آخر هفته ای شیرین داشته باشید. | جام جو

گربه

آخر هفته چه کاره ای؟ ما فقط برای تفریح ​​به فیلادلفیا می رویم. ما هرگز به عنوان یک خانواده نبوده ایم، و قصد داریم در شهر قدم بزنیم و غذاهای محلی بخوریم. (هیچ اثری دارید؟) امیدواریم که یک عکس خوب داشته باشید، و در اینجا چند لینک سرگرم کننده از سراسر وب وجود دارد…

“یک جمعه معمولی در اورگان که توسط دوستان ساحل شرقی من تصور می شود.”

رژ لب مورد علاقه من برای کسانی که پرسیدند.

می‌دانید وقتی وارد کتابفروشی می‌شوید و عنوان کتاب را به خاطر نمی‌آورید، فقط آن را توصیف می‌کنید؟ در اینجا قصیده ای برای کتاب هایی است که به اشتباه به خاطر سپرده شده اند.

من به تازگی 60 ساله شده ام اما هنوز 22 ساله هستم. (مجله نیویورک تایمز)

قصد دارید در هوای سرد اینها را با شلوار جین مچ پا بپوشید.

بهترین لباس‌های هالووین ژاپنی، از جمله «دختری که شروع به شلوغی کرد اما به تلفنش رسید» و «کسی که یک اتاق کنفرانس رزرو کرده بود اما یک نفر در آن حضور دارد و اکنون آنها در حال بررسی هستند تا مطمئن شوند که واقعاً قبل از در زدن آن را رزرو کرده‌اند».

چقدر این پرتره ها خیره کننده هستند؟!

منوی شکرگزاری وحشیانه ترین رویاهای ما.

وای، چه Airbnb زیبایی.

آیا باغ های انگلیسی در پاییز جادویی تر هستند؟

عاشق این عکس های خواندن در اطراف نیویورک هستم. (نیویورک تایمز)

به علاوه، سه نظر خواننده:

امبر در لباس زیبایی لیبی دلانا می‌گوید: «من و مادرم، پدرم، خواهر بزرگ‌ترم و من هر شب بعد از شام به پیاده‌روی می‌رفتیم، باران یا برف یا باران. از جاده پر پیچ و خم جنگلی، به جاده خدماتی جنگلی شنی یا در نیمه راه جاده طولانی همسایه بالا بروید. در تابستان، خورشید تا دیروقت بیرون می ماند تا ما را راهنمایی کند. در زمستان چراغ قوه حمل می کردیم. گاهی اوقات یکی از گربه‌های خانواده ما بی‌صدا به آن‌ها ملحق می‌شد و مخفیانه در کنار درختان موازی جاده می‌پیچید. مادر و خواهرم پاورواکر بودند و همیشه پیش قدم بودند و عرق می کردند. من و بابا در طول راه دست و پا می زدیم و رویا می دیدیم، برای دست زدن به سرخس یا بررسی یک حصار خزه ای توقف می کردیم. اینها برخی از خاطرات کودکی مورد علاقه من هستند و به عنوان یک بزرگسال، پیاده روی برای شادی من ضروری است. پدرم هفت سال است که رفته است و در این پیاده روی ها احساس می کنم با او ارتباط دارم. حتی خاص تر، من او را در کودک دو ساله ام می بینم که از قدم زدن در محله لذت می برد و اوقات شیرین خود را می گذراند و در طول راه می ایستد تا هر گیاه و سنگی را لمس کند.

هانا در مورد اینکه به چه چیزی افتخار می کنی می گوید: “این مقاله را برای مادر و خواهرم فرستادم و آنها را مجبور کردم چیزهایی را برای من پیامک کنند که به آنها افتخار می کنند. آنها به وضوح احساس ناراحتی می کردند، اما اکنون موضوع متن ما انفجاری از عشق و هیاهو است. همدیگر و خودمان را من اکنون همین کار را با دوستانم در رشته های متنی گروهی انجام می دهم، و امروز واقعا بهترین ساخته شده است. به شدت توصیه می شود.

LK در مورد چگونگی کمک به یک بچه رواقی می‌گوید: «تکلیف ریاضی برای پسر نوجوان من بسیار چالش برانگیز بود. به درخواست او، کنارش می نشستم و «کمک می کردم» و هر دو ناامید و عصبانی می شدیم. هر روز به مکانی تاریک تر و تاریک تر می رفت. سپس ایده بزرگ آمد: ما می‌توانیم فحش بدهیم – دهانی پر از دهان، بدون عواقب، بدون قضاوت – و دقیقه‌ای که تکالیف ریاضی انجام شد، به برنامه‌ریزی معمول خود برگشتیم. خیلی خندیدیم و لحظه ای روشن شد. تکالیف ریاضی انجام شد و امروز حال بچه خوب است.»

(عکس از thepurrstladies.)