آخر هفته زیبایی داشته باشید. | جام جو

کورنوال فووی

کورنوال فووی

آخر هفته چه کاره ای؟ من در حال پرواز از کورنوال، انگلستان (بالا) هستم و نمی توانم صبر کنم تا بچه هایم را بفشارم! مشتاقانه منتظر دیدار با شما هستم. روز خوبی داشته باشید – عید مبارک بر کسانی که جشن می گیرند – و در اینجا چند پیوند سرگرم کننده از سراسر وب وجود دارد…

لباس خواب تابستانی عالی.

چه اتفاقی می افتد اگر به یک بار بروم و یک ویسکی تمیز سفارش دهم. (اهل نیویورک)

چرا در خانه عجیب تر صحبت می کنیم؟ بسیاری از ما یک زبان مخفی داریم، واژگان خصوصی زندگی خانگی خود. گاهی اوقات به عنوان شناخته شده است خانواده هاکلمات اختراع شده، اسامی حیوانات خانگی، شوخی‌های درونی و میم‌های شخصی از آشفتگی زندگی‌هایی که در محله‌های نزدیک سپری می‌شود، می‌چرخند و بیرون می‌آیند. در طول همه‌گیری، ما به‌طور چشمگیری زمان بیشتری را در آن بخش‌ها سپری کرده‌ایم، و زبان عامیانه درون گروهی ما بر این اساس تغییر کرده است.» (اقیانوس اطلس)

جولیا لوئیس دریفوس پادکست جدیدی دارد که در آن با زنان مسن تر مصاحبه می کند.

در مورد برون سپاری ارگاسم شما: «در قطار خانه به بروکلین، سعی کردم اتفاقات روز را در ذهنم بازگو کنم، اما همه چیز کمی مبهم بود. من به یک زن غریبه 270 دلار برای یک ماساژ وابسته به عشق شهوانی در آخرین تلاش برای یافتن لذت در بدنم داده بودم. (اهل نیویورک)

یک نمایش واقعی من در واقع تماشا خواهم کرد.

چه کسی دیگری در لگد نخود است؟ در اینجا سه ​​دستور العمل عالی وجود دارد.

مربیان، مربیان و سوارکاران سوارکاری که به طور انعکاسی لگد می زنند و می پرند در حالی که یک سوارکار را تماشا می کنند: «این یک رفلکس غیرقابل کنترل است وقتی اسبی در حال پرش می پرد. من تمام تلاشم را کرده‌ام که این کار را نکنم و نمی‌توانم انجامش دهم.» (از طریق Kottke)

عاشق این شورت های ناز.

این کپشن، هاهاهاهاها

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته به دست بیاوریم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون اینکه هزینه ای برای شما متحمل شود. ما فقط محصولاتی را که واقعاً دوست داریم توصیه می کنیم. خیلی ممنونم.