دیده باشید و با تمامی نکات و فوت و فن های تعمیرات در انواع موبایل ها آشنایی داشته باشید. خواهد بود. کارآموزان در هر جلسه بصورت عملی تعمیر تبلت های برندهای مختلف را یاد می گیرند.

این دستگاه ها عمدتاً برای محاسبه پارامترهای مختلف درون مدارهای AC و DC مانند ولتاژ، جریان و غیره استفاده میشوند. اگر دستگاه شما دچار آب خوردگی شد اجازه دهید تلفن شما در یک کیسه برنج خشک شود یا سعی کنید آن را با سشوار خشک کنید و از روشن کردن گوشی آب خورده جدا خودداری کنید. بهتر است تلفن خود را بلافاصله به یک تکنسین تعمیر موبایل برسانید تا ببیند آیا مشکل قابل رفع است یا خیر چرا که رطوبت می تواند به مرور زمان اجزای موبایل را دچار خوردگی کند. زمانیکه تلفنهمراه در داخل آب بیفتد یا در حرارت شدید آفتاب داغ کند، دچار مشکلات سختافزاری میشود. تعمیر ال سی دی، مشکلات نور و صفحه نمایش، خراب شدن باتری، شارژ نشدن باتری، آب خوردگی، زود شارژ خالی کردن، خراب شدن سوکت شارژ، مشکلات میکروفون و اسپیکر، مشکلات ویبره، آنتن دهی، نصب نشدن برنامه ها، خراب شدن دوربین برخی از رایج ترین مشکلاتی است که افراد به دنبال یک تعمیر کار ماهر برای رفع آنها هستند. توجه داشته باشید که اکثر گارانتی ها خسارت ناشی از آب را پوشش نمی دهند. بنابراین تا جایی که می توانید در انتخاب آموزشگاه حساسیت داشته باشید و هنگام انتخاب آموزشگاه به کیفیت کارگاه، عملی بودن آموزش ها، تجربه استاد و اعتبار آموزشگاه توجه داشته باشید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش تعمیرات موبایل زانکو وب سایت خود باشید.