آخر هفته ای دوست داشتنی داشته باشید. | جام جو

گل ها

آخر هفته چه کاره ای؟ من و الکس شنبه شب در حال آزمایش رستوران جدید «کرنر دهلی» هستیم و منوی زیبای آنها را به صورت آنلاین دنبال می کنم. (آیا روزهای قبل سفارش خود را ترسیم کرده اید؟) امیدوارم سفارش خوبی داشته باشید ، و در اینجا چند پیوند از سراسر وب وجود دارد…

من و آنتون این فیلم را تماشا کردیم و او تحت تاثیر قرار گرفت.

تلویزیون و فیلم ها بالاخره از زنان مسن تجلیل می کنند. “اگر 45 ، یا مطمئناً 50 یا بیشتر داشتید ، این قسمت هایی بود که می توانستید دریافت کنید: یک بیمار در حال مرگ یا یک مادر شوهر وحشتناک و مداخله گر.” (نیویورک تایمز)

این مصاحبه پادکست ایمی پولر را دوست داشتم.

این شماره 1 در لیست خواسته های پاییزی من است.

در جستجوی نان موز مرطوب. عذرخواهی برای استفاده از کلمه مرطوب.

به طرز شگفت انگیزی هنر قالب زیبا.

آیا این جذاب ترین یقه است؟

براوو ، شطرنج بازان کوچک! “من واقعاً نمی توانم بسکتبالیست باشم زیرا قد بسیار کوتاهی دارم. اما در شطرنج می توانم شگفت انگیز باشم زیرا مغز دارم. ” (NYMag)

عجب مداد فروشی در تهران.

تصاویری جالب از سفر

آیا می خواهید یک اتاق را سبز تیره رنگ کنید؟ ما در مورد آن فکر می کنیم.

به علاوه ، دو نظر خواننده:

کلر می گوید که چرا ما به کودک هفت ساله مان گفتیم که پری دندان واقعی نیست: «پسرم یک متفکر شکاک بود. او همه پاسخ ها را می خواست. در سن چهار سالگی ، او می دانست که در خانواده ما ، من و پدرش کسانی بودیم که کار بابانوئل ، خرگوش عید پاک ، پری دندان را انجام می دادیم … فکر می کردم او به طور کامل این کار را انجام داد ، اما یک شب هنگام خوابیدن ، او پرسید: “مامان ، چطور کار می کند ، آیا همه بزرگسالان یک لباس خرگوش دارند یا هر کدام وقتی پدر و مادر می شوید لباس شخصی خود را می گیرید؟”

دانیل می گوید آیا شما و همسرتان آهنگی دارید: “من و دوست پسرم بعد از هر دو طلاقمان اولین رابطه جدی یکدیگر هستیم. چهار ماه از رابطه ما می گذرد ، ما در Nordstrom بودیم و در آسانسور دست در دست هم بودیم ، هنگامی که آهنگ “You Are the Best Thing” ساخته Ray LaMontagne روی بلندگوها پخش شد. ما با ناراحتی به یکدیگر نگاه کردیم و زبان بدن ما تغییر کرد. پس از یک سکوت عجیب و شکنجه شده ، سرانجام با صدای بلند گفت: “این آهنگ عروسی من بود.” با چشمانی درشت و کاملاً شوکه به او نگاه کردم و گفتم: “این هم آهنگ عروسی من بود !!!!” هر دوی ما بلافاصله می خندیم و حالا ، هر بار که آن آهنگ را می شنویم ، یکدیگر را در دست می گیریم و می گوییم: “این آهنگ ماست!” به طریقی عجیب ، اکنون کاملاً چنین است. “

(عکس marmaladefloral.)