آخر هفته ای دنج داشته باشید. | جام جو

باغ انگلیسی

آخر هفته چه کاره ای؟ می خواستم به شما بگویم ، در صورت سوزاندن گوش های شما ، دوست من جیسون کوتکه یک پست زیبا در مورد نظر دهندگان Cup of Jo نوشت: “نکته واقعاً شگفت انگیز در مورد جام جو ، نظرات است. درست است ، نظرات. آنها همیشه خوب ، غالباً عالی و گاه متعالی هستند. ” من صد در صد با او موافقم و نمی توانم این جامعه را بیشتر دوست داشته باشم. متشکرم ، متشکرم ، ممنونم که اینجا هستید. امیدوارم مورد خوبی داشته باشید و در اینجا چند پیوند از سراسر وب وجود دارد…

فیلم من مرد تو هستم عالی به نظر می رسد. به مدت سه هفته ، برای یک مطالعه تحقیقی ، یک دانشمند در برلین باید با یک ربات انسان نما زندگی کند که برای او شریک زندگی ایده آل است.

جدیدترین محصول زیبایی مورد علاقه من. (به قبل و بعدش نگاه کنید!)

یک ترفند ساده برای تخم مرغ بهتر هم زده.

چرا رابطه جنسی در کتاب های سالی رونی بسیار خوب است؟ (مجله نیویورک)

اوه ، یک Airbnb با الهام از وینی پیف.

این عکسهای پهپادی هوایی چقدر باحال هستند ؟!

آیا تأخیر درگیری کلید یک رابطه شاد است؟ این زوج متاهل فقط در جلسات برنامه ریزی شده هر سه ماه در مورد اختلافات خود صحبت می کنند. (اقیانوس اطلس)

برای غذای پاییزی هیجان زده می شوید.

فیلم مورد علاقه شما در دهه 90 چیست؟ من می گویم فارگو.

پیدا شد! راستی بوی خوش صابون دنیا

کمیک های عروسی توسط بروک بارکر فوق العاده.

به علاوه ، دو نظر خواننده:

دانا در مورد 11 خواننده در مورد خاطرات دوران کودکی می گوید: “در کلاس اول ، من یک کاربرگ تهیه کردم که در آن شما مجبور بودید جاهای خالی را در اصطلاحات رایج پر کنید. بسیاری از بچه های شش ساله عبارت “یک بخیه در زمان نجات می دهد” را نمی دانند ، بنابراین من دقیقاً این وظیفه را انجام ندادم. بهترین اشتباهی که کردم این بود: “گاومیش خود را قبل از نشستن حساب نکنید!” به یاد می آورم که از کار بدی که در این کاربرگ داشتم ، به خانه آمدم ، و مادرم به من اطمینان داد که شمارش یک دسته گاومیش رومینگ بسیار سخت خواهد بود ، بنابراین حدس بسیار خوبی بود. و در 30+ سال گذشته ، هر زمان که کسی جوجه های خود را قبل از جوجه ریزی شمارش می کند ، به او هشدار می دهیم: گاومیش خود را قبل از نشستن حساب نکنید!

نیکول می گوید آیا شما یک وعده غذایی خوش شانس دارید؟ در طول بیماری کووید ، من عادت دارم که وقتی روز بدی دارم ، ماکارونی با سس ودکا ، با مقدار زیادی بوراتا بپاشم. همراه با یک کک رژیم غذایی ترد … تضمین کننده لذت است. “

(عکس توسط روت بلک/استوکسی.)