آخر هفته خوبی داشته باشید. | جام جو

بارتون اسپرینگز استخر آستین

بارتون اسپرینگز استخر آستین

آخر هفته چه کاره ای؟ من و پسرها در آستین به دیدار دوستان قدیمی خود می رویم (از جمله تصویرگر محبوبمان گریس فاریس) و اگرچه ما اینطور نبودیم. کاملا به اندازه کافی شجاع بودیم که به بارتون اسپرینگز بپریم، پاهایمان را فرو بردیم! ما همچنین فراموش کرده بودیم که میگا تاکو چقدر خوشمزه است. امیدواریم که یک لینک خوب داشته باشید، و در اینجا چند لینک سرگرم کننده از سراسر وب وجود دارد…

تا زمانی که این فرمول جادویی را امتحان کردم فکر می کردم همه ریمل ها یکسان هستند.

نمایش جدید بیف را دیدی؟ من واقعا دارم ازش لذت میبرم.

به علاوه، تریلر فصل چهارم Never Have I Ever! #TeamBen

لباس مناسب برای تعطیلات (و به علاوه.)

کافه اسپاگتی بروکلین در حال داشتن یک خواهر و برادر است. (NYMag)

شکار خانه در کنار دریاچه ها در مینیاپولیس. (لینک هدیه NYTimes)

یک دسر خوشمزه بریتانیایی بدون پخت.

مقاله ای قانع کننده و صادقانه در مورد اینکه چگونه استانداردهای دوگانه حرفه ای بر زنان سیاه پوست تأثیر می گذارد، توسط نویسنده تمب دنتون هرست نوشته شده است. «زمانی که وارد دنیای کار شدم، به خوبی در حرکت در آب های متلاطم احترام آشنا بودم. می‌دانستم که برای نمایش بیش از حد شبیه کاریکاتور یک زن سیاه‌پوست که در تلویزیون دیده‌اند یا در زندگی واقعی با آن‌ها مواجه شده‌اند، چگونه درک خواهم کرد. بهترین و بزرگ‌ترین ایده‌هایم را زود بیرون انداختم، جوک‌های مرتبط با فرهنگی ساختم و سپس بهترین تلاش‌هایم را برای توضیح آن‌ها انجام دادم، تبدیل به یک تابلوی صدای همیشه در دسترس برای تنوع شدم، و سر و صدا نکردم. من گام های اشتباه را به آرامی صدا زدم، علامت تعجب و “فکر می کنم” را تایپ کردم تا رویکردم در ایمیل ها را نرم تر کنم. من به دقت خودم و همچنین تصورات آنها از من را مدیریت کردم.» (NYMag)

یک سالاد معمولی شیک.

ظلم حقیرانه عکس هایی که بچه هایمان از ما می گیرند، هاها.

کارت ویزیت هنرمندان مشهور.

من اخیراً برای خوابیدن مشکل داشتم، بنابراین رفیق قدیمی ام را ترک کردم.

به علاوه، سه نظر خواننده:

لورا در مورد اینکه چرا مایو بچه‌ها اینقدر زیبا هستند، می‌گوید: «ران‌های کوچک خمیری بچه، غبارآلود با شن‌های ساحل، چیزهایی جذاب برای روح هستند. فقط با فکر کردن به آنها آه می کشم.»

اما درباره 12 نظر خواننده عالی درباره سکس می گوید: «نکته ای برای بچه هایی که احساس می کنند برای داشتن رابطه جنسی جدید و خاص تحت فشار هستند: یک یا دو بار در هفته غذای صبحگاهی. و منظورم سریع: دو تا پنج دقیقه. لباس‌ها را درآورید، روغن را بردارید و این کار را انجام دهید. بعد از آن با دعای من از رختخواب بلند می شود و تا زمانی که او برای ما قهوه درست می کند، کارم را تمام می کنم. در ابتدا، شوهرم در مورد آن خجالتی بود زیرا دوست دارد از من مراقبت کند، اما من فقط گفتم: “هر بار نیازی به تجربه معنوی نیست” و این فشار را از بین برد. ما آن را “میکرودوزینگ” می نامیم. حالا وقتی آخر هفته فرا می رسد، اگر بخواهیم رابطه جنسی طولانی تری داشته باشیم، شروع کردن احساس ترسناکی نمی کند زیرا ما بسیار تمرین می کنیم.

امیلی جی در مورد پنج موردی که در یک مهمانی نوشیدنی متوجه شدم می‌گوید: «لطفاً به اودت ویلیامز بگویید که پسری 10 ساله در آبورن، آلاباما وجود دارد که به تنهایی از طریق دستور العمل‌های کیک ساده اش پخته می‌شود و هر آخر هفته یکی درست می‌کند. . کیک شکلاتی او مورد علاقه مطلق اوست، و او برای هر مناسبت خاص یکی را درخواست می کند (و درست می کند). و او سازنده رسمی پاولوا خانه ما است. او تنها تکنیک پاولوا است که تا به حال برای ما کار کرده است!»

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته به دست بیاوریم یا با برند ارتباط حمایتی داشته باشیم، بدون اینکه هزینه ای برای شما متحمل شود. ما فقط محصولاتی را که واقعاً دوست داریم توصیه می کنیم. خیلی ممنونم.